Kawasaki ZXR750J 91r

Data: 2012-11-16 22:59:23
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Witam.Mianowicie chcialbym przedstawic problem jaki posiada moja Kawa.Niechce ona zapalić,jest paliwo,jest iskra(może wydawac sie troszke słaba)ale jest na kazdej świecy.Moto stało okolo 2-ch tygodni nie przepalana,dzis chcialem ją odpalic i nic,kreci ani nie załapie ani nie strzeli z rury,nic zero odzewu.Niemam pojecia co to moze byc.Czy filtr powietrza ma jakies znaczenie przy pobieraniu benzyny do gaźnika...Macie jakieś pomysły??Proszę o pomoc i z góry dziękuje ;] LwG --

Data: 2012-11-17 08:54:21
Autor: AZ
Kawasaki ZXR750J 91r
On 2012-11-16, Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
[...]
Podladuj akumulator i sprawdz ponownie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-17 10:19:46
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Kiedyś mi to pomogło,mam nadzieje że teraz te z nie zawiedzie;]

Data: 2012-11-17 22:22:46
Autor: Kacper_Motor
Kawasaki ZXR750J 91r
witek.

Użytkownik "Adrian93"  napisał w wiadomości Kiedyś mi to pomogło,mam nadzieje że teraz te z nie zawiedzie;]

Jeżeli motocykl jeździł wcześniej prawidłowo to zacznij od naładowania akumulatora, obawiam się jednak że twoje świece powiedziały - papa!

Marcin
Sklep/Serwis Kacper-Motor
Radzymińska 206
Warszawa

Data: 2012-11-18 07:40:42
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Właśnie świece są nowe,mają zaledwie max 3-4miesiące,wiec wątpie aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

Data: 2012-11-18 09:46:54
Autor: Magic
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-18 08:40, Adrian93 pisze:
Właśnie świece są nowe,mają zaledwie max 3-4miesiące,wiec wątpie
aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

Świece można dość łatwo zarżnąć przez częste odpalanie "na chwilę" i gaszenie zanim osiągną swoją temperaturę pracy.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2012-11-18 15:25:33
Autor: maverik
Kawasaki ZXR750J 91r

Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisał w wiadomości news:k8a79m$1k4k$2adenine.netfront.net...

Świece można dość łatwo zarżnąć przez częste odpalanie "na chwilę" i gaszenie zanim osiągną swoją temperaturę pracy.

legenda głosi że komuś się to udało, mnie nigdy, nawet na jednych świecach przez dziesiąt tys. km

Data: 2012-11-18 17:04:22
Autor: Kuczu
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:

[...]

No akurat NGK nie lubia odpalania na krotka chwile. Zwlaszcza nowe. Mialem przypadki "umarniecia" nowych swiec kilkukrotnie. Gdy sie porzadnie wygrzeja przy pierwszym odpaleniu to juz pozniej raczej nie umieraja. W tym przypadku niby iskra jest. Ja stawiam na aku.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-11-19 18:57:24
Autor: Ivam
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:
legenda głosi że komuś się to udało, mnie nigdy, nawet na jednych
świecach przez dziesiąt tys. km

Mi się udało. Wymieniłem NGK'i (te kurwy na cienki gwint), odpaliłem i zaraz musiałem otworzyć bagażnik. Gaszę maszynę, wyciągam kluczyk, biorę z bagażnika co potrzebuję i już nie odpalam.

Żeby było zabawniej naprawiłem te świece. Próbowałem wygrzewać nad maszynką gazową, myłem je w benzynie ekstrakcyjnej i nic. Dałem za wygraną i pogodziłem się z tym, że wywaliłem 200zeta. Ale jeden stary majcher doradził i dałem je do szkiełkowania na zakładzie i zadziałało. Nie mam zielonego pojęcia co się tym świecom stało i dlaczego szkiełkowanie pomogło, ale dalej na tych świecach jeżdżę i przez naście kkm nic się ze świecami nie działo.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-11-19 20:06:02
Autor: Monster
Kawasaki ZXR750J 91r
[...]

w Beemkach na wtrysku no problem,obecne mają na pewno ponad 20tys,ale Dukat zabijał mi regularnie każdą świecę na przednim cylindrze max po 3tys.
Aha, w puszce wymieniłem ostatnio po jakiś 100tys km,fajne były ogryzki,ale działały ok.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-19 19:16:58
Autor: AZ
Kawasaki ZXR750J 91r
On 2012-11-19, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

I co woziles w tym Dukacie pod siedzeniem worek swiec i szczotke
druciana jak w wuesce? ;-)

BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm ;-)
     No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-19 20:56:52
Autor: Arbiter
Kawasaki ZXR750J 91r

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:k8e0i2$b53$1node1.news.atman.pl...

 szczotke
druciana jak w wuesce? ;-)

chyba nie jest to zalecane bo druciki rysują izolator i robi się powierzchnia która przewodzi i są przebicia;). Tak gdzieś słyszałem, ale sam czyściałem drucianką

BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm ;-)
    No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...

uważaj, bo za mocno zjarana świeca powoduje za duży opór i może zjarać cewkę. Przechodziłem przez coś takiego w puszce. świeczka wyglądała tak
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18039.Swieca.zaplonowa

a ogólnie polecam taki zabieg świecą które nie chcą palić
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13403.Swiece.NGK

Moim zdaniem świeca nie może się zepsuć w silniku, co najwyżej może nawilgotnieć, być zalana olejem/zarzucona. Świeca to proste urządzenie i nie ma co się w niej psuć (nie licząc wykruszeń izolatora). Zjaranie w ogniu 15 min i będzie śmigać jak new.

Data: 2012-11-19 20:40:51
Autor: AZ
Kawasaki ZXR750J 91r
On 2012-11-19, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

uwaÂżaj, bo za mocno zjarana Âświeca powoduje za duÂży opĂłr i moÂże zjaraĂŚ cewkĂŞ. PrzechodziÂłem przez coÂś takiego w puszce. Âświeczka wyglÂądaÂła tak
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18039.Swieca.zaplonowa

Ogladam je czasami, wygladaja w porzadku, przerwe tez maja w porzadku.

Moim zdaniem Âświeca nie moÂże siĂŞ zepsuĂŚ w silniku, co najwyÂżej moÂże nawilgotnieĂŚ, byĂŚ zalana olejem/zarzucona. ÂŚwieca to proste urzÂądzenie i nie ma co siĂŞ w niej psuĂŚ (nie liczÂąc wykruszeĂą izolatora). Zjaranie w ogniu 15 min i bĂŞdzie ÂśmigaĂŚ jak new.

Bo caly problem bierze sie chyba z jednego powodu, na zimnej swiecy
miedzy elektroda a izolatorem jest szczelina ze wzgledu na rozszerzalnosc
cieplna, dodatkowo zimny silnik = ssanie, wiecej paliwka ktore jest
wciskane w ta szczeline i pozamiatane. Wygrzanie powoduje wyparowanie/wypchniecie stamtad paliwa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-21 08:54:01
Autor: Adam Wysocki
Kawasaki ZXR750J 91r
Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

Moim zdaniem świeca nie może się zepsuć w silniku,

To zobacz na moje świece. Przebieg 19 tysięcy - włożone 23.11.2010 przy przebiegu 29901, wyciągnięte 18.08.2012 przy przebiegu 48884.

http://motogof.tumblr.com/image/33649994624
http://motogof.tumblr.com/image/33650131508
http://motogof.tumblr.com/image/33650107120
http://motogof.tumblr.com/image/33650093849

Przyjrzyj się końcówce środkowej elektrody.

Więcej w Google pod hasłem spark plug erosion.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2012-11-19 21:26:55
Autor: Monster
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-19 20:16, AZ pisze:

I co woziles w tym Dukacie pod siedzeniem worek swiec i szczotke
druciana jak w wuesce? ;-)
Czasem pomagało wyżarzenie,zapas trzeba było zawsze wozić,akurat był taki mały schowek na świeczkę i klucz do świec:-)
BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm ;-)
      No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...
Przerabiałem różne efekt taki sam,wystarczyło czasem troszkę za mocno odkręcić na niedogrzanym piecu i dziękujemy,na szczęście łatwy dostęp.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-18 10:05:11
Autor: Kacper_Motor
Kawasaki ZXR750J 91r
hej.

Użytkownik "Adrian93"  napisał w wiadomości
Właśnie świece są nowe,mają zaledwie max 3-4miesiące,wiec wątpie aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

Nowe to one były :)
Jest duża szansa że je potwornie zalałeś, możesz spróbować je wyjąć i mocno wygrzać i spróbować jeszcze raz odpalać.

Marcin
Sklep/Serwis Kacper-Motor
Radzymińska 206
Warszawa

Data: 2012-11-18 22:15:25
Autor: Arbiter
Kawasaki ZXR750J 91r

Użytkownik "Adrian93" <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

Kawa.Niechce ona zapalić,jest paliwo,jest iskra(może wydawac sie troszke słaba)ale jest na kazdej świecy.Moto stało okolo 2-ch tygodni nie przepalana,dzis chcialem ją odpalic i nic,kreci ani nie załapie ani nie

może w gaźniku wyschło a kranik podciśnieniowy nie zostaje otwarty i nie dochodzi paliwo. Jeśli masz mozliwosc, spróbuj psiknac paliwo wprost w gardziele

Data: 2012-11-18 23:17:36
Autor: Kuczu
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-18 22:15, Arbiter pisze:

mo�e w ga�niku wysch�o a kranik podci�nieniowy nie zostaje otwarty i nie
dochodzi paliwo.

Zajebista teoria, zwlaszcza w motocyklu z elektryczna pompa paliwa.

Data: 2012-11-19 14:13:08
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciąga widać po filterku paliwa,lecz wydaje mi się ze iskra jest za mała...Po naciśnieciu startera iskra odpala się z opóźnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche słaba...

Data: 2012-11-19 17:23:19
Autor: maverik
Kawasaki ZXR750J 91r

Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciąga widać po filterku paliwa,lecz wydaje
mi się ze iskra jest za mała...Po naciśnieciu startera iskra odpala się z opóźnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche słaba...

ale wiesz że tam są 4 cylindry

Data: 2012-11-19 21:04:20
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r

ale wiesz że tam są 4 cylindry

Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/ Czy to mozliwe,ze przez dziórawy filtr powietrza pod bakiem??;>

Data: 2012-11-20 10:37:06
Autor: Monster
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-19 22:04, Adrian93 pisze:

ale wiesz że tam są 4 cylindry

Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/
Czy to mozliwe,ze przez dziórawy filtr powietrza pod bakiem??;>

Ja pierdziu,wymień najpierw ten dziurawy filtr dopiero później zawracaj głowę.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-20 12:34:41
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Data: 2012-11-20 05:08:10
Autor: ursyn
Kawasaki ZXR750J 91r

Data: 2012-11-20 14:27:07
Autor: Magic
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:

> Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
> ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Monster akurat ma rację - nie zrobiłeś podstawowych rzeczy a pytasz o kolejne. I więcej kultury.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2012-11-20 14:35:15
Autor: Monster
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:
Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Ony syneczku napisałem Ci bardzo konkretnie co masz zrobić-nie podoba się nie zawracaj gitary.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-20 15:36:43
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Zrobilem wszystkie rzeczy jakie podaliście mi...I niestety nic nie pomogło,nawet wymiana airboxa...Jeszcze sprubóje odpalic moto z prostownika moze cos lepiej wykręci...;( Sory za niewyrozumialość,ale ostatnio po śmierci kolegi,z ktorym spedzilem wspaniale chwile na moto nie moge sie pozbierac...:(

Data: 2012-11-21 08:57:38
Autor: Adam Wysocki
Kawasaki ZXR750J 91r
Adrian93 <gonecik192@_nospam_wp.pl> wrote:

Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Dostałeś bardzo dobrą i konkretną radę od mądrzejszego od ciebie. Chciałem napisać więcej, o AFR, ale po takiej odpowiedzi już mi się odechciało.

http://motogof.tumblr.com/

Kawasaki ZXR750J 91r