Kawasaki ZXR750J 91r

Data: 2012-11-18 22:15:25
Autor: Arbiter
Kawasaki ZXR750J 91r

Użytkownik "Adrian93" <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

Kawa.Niechce ona zapalić,jest paliwo,jest iskra(może wydawac sie troszke słaba)ale jest na kazdej świecy.Moto stało okolo 2-ch tygodni nie przepalana,dzis chcialem ją odpalic i nic,kreci ani nie załapie ani nie

może w gaźniku wyschło a kranik podciśnieniowy nie zostaje otwarty i nie dochodzi paliwo. Jeśli masz mozliwosc, spróbuj psiknac paliwo wprost w gardziele

Data: 2012-11-18 23:17:36
Autor: Kuczu
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-18 22:15, Arbiter pisze:

mo�e w ga�niku wysch�o a kranik podci�nieniowy nie zostaje otwarty i nie
dochodzi paliwo.

Zajebista teoria, zwlaszcza w motocyklu z elektryczna pompa paliwa.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-11-19 14:13:08
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciąga widać po filterku paliwa,lecz wydaje mi się ze iskra jest za mała...Po naciśnieciu startera iskra odpala się z opóźnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche słaba...

Data: 2012-11-19 17:23:19
Autor: maverik
Kawasaki ZXR750J 91r

Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciąga widać po filterku paliwa,lecz wydaje
mi się ze iskra jest za mała...Po naciśnieciu startera iskra odpala się z opóźnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche słaba...

ale wiesz że tam są 4 cylindry

Data: 2012-11-19 21:04:20
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r

ale wiesz że tam są 4 cylindry

Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/ Czy to mozliwe,ze przez dziórawy filtr powietrza pod bakiem??;>

Data: 2012-11-20 10:37:06
Autor: Monster
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-19 22:04, Adrian93 pisze:

ale wiesz że tam są 4 cylindry

Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/
Czy to mozliwe,ze przez dziórawy filtr powietrza pod bakiem??;>

Ja pierdziu,wymień najpierw ten dziurawy filtr dopiero później zawracaj głowę.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-20 12:34:41
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Data: 2012-11-20 05:08:10
Autor: ursyn
Kawasaki ZXR750J 91r

Data: 2012-11-20 14:27:07
Autor: Magic
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:

> Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
> ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Monster akurat ma rację - nie zrobiłeś podstawowych rzeczy a pytasz o kolejne. I więcej kultury.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2012-11-20 14:35:15
Autor: Monster
Kawasaki ZXR750J 91r
W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:
Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali
ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Ony syneczku napisałem Ci bardzo konkretnie co masz zrobić-nie podoba się nie zawracaj gitary.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-11-20 15:36:43
Autor: Adrian93
Kawasaki ZXR750J 91r
Zrobilem wszystkie rzeczy jakie podaliście mi...I niestety nic nie pomogło,nawet wymiana airboxa...Jeszcze sprubóje odpalic moto z prostownika moze cos lepiej wykręci...;( Sory za niewyrozumialość,ale ostatnio po śmierci kolegi,z ktorym spedzilem wspaniale chwile na moto nie moge sie pozbierac...:(

Data: 2012-11-21 08:57:38
Autor: Adam Wysocki
Kawasaki ZXR750J 91r
Adrian93 <gonecik192@_nospam_wp.pl> wrote:

Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno są tu bardziej wyrozumiali ludzie niż ty!!I to ty mi głowy nie zawracaj!!!

Dostałeś bardzo dobrą i konkretną radę od mądrzejszego od ciebie. Chciałem napisać więcej, o AFR, ale po takiej odpowiedzi już mi się odechciało.

http://motogof.tumblr.com/

Kawasaki ZXR750J 91r