Kawasaki forever

Data: 2009-12-17 21:14:29
Autor: KJ Siła Słów
Kawasaki forever
Hej,

Ktoś jeszcze pamięta Czarnego, Brudnego i Złego (po umyciu: ZX10 Izmael) ?

To moto jeszcze jeździ!
Po ostatniej  wycieczce autostradą z przelotowa 200, nie dość że wzięło mało oleju, nie zagrzało się jak Yamaha GTS to jeszcze niedużo benzyny spaliło.

Nie mowiąc o tym, że swego czasu miało w Polsce robioną  3-cią panewkę i głowicę.

Wg papierów 90, ale wg mnie to był 88 rok produkcji.
20 lat i  dalej jeździ 200 km/h.

Chociaż z drugiej strony co się dziwić, zadbany motocykl.
:-)

KJ
Czarny, Brudny i Zły - Citroen C5

Data: 2009-12-17 12:47:18
Autor: AZ
Kawasaki forever
On 17 Gru, 21:14, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:

To moto jeszcze jeździ!
Po ostatniej  wycieczce autostradą z przelotowa 200, nie dość że wzięło
mało oleju, nie zagrzało się jak Yamaha GTS to jeszcze niedużo benzyny
spaliło.

Zupełnie jak mój Zygzak :-) Oleju to w ogóle nie bierze, ile wleje
tyle wyleje.
Nawet jazda z tempem Tytusa to spalanie max 8,5l :-)
Nie mowiąc o tym, że swego czasu miało w Polsce robioną  3-cią panewkę i
głowicę.

To ZX10 też na to cierpiało? Myślałem że tylko ZZR 1100... Z tego
wychodzi, że
cała rodzinka silników które wywodzą się od którejś tam GPZ?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 12:53:10
Autor: AZ
Kawasaki forever
On 17 Gru, 21:47, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Zupełnie jak mój Zygzak :-)
No i zapomniałem dodać, że chociaż wszyscy się ze mnie śmieją bo to
Kawasaki to ma u mnie dożywocie. Nie chce widzieć żadnych iksów,
hajabuz czy innych wynalazków...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 22:15:56
Autor: Michał V-R
Kawasaki forever
AZ napisał(a):
[...]

  Wszyscy sie smieja, to wiem, ale i tak tylko widza przed saba male w oddali czerwone swiatelko, ktore ucieka :-)
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-17 21:30:26
Autor: Michał V-R
Kawasaki forever
KJ Siła Słów napisał(a):
[...]

Lejesz mniod na me serce, w moim zygzaku tez robilem 3cia panmewke i glowice i chwalilem sie jakis czas temu, ze przebieg 12tys po robocie i wszystko ok. Wiec sie jednak da.

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-12-17 22:16:30
Autor: Tytus
Kawasaki forever
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Po ostatniej  wycieczce autostradą z przelotowa 200, nie dość że wzięło
mało oleju, nie zagrzało się jak Yamaha GTS to jeszcze niedużo benzyny spaliło.

Znaczy sie co ??? za C5 na lawecie???

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-17 22:33:22
Autor: Pink
Kawasaki forever

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:hge3jt$n06$1atlantis.news.neostrada.pl...
Hej,

KJ
Czarny, Brudny i Zły - Citroen C5

powiedz mi tylko który rok i przebieg tego C5  a powiem Ci dlaczego stuka, kontrolka sie zapala itd... :)

Pozdrawiam
Pink

Data: 2009-12-18 10:17:52
Autor: Agent 0700
Kawasaki forever
Wg papierów 90, ale wg mnie to był 88 rok produkcji.
20 lat i  dalej jeździ 200 km/h.

Witam

Ja mam zygzaka 600 z 1990 roku i też śmiga jak złoto.

Ma u mnie dożywocie bo nikt go nie chce bo stary :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-12-18 10:56:45
Autor: gildor
Kawasaki forever
KJ Siła Słów pisze:
[...]

leciałeś dwie paki przy -15 przy zacinającym śniegu? GRATZ!

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Kawasaki forever