Kawasaki gpz 500s na crosa

Data: 2016-09-16 06:38:59
Autor: Paweł Arkadiusz
Kawasaki gpz 500s na crosa
W dniu wtorek, 13 września 2016 05:15:17 UTC+2 użytkownik Gruner2705 napisał:
Witam mam takie pytanie mam gpz 500s 93r i chciał bym go przerobic na crosa i posmigac troche po lesie z tym silnikiem mysle ze bedzie spoko,i chcial bym sie dowiedziec co trzeba by takiego zrobic przy nim?

Na aliexpress są przerabiarki do motocykli - wrzucasz grata, wybierasz pokrętłem co ma wyjść z drugiej strony, ciągniesz wajchę i wyjmujesz docelowe moto. Fajna sprawa, tylko kolory czasem popierdoli.
Czy macie juz jakies doswiadczenie przy przerabianiu takich motocykli

Z tradycyjnych metod to komis motocyklowy - oddajesz jedno moto bierzesz drugie rozliczasz różnice.

Chyba wysłano na przerwie z gimbazy.

KJ

Data: 2016-09-16 14:27:46
Autor: Glub
Kawasaki gpz 500s na crosa
Na szczescie gimbazy juz zamykają...

Data: 2016-09-17 21:33:33
Autor: Arni
Kawasaki gpz 500s na crosa
W dniu 16.09.2016 o 23:27, Glub pisze:
Na szczescie gimbazy juz zamykają...

a w podstawówce pozbawia ich dostepu do internetu?

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2016-09-17 13:00:12
Autor: Glub
Kawasaki gpz 500s na crosa
Na nieszczescie nie... Nie powtórzy sie juz amanda99

Data: 2016-10-01 01:11:53
Autor: Smok Eustachy
Kawasaki gpz 500s na crosa
W dniu 16.09.2016 o 15:38, Paweł Arkadiusz pisze:
/.../
Czy macie
juz jakies doswiadczenie przy przerabianiu takich motocykli

Z tradycyjnych metod to komis motocyklowy - oddajesz jedno moto bierzesz drugie rozliczasz różnice.
    Ty myślisz, że on poważnie?

Kawasaki gpz 500s na crosa