Kawasaki kmx 125 blokada modułu

Data: 2015-03-10 13:27:46
Autor: Lewan121033
Kawasaki kmx 125 blokada modułu
Siemka jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość gdy popełnię jakiś błąd . Ta tak nabyłem nie dawno kawasaki kmx-a z 2002 roku i natknąłem się na następujący problem : moto kręci się tylko do ośmiu tysięcy obrotów . Podejrzewam że jest to blokada na module . I mam pytanie lub nawet prośbę czy ktoś wie jak ściągnąć tą blokadę , czy w kmx-e nie ma blokady na module tylko wina leży na przykład w jakimś ograniczniku w gaźniku ? --

Kawasaki kmx 125 blokada modułu