Kawasaki sa najlepsze

Data: 2011-06-10 05:42:49
Autor: Bartek Kacprzak

Data: 2011-06-10 14:53:02
Autor: Roman Niewiarowski

Data: 2011-06-10 12:56:42
Autor: AZ
On 2011-06-10, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-10 15:08:54
Autor: Roman Niewiarowski
Kawasaki sa najlepsze
W dniu 2011-06-10 14:56, AZ pisze:

plonk warning za trollowanie

Nie mozesz mnie sPŁĄKać ponieważ tylko ja Ci zostałem. Nikt inny nie czyta juz tych bzdur które wypisujesz o lepszości kawahihisaki czy gorszosci innych marek.
ha!

pozdr
newrom
PS. ha, haha. ha!
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-10 13:13:57
Autor: AZ
Kawasaki sa najlepsze
On 2011-06-10, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Nie mozesz mnie sPŁĄKać ponieważ tylko ja Ci zostałem. Nikt inny nie czyta juz tych bzdur które wypisujesz o lepszości kawahihisaki czy gorszosci innych marek.
ha!

Bo o wyzszosci KHI nad cala reszta sie nie dyskutuje. Po prostu.
Cale precle o tym wiedza tylko nie Ty i Amil. Nawet Tytus juz wie.

Estrella - do sprzedania

Hmmm...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-10 17:04:05
Autor: Kuczu
Kawasaki sa najlepsze
W dniu 2011-06-10 15:13, AZ pisze:
On 2011-06-10, Roman Niewiarowski<newrom@poczta.onet.pl>  wrote:

[...]

I co ? Cala reszte swojego zycia bedziesz jezdzic tym struclem na drutach ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-06-10 20:13:58
Autor: AZ
Kawasaki sa najlepsze
On 2011-06-10, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

I co ? Cala reszte swojego zycia bedziesz jezdzic tym struclem na drutach ?

Nie, zrobilem juz 65kkm i stwierdzilem ze jednak to nie to i rozgladam
sie za jakims gixxerem. Ale mam do niego sentyment, bo wygodny, bo
jezdzi, tylko zmieniac klocki, opony, olej i lac wache.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-10 22:44:15
Autor: Tytus z domQ
Kawasaki sa najlepsze
Siemka
 "AZ"
Nie, zrobilem juz 65kkm i stwierdzilem ze jednak to nie to i rozgladam
 sie za jakims gixxerem. Ale mam do niego sentyment, bo wygodny, bo
 jezdzi, tylko zmieniac klocki, opony, olej i lac wache.

No i z kawasaki jak z citroenem - "to nie samochod to sposob na wolny czas"
tyle ze na dwoch kolkach...

--
         Tytus
zlta motorynka

Data: 2011-06-10 17:38:26
Autor: Andrzej
Kawasaki sa najlepsze

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ist5al$fvh$7node2.news.atman.pl...
Nawet Tytus juz wie.

no i po co było te klucze pożyczać? powód do szantażu przez resztę życia, bo widać Artur tego po dobroci nie zapomni :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-06-12 20:15:17
Autor: Roman Niewiarowski
Kawasaki sa najlepsze
W dniu 2011-06-10 15:13, AZ pisze:

Bo o wyzszosci KHI nad cala reszta sie nie dyskutuje.

Gdyz stwierdzenie ze khi jest lepsze od czegokolwiek jest piramidalna bzdura i jesli ktos powie 'khi jest lepsze' to sie z nim NIE DYSKUTUJE, gdyz najpierw sprowadzi dyskutanta do swojego poziomiu. A nastepnie pokona doswiadczeniem.

Cale precle o tym wiedza tylko nie Ty i Amil.

A jak mamy wiedziec jak nikt o tym nie napisal w naszych profilach na fejsie?

Nawet Tytus juz wie.

Tytus tuus ?

Hmmm...

co hymasz?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-06-10 15:12:43
Autor: gildor
Kawasaki sa najlepsze
W dniu 10.06.2011 14:42, Bartek Kacprzak pisze:
A prosze flejmowac ;)

Bartek
wczesniej GSXF teraz ZX

a jak Tyto zrobie, e si nie pokazaa stopka z serwera? no ta taka:

- gildor

Data: 2011-06-10 06:17:40
Autor: Bartek Kacprzak
Kawasaki sa najlepsze
On 10 Cze, 15:12, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Bartek
> wczesniej GSXF teraz ZX

a jak Tyto zrobi e , e si nie pokaza a stopka z serwera? no ta taka:

Wys ano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

- gildor

o kurrka zapomnialem

Bartek

Data: 2011-06-10 22:03:02
Autor: Tytus z domQ
Kawasaki sa najlepsze
Siemka

*** "Bartek Kacprzak"
 wczesniej GSXF teraz ZX

Zapomnial kolega - pomimo ze piatek dodac w topicu
[piatkowo]

--
         Tytus
zlta motorynka