Kawasaki vulcan 800 Classic

Data: 2011-03-26 18:11:12
Autor: Lacroix
Kawasaki vulcan 800 Classic
Hej! Chciałbym zapytać, gdzie można załatwić tzw.: "serwisówkę" do KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywi¶cie w języku polskim. Z góry dziękuję za info. Pozdrówka.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-26 18:50:49
Autor: AZ
On 2011-03-26, Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
"serwisówkę" KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywiście w języku polskim.
A moze jeszcze frytki do tego? W polskim raczej nie znajdziesz...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-26 20:12:18
Autor: Kuczu
W dniu 2011-03-26 19:11, Lacroix pisze:
Hej! Chciałbym zapytać, gdzie można załatwić tzw.: "serwisówkę" do
KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywiście w języku polskim. Z góry
dziękuję za info. Pozdrówka.

Zamiast z kolegami chlac wino za smietnikiem bylo sie jezykow obcych uczyc !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-27 19:52:38
Autor: Lacroix
Kawasaki vulcan 800 Classic
Kuczunapisal

W dniu 2011-03-26 19:11, Lacroix pisze:
Hej! ChciaĹ&#65533;bym zapytaÄ&#65533;, gdzie moĹĽna
zaĹ&#65533;atwiÄ&#65533; tzw.: "serwisĂłwkÄ&#65533;" do
KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywiĹ&#65533;cie w jÄ&#65533;zyku polskim. Z
gĂłry
dziÄ&#65533;kujÄ&#65533; za info. PozdrĂłwka.

Zamiast z kolegami chlac wino za smietnikiem bylo sie jezykow obcych uczyc !

Po pierwsze, stary, trzeba by było być zawodowym lektorem, ażeby znać każdy specjalistyczny, tudzież frazeologiczny klucz do każdej, nawet najmniejszej opisanej w podobnych instrukcjach obsługi i budowy motocykla czę¶ci. Po drugie, prosiłem o merytoryczn±, ¶cisł± odpowiedĽ NA TEMAT, a nie o twoj± pseudo filozoficzn±, za-¶mietnikow± filozofię... --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-27 22:05:22
Autor: Tytus
Kawasaki vulcan 800 Classic
Siemka

*** "Lacroix"
[...]

Dariuszu nie denerwuj siem
choc masz powody - ten Vulkan
to jedno z najchujowszych urzadzen drogowych jakie stworzyli konstruktorzy KHI.
Na ich usprawiedliwienie mozna napisac chyba tylko to ze alk jest legalny na calym swiecie.

Data: 2011-03-27 15:20:23
Autor: Pete
On 3/27/2011 3:05 PM, Tytus wrote:

Dariuszu nie denerwuj siem
choc masz powody - ten Vulkan
to jedno z najchujowszych urzadzen drogowych jakie stworzyli konstruktorzy KHI.

Ech tam zaraz "jedno z najchujowszych".  Na bikez.com wcale tak zle go nie ocenili...

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=21483

Pozdr.
Pete

Data: 2011-03-27 22:38:45
Autor: Tytus
Kawasaki vulcan 800 Classic
Siemka

*** "Pete"  Na bikez.com wcale tak zle go nie ocenili...

Pierwsza slabo ocena byla by ich ostania...
ale racja - wyczytalem ze Offroad capabilities:
w tym moto jest ponad Averages...
lataja troszke...

Data: 2011-03-27 23:30:53
Autor: Kuczu
Kawasaki vulcan 800 Classic
W dniu 2011-03-27 21:52, Lacroix pisze:
Kuczunapisal

W dniu 2011-03-26 19:11, Lacroix pisze:
Hej! ChciaĹ&#65533;bym zapytaÄ&#65533;, gdzie moĹźna
[...]

kaĹĽdy specjalistyczny, tudzieĹĽ frazeologiczny klucz do kaĹĽdej, nawet
najmniejszej opisanej w podobnych instrukcjach obsługi i budowy
motocykla części.

Bzdura. Skoro nie masz pojecia o czym pisza w Haynesie lub Clymerze to oddaj moto do serwisu i bedzie git.

Po drugie, prosiłem o merytoryczną, ścisłą odpowiedź
NA TEMAT, a nie o twoją pseudo filozoficzną, za-śmietnikową filozofię...

To Ty pijales wino za smietnikiem zamiast chodzic do szkoly a nie ja wiec to nie moja filozofia.

Data: 2011-03-27 23:38:55
Autor: Tytus
Kawasaki vulcan 800 Classic
Siemka

*** "Kuczu" To Ty pijales wino za smietnikiem zamiast chodzic do szkoly a nie ja
wiec to nie moja filozofia.

Nie alienuj sie tak...

Data: 2011-03-28 14:10:24
Autor: Lacroix
Kawasaki vulcan 800 Classic
Niektórzy ludzie przypominaj± mi żuki gnojaki: Tocz± przed sob± g...o, i smrodu nie czuj±... To wszystko na temat.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-28 20:47:11
Autor: Hinek
Kawasaki vulcan 800 Classic
"za smietnikowa filozofia"
"zuki gnojaki"
"toczyc gowno"

Koprofil?
Obrzydlistwo :/

--
Hinek

Data: 2011-03-29 12:58:48
Autor: Lacroix
Kawasaki vulcan 800 Classic
Wczytaj się dokładnie w w±tek, a dopiero potem pisz, PÓŁINTELIGENCIE...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-29 15:34:53
Autor: Hinek
Kawasaki vulcan 800 Classic
Użytkownik "Lacroix" <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com> napisał

Wczytaj się dokładnie w w±tek, a dopiero potem pisz, PÓŁINTELIGENCIE...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Niedosc ze koprofil - to jeszcze z sikacza.
A fuuuuuuj!!!

--
Hinek

Data: 2011-03-29 18:27:50
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-03-26 20:12, Kuczu pisze:
[...]

Tudziez kupic rometa lub wsk
Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-03-29 19:16:42
Autor: Lacroix
Kawasaki vulcan 800 Classic
Stado przem±drzałych neandertalczyków...

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-29 22:35:09
Autor: TaDzik
W dniu 29-03-2011 21:16, Lacroix pisze:
Stado przem±drzałych neandertalczyków...
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

o tak!!
to som fe brzydale!!
i nie golom nuk!! :]