Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?

Data: 2011-04-19 13:35:45
Autor: wekon
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
A mówi³em, ¿e nie warto ich ogl±daæ. Miesi±cami wa³kowali tezê o naciskach a za nimi grupowy plankton umys³owy. A tu proszê WSI24 ustali³o, ¿e....

http://www.tvn24.pl/12690,1699665,0,1,prokuratura-nie-ma-zadnego-dowodu-na-naciski,wiadomosc.html

kolejne pod³e i nikczemne zachowania za które nikt nie ponosi odpowiedzialno¶ci, ze swojej strony to ju¿ dawno przesta³em ich karmiæ, choæ tyle mogê

wekon

Data: 2011-04-19 13:52:39
Autor: Krzysztof
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?

U¿ytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dad7390$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczekajmy na rozmowê braciszka z braciszkiem , mo¿e to wiele zmieniæ.

K.

Data: 2011-04-19 12:00:52
Autor: obserwator
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):
Poczekajmy na rozmowê braciszka z braciszkiem , mo¿e to wiele zmieniæ.

glupis jak noga stolowa, sowiecki kretynie.

Data: 2011-04-19 14:03:10
Autor: Krzysztof
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iojthk$h14$1inews.gazeta.pl...
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):

Poczekajmy na rozmowê braciszka z braciszkiem , mo¿e to wiele zmieniæ.

glupis jak noga stolowa, sowiecki kretynie
Idz prowokator zrób sobie dobrze, a nie pluj na grupie.

K.

Data: 2011-04-19 12:39:54
Autor: obserwator
> [...]

> Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):

> glupis jak noga stolowa, sowiecki kretynie

Idz prowokator zrób sobie dobrze, a nie pluj na grupie.

ty kurwo zaklamana, piszesz tu pod kilkoma nickami i pierdolisz o prowokacjach?

Ile srebnikow ty smierdzaca lajzo ci za to palaca?

Data: 2011-04-19 14:44:42
Autor: Krzysztof
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iojvqq$p9o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ty kurwo zaklamana, piszesz tu pod kilkoma nickami i pierdolisz o prowokacjach?

Ile srebnikow ty smierdzaca lajzo ci za to palaca?
W przeciwieñstwie do ciebie mam tylko jeden nick, znowu wprowadzasz w b³±d prowokatorze.

K.

Data: 2011-04-19 12:58:44
Autor: obserwator
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):
W przeciwieñstwie do ciebie mam tylko jeden nick, znowu wprowadzasz w b³±d prowokatorze.

 pisz kalecki na temat watku, zaklamana kanalio.

Data: 2011-04-19 16:27:33
Autor: wekon
" obserwator"  wrote in message news:iok0u4$t38$1inews.gazeta.pl...

Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):

W przeciwieñstwie do ciebie mam tylko jeden nick, znowu wprowadzasz w b³±d
prowokatorze.

pisz kalecki na temat watku, zaklamana kanalio.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

szkoda zdrowia, ten kundel swoje zrobi³, oplu³, wypastowa³ i wróci³ do budy. teraz czeka na kolejne instrukcje, kolejny "przeciek". z tym trollem na bie¿±co nie warto dyskutowaæ, lepiej mu przypomnieæ jego wcze¶niejsze posty, wtedy gnida milczy bo to wszystko ostatecznie okazuje sie K£AMSTWEM.

wekon

Data: 2011-04-19 17:27:23
Autor: cirrus
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iok0u4$t38$1inews.gazeta.pl...
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):
W przeciwieñstwie do ciebie mam tylko jeden nick, znowu wprowadzasz w
b³±d  prowokatorze.
pisz kalecki na temat watku, zaklamana kanalio.

Akurat wszyscy bêd± s³uchaæ imbecyla o mentalno¶ci pantofelka.

--
stevep

Data: 2011-04-19 15:36:29
Autor: obserwator
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
> [...]
> pisz kalecki na temat watku, zaklamana kanalio.

Akurat wszyscy bêd± s³uchaæ imbecyla o mentalno¶ci pantofelka.

To jest obowiazek pisac na temat, ponial? Jak nie masz nic sensownego do
powiedzenia to sie zamknij, padalcze.

Nie zmuszaj mnie do interwencji w twojej sprawie. --

Data: 2011-04-20 07:46:08
Autor: cirrus
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ioka5t$rir$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie strasz, nie strasz bo sie z....

--
stevep

Data: 2011-04-19 17:33:33
Autor: wekon
"cirrus"  wrote in message news:iok9l0$u2$1news.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

to¶ siê ³adnie okre¶li³, nie ma jak szczypta samokrytyki

wekon

Data: 2011-04-19 15:48:35
Autor: obserwator
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
wekon <wekon@op.pl> napisa³(a):
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

to¶ siê ³adnie okre¶li³, nie ma jak szczypta samokrytyki

przeciez na tej grupie nie mozna napisac nic sensownego, bo ten swir wszystkim
non stop ubliza.

Wiem, ze to zle jest widziane, ale ostrzeglem go, ze jak sie nie uspokoi to bedzie mial problemy, bo ile mozna znosic jego wyzwiska?

Jeszcze sie wsprzymalem z decyzja, ale ile mozna to jego napastliwe chamstwo
znosic?

Nic do tego tumana nie trafia. Jak jest nienormalny to niech sie kurna leczy.

Data: 2011-04-20 07:45:14
Autor: cirrus
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iokasj$qq$1inews.gazeta.pl...
wekon <wekon@op.pl> napisa³(a):
[...]

Pewnie, zw³aszcza jak umoralnienia próbuje wyznawca moralno¶ci Kalego.

--
stevep

Data: 2011-04-20 07:44:14
Autor: cirrus
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
U¿ytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dadab4b$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uderz w stó³, a odezwie siê pantofelek bis.

--
stevep

Data: 2011-04-19 19:27:30
Autor: Pinocchio
[...]

Czy to prawda, ¿e jeste¶ by³ym milicjantem, który zmieni³ "wyznanie" i teraz li¿e ty³ki katabasom?

http://www.youtube.com/watch?v=myTktAvNM1w&feature=related

PhD

Data: 2011-04-19 14:34:09
Autor: Asxzse
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?

U¿ytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iojtlp$hia$1inews.gazeta.pl...

[...]

To sowiecki prowokator.

AAA

Data: 2011-04-19 17:26:10
Autor: cirrus
[...]

Wszyscy co nie podzielaj± faszystowskich pogl±dów to sowieci.

--
stevep

Data: 2011-04-19 08:33:31
Autor: matador
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
On 19 Kwi, 17:26, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Wszyscy co nie podzielaj faszystowskich pogl d w to sowieci.

"Tako ¿ecze cirruss".

B³e - he -he -he !!! ROTFL !

matador.

Data: 2011-04-19 15:39:59
Autor: obserwator
> [...]
> Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisa³(a):
> glupis jak noga stolowa, sowiecki kretynie.

jakich faszystowskich, idioto? Normalnych, ktore obowiazuja w cywilizowanych
panstwach demokratycznych ciemniaku.

Takiego zakutego lba jak ty, to trudno znalezc nawet w slamsach trzeciego swiata.

Data: 2011-04-19 13:56:50
Autor: Asxzse
[...]

A tutaj: http://13k.pl/-/sugestia.php

AAA

Data: 2011-04-19 16:23:20
Autor: wekon
"Asxzse"  wrote in message news:4dad7881$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

wiedzia³em,  swo³ocz i prowokacyjna masa z powodu kolejnego braku argumentów albo pisze nastêpne idiotyzmy albo milczy. ka³ecki wybra³ to drugie, bierz z niego przyk³ad zasrañcu.

wekon

Data: 2011-04-19 16:42:54
Autor: u2
W dniu 2011-04-19 13:35, wekon pisze:
[...]

Trzeba przyznaæ sprawiedliwie, ¿e WSI 24 tym razem nie dezinformuje, ale
informuje. I chwa³a im za to.

Data: 2011-04-19 18:03:15
Autor: JC
[...]

No jak to gdzie naciski ?
Przeciez napisano, ¿e nie znaleziono dowodów, a co to znaczy ?
Ano tyle - cytuj±c klasyka sp. RP nr 4 - to oczywista oczywisto¶æ na to, ¿e dowody zosta³y zniszczone :-)))))))
A co wódz powiedzial, tego wam pisuary podwa¿aæ nie wolno pod kar± uznania za zdrajców, zaprzañców ZOMO, agentów, etc. itp. itd.

JC

Data: 2011-04-19 16:24:13
Autor: obserwator
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
JC <jc@dotnet.pl> napisa³(a):

[...]

bredzisz! Ty tez pracujesz w sieci? Ile ci placa?

Data: 2011-04-20 07:52:01
Autor: cirrus
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iokcvd$6so$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oto pi¼dzielska pokrêcona mentalno¶æ, nigdy nie przyzna sie do tego, ¿e jest nieudaczna pisowsk± mend± i dlatego taki cienki, tylko zawsze kto¶ jest winien, jak wilk przebrany w owcz± skórê przegrywa wybory to wybory sfa³szowane, jak Polacy niedoceniaj± pi¼dzielskiej pokrêconej propagandy to winna TVN i GW itp.

--
stevep

Data: 2011-04-20 07:47:39
Autor: cirrus
Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?
U¿ytkownik "JC" <jc@dotnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iokbo5$l5p$1news.onet.pl...
[...]

No to mniej wiêcej tak jak u Rycha i Zbycha.

--
stevep

Kawecka swo³ocz gdzie te naciski?