Kawecki???

Data: 2010-05-29 22:12:27
Autor: rAzor
Kawecki???
Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
palec!

Co wy tak się podszywacie, kapralu?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemno¶c być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-30 08:20:29
Autor: :he®sk:
Kawecki???
On Sat, 29 May 2010 22:12:27 +0200, rAzor <bronek.ze.wsi@kgb.ru>
wrote:

Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
> napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy ¶rodkowy
> palec!

Co wy tak się podszywacie, kapralu?

i co razorku, oberwales po uszach? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-30 09:55:49
Autor: rAzor
Kawecki???
Użytkownik... he he - :heŽsk: raczył napisać:
wrote:

Użytkownik... he he - precz z gnomem raczył napisać:
napieprzył głupot, nakłamał, nałgał, a za trzy tygodnie zobaczy środkowy
palec!

Co wy tak siÄ™ podszywacie, kapralu?

i co razorku, oberwales po uszach? ;o)))

? Po jakich uszach i niby za co i od kogo, "heniu"?
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Kawecki???