Kawecki kasowany?

Data: 2009-09-01 16:53:51
Autor: jadrys
Kawecki kasowany?
Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

Data: 2009-09-01 07:56:47
Autor: Antenka
Kawecki kasowany?
On 1 Wrz, 16:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

Taak? A kto może go kasować? :D

Antenka

Data: 2009-09-01 17:01:33
Autor: jadrys
Kawecki kasowany?
Antenka pisze:
On 1 Wrz, 16:53, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

Taak? A kto może go kasować? :D

Antenka

Może wrócił PP i jest w złym nastroju? :-\

Data: 2009-09-01 16:57:22
Autor: Piotr
Kawecki kasowany?
Dnia Tue, 01 Sep 2009 16:53:51 +0200, jadrys napisał(a):

Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

A u mnie, niestety widać. Całe kopy gwnianej pasty.
Piotr

Data: 2009-09-01 17:00:47
Autor: jadrys
Kawecki kasowany?
Piotr pisze:
Dnia Tue, 01 Sep 2009 16:53:51 +0200, jadrys napisał(a):

Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

A u mnie, niestety widać. Całe kopy gwnianej pasty.
Piotr

A u mnie wszystkie posty znikły. Chol..ny serwer onetu.. :-(

Data: 2009-09-01 17:02:39
Autor: Piotr
Kawecki kasowany?
Dnia Tue, 01 Sep 2009 17:00:47 +0200, jadrys napisał(a):

A u mnie wszystkie posty znikły. Chol..ny serwer onetu.. :-(

Ostatni post mam z 9;26. A więc może faktycznie ktos go kasuje.
Piotr

Data: 2009-09-01 08:12:23
Autor: Antenka
Kawecki kasowany?
On 1 Wrz, 17:02, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 01 Sep 2009 17:00:47 +0200, jadrys napisał(a):

> A u mnie wszystkie posty znikły. Chol..ny serwer onetu.. :-(

Ostatni post mam z 9;26. A więc może faktycznie ktos go kasuje.
Piotr

Zadarł dzisiaj ze mną...może to ja go unicestwiam na psp... haha

Antenka

P.s. A kto to jest PP? :)

Data: 2009-09-01 17:21:45
Autor: jadrys
Kawecki kasowany?
Antenka pisze:
[...]

Prawdopodobny jeden z recenzentów (tzw. kasownik) .

Data: 2009-09-01 19:50:09
Autor: konserwator
Kawecki kasowany?

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7jcur$idt$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

wreszcie onet zaczal sprzatac te antypolska GWniana papke Kaleckiego....

Data: 2009-09-01 17:47:54
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Kawecki kasowany?

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

Dam sobie rade.

Przemek
--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-01 19:50:38
Autor: konserwator
Kawecki kasowany?

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h7jfnc$q84$1news.onet.pl...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

Dam sobie rade.

jak sztyrlic!

Data: 2009-09-01 22:42:38
Autor: jadrys
Kawecki kasowany?
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Czyżby ktoś znowu kasował Kaweckiego? Czy tylko u mnie go nie widać?

Dam sobie rade.

Przemek

Sam wykasowałeś?

Kawecki kasowany?