Kawecki nie żyje - jak każda świnia dostał kombinerkami w łeb !

Data: 2009-08-04 21:07:34
Autor: matador
Kawecki nie żyje - jak każda świnia dostał kombinerkami w łeb !
Data: 2009-08-04 21:29:22
Autor: Piotr
Kawecki nie żyje - jak każda świnia dostał kombinerkami w łeb !
Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:07:34 +0200, matador napisał(a):

http://www.tvn24.pl/-1,1613185,0,1,kosmiczne-narzedzia-spadly-na-ziemie,wiadomosc.html

Ja obstawiam, że jednak żyje i jest z wałkunem w Łebie, przebrany za jego
żonę.
Piotr

Data: 2009-08-04 12:40:12
Autor: Antenka
Kawecki nie żyje - jak każda świnia dostał k ombinerkami w łeb !
Ja obstawiam, że jednak żyje i jest z wałkunem w Łebie, przebrany za jego
żonę.
Piotr

łahahahaha :D

Antenka

P.s. A jednak sodomici! :- /

Data: 2009-08-04 21:35:24
Autor: matador
Piotr pisze:
[...]

Niemożliwe, Kawecki bez GWnianej zgody nie zmienia orientacji.
Chyba żeby...

matador.

Data: 2009-08-04 21:43:34
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

w Rowach. Rwie kudly.

Albo sie z Hammerem umawia.

R.

Data: 2009-08-04 21:49:01
Autor: Piotr
Kawecki nie żyje - jak każda św inia dostał kombinerkami w łeb !
Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:43:34 +0200, raff napisał(a):

w Rowach. Rwie kudly.

He, he... Doobreee...
Piotr

Data: 2009-08-04 22:11:26
Autor: raff
Kawecki nie żyje - jak każda św inia dostał kombinerkami w łeb !
w Rowach. Rwie kudly.

He, he... Doobreee...
Piotr

Watpie. Pewnie sie umowil z Hammerem w Bialymstoku.

R.

Data: 2009-08-04 21:32:11
Autor: konserwator

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5a11o$6ve$6atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1613185,0,1,kosmiczne-narzedzia-spadly-na-ziemie,wiadomosc.html

matador.

Kałecki niestety pewnie zyje...

Data: 2009-08-04 21:49:38
Autor: jacek_placek_01
Kawecki nie żyje - jak każda św inia dostał kombinerkami w łeb !
no tak, nie ma jak kobitę puścić z torbą narzędzi do roboty.
Po raz kolejny traktorzystki to niewypał

Kawecki nie żyje - jak każda świnia dostał kombinerkami w łeb !