Kawecki robi dzisiaj nadgodziny na psp!

Data: 2010-07-26 13:16:35
Autor: Antenka
Kawecki robi dzisiaj nadgodziny na psp!
Szechter wypłaci mu coś ekstra!

Antenka

Data: 2010-07-26 22:30:50
Autor: mkałrwan jest debilem
Kawecki robi dzisiaj nadgodziny na psp!
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Szechter wypłaci mu coś ekstra!

Bujaj się drut.

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-26 13:32:06
Autor: Antenka
Kawecki robi dzisiaj nadgodziny na psp!
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

Data: 2010-07-26 13:38:19
Autor: Antenka
Kawecki robi dzisiaj nadgodziny na psp!
On 26 Lip, 22:30, Kawecki jest debilem <Brońmy RP przed Szechterem
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

Szechter wypłaci mu coś ekstra!<

Bujaj się drut.<

Bo co? Bo ty mi każesz? :-E . No gadaj ile kasy dostajesz? Czy płaci
ci od przekalkowanej "litery", czy od "całego zdania"? Trzeba być
naprawdę debilem - Kaweckim, żeby zapierdalać 24 godziny/dobę dla
jakiegoś pejsatego bleee

Antenka

Data: 2010-07-26 19:24:47
Autor: Grzegorz Z.
Kawecki robi dzisiaj nadgodziny na psp!
jakiegoś pejsatego bleee

poszło do abuse

Data: 2010-07-27 07:43:09
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Za każdą literę mogę zabrac transwestycie typu Kałtenka, perukę, a za zdanie, perukę i szpiliki.

No , a teraz zajmij się zboku rwaniem kudłów z rowa.

Przemysław Warzywny