Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz rządów postokrągłowostołowych!!! Koniecznie wysłuchajcie!!!

Data: 2011-10-02 03:56:37
Autor: Antenka
Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz rządów postokrągłowostołowych!!! Koniecznie wysłuchajcie!!!
Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
spadną...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Antenka

Data: 2011-10-02 13:15:21
Autor: oyster
Użytkownik - Antenka napisał:
Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
spadną...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Antenka

Natanek jest zajebiaszczy. :-)

Data: 2011-10-02 04:27:34
Autor: Antenka
Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz rządów postokrągłowostołowych!!! Koniecznie wysłuchajcie!!!
On 2 Paź, 13:15, oyster <mor...@glizda.com> wrote:

Natanek jest zajebiaszczy. :-) <

Każdy kto kładzie kawę na ławę jest, jak to określiłeś,
"zajebiaszczy", dlatego jest tak znienawidzony.  :- /

Utwierdził mnie, że w takiej sytuacji każdy rzymski katolik w dniu
9.10. br. powinien pozostać w domu. Między dżumą a cholerą nie ma zbyt
wielkiej różnicy - to zaraza i to zaraza. ;-)

Antenka

Data: 2011-10-02 14:04:20
Autor: oyster
[...]

Ale kto go nienawidzi? Są tacy? ;-) Bo ja gościa uwielbiam.

[...]

Nie, nie - dziewiątego to idziemy oddać głos na Nową Prawicę, a jeśli już niekoniecznie się komuś ten wybór podoba, to na cokolwiek, byle tylko spuścić szmaciarzy z SLD do szamba. :-D Choćby i za pomocą Paliszmaty.
Módlmy się, aby sprawiedliwości dziejowej stało się zadość.

Data: 2011-10-02 14:13:37
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-02 14:04, oyster pisze:
[...]

Akurat w moim okręgu nie ma Nowej Prawicy.
Gdybym już musiał oddać głos, to wiem że z całą pewnością nie na Napieralskiego. Ale prawdopodobnie wybiorę bojkot albo Komitet Wyborczy Prawica.

Data: 2011-10-02 15:46:26
Autor: oyster
Użytkownik - zdumiony napisał:
[...]

Cokolwiek, byle nie kurwy z SLD.
Te resztki po PZPR, które się rozlazły jak wszy po kalesonach, szukając ciepłych jajec i rezydują w PO czy PiS są spacyfikowane przez swoich bossów, więc niegroźne.

Data: 2011-10-02 14:27:00
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:0395ecb2-7c4f-40e1-9192-e38836e8eb35z8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie, nie, idziemy spuscic Tuska do klozetu.

R.

Data: 2011-10-02 09:03:51
Autor: Antenka

Data: 2011-10-02 14:47:04
Autor: prorok
W dniu 2011-10-02 14:27, raff pisze:
Nie, nie, idziemy spuscic Tuska do klozetu.

Dla PO korzystna jest wysoka frekwencja. Inne siły polityczne liczą na swój twardy elektorat np. radiomaryjny, podczas gdy niezdecydowani głosują w końcu na PO. Na szczęście nie udało się wprowadzić dwudniowych wyborów.
Bardzo niekorzystne dla rządzącej partii byłyby powtórzone wybory. Wtedy frekwencja byłaby mniejsza, zyskał by PiS i inni, podczas gdy PO mogłoby stracić monopol, zwłaszcza jeśli dużego poparcia nie zyskali by też jego potencjalni koalicjanci: SLD i Palikot.

Data: 2011-10-02 15:03:56
Autor: raff

"prorok" <prorok@to.nie.adres> wrote in message news:j69mg7$5lm$9news.onet.pl...
[...]

Wy sobie tak kalkulujcie, a potem sie obudzicie z rekami w nocniku.

R.

Data: 2011-10-02 16:26:35
Autor: oyster
Użytkownik - raff napisał:

[...]

Nie da się tak od razu - to raz.
A spuszczanie Tuska za pomocą PiSu nie jest zbyt rozsądne - bo to ścierwa z jednego miotu. To dwa. Palikot to polityczny przygłup, za pomocą którego układ POPiS ma za zadanie spłukać czerwonych chujów ze sceny. To trzy. Palikotem nie ma się co przejmować, bo łatwo zauważyć, że PO, kiedy ma zamiar kogoś udusić, to go najpierw mocno tuli, a potem "cyk!" młoteczkiem w potylicę, sztylecikiem w plecki, parasolem w nóżkę i po chłopysiu. Coś w rodzaju "pocałunku śmierci". I na odwrót. Takie ma zasady - zgodne z politycznym i medialnym marketingiem. Do hołoty z prawami wyborczymi należy przemawiać ładnie, miło, delikatnie i zgodnie z jej oczekiwaniami, a robić swoje.

Polska potrzebuje zmian gruntownych - ale niestety, Chilijczykami to my nie jesteśmy. Lewactwo trzeba tłuc jak wszy, niemniej w sposób kontrolowany - dlaczego? Bo wskaźnik "skomuszenia" *wolnego* społeczeństwa odpowiada jego zadowoleniu. Niech on sobie znajduje ujście w jakimś kominku, zaworku bezpieczeństwa, który w razie czego można elegancko udupić. Nie ma nic bardziej oszukańczego i skurwiałego, jak komunistyczne obiecanki na kredyt przyszłych pokoleń, które na "wzór grecki", będą się domagały realizacji swoich żądań od rządu, zapominając, lub nawet nie będąc świadomymi, że żądają czegoś od samych siebie - DEBILE! I złodzieje, okradający samych siebie i swoje dzieci. Im wcześniej się to kurestwo utopi w Bałtyku, tym lepiej - z lewicą się nie dyskutuje, do lewicy się strzela w obronie własnej.

Data: 2011-10-02 15:00:25
Autor: the_foe
W dniu 2011-10-02 13:27, Antenka pisze:
[...]

im wiecje ludzi glosuje tym wyzsza odpowiedzialnosc politykow za swoje czyny - wiedza ze oszukanego "klienta" nie bedzie kim zastapic. Obecnie mamy prawie 60% armie ludzi ktorzy tworza rezerwuar potencjalnych wyborcow. Po co rozliczac sie z obietnic z poprzedniego "sezonu" skoro latwiej sprzedac te sama bajke mniej wyrobionemu wyborcy, ktory ostatnio nie glosowal i jest w stanie kupic wiecej bzdur niz ten wyrolowany?

--
the_foe

Data: 2011-10-02 13:26:10
Autor: Fresh

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:33d68f2e-0307-410d-b5a0-276a74216038k6g2000yql.googlegroups.com...
Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
spadną...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Antenka

Predzej klepki w mozgu sie obluzuja.
Ten czlowiek jest nienormalny.

Data: 2011-10-02 04:52:25
Autor: Antenka
Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz rządów postokrągłowostołowych!!! Koniecznie wysłuchajcie!!!
On 2 Paź, 13:26, "Fresh" <fr...@fresh.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:33d68f2e-0307-410d-b5a0-276a74216038k6g2000yql.googlegroups.com...
Koniecznie ods uchajcie! Mo e niekt rym z was klapy z oczu
spadn ...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Antenka

Predzej klepki w mozgu sie obluzuja.
Ten czlowiek jest nienormalny.<

Widocznie za cienki jesteś, żeby cokolwiek z tego zrozumieć. Taka jest
reakcja bezmózgowców, do których się zaliczasz.
Jak cię w 2013 roku zaczipują inaczej będziesz  śpiewał, niewolniku
XXI wieku.

Antenka

Data: 2011-10-02 14:25:47
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-02 13:26, Fresh pisze:
Predzej klepki w mozgu sie obluzuja.
Ten czlowiek jest nienormalny.

Natanek wygląda mi na Szaleńca Bożego, a robią z niego wariata

Data: 2011-10-02 15:04:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j69l8a$5lm$8news.onet.pl...
W dniu 2011-10-02 13:26, Fresh pisze:
Predzej klepki w mozgu sie obluzuja.
Ten czlowiek jest nienormalny.

Natanek wygląda mi na Szaleńca Bożego, a robią z niego wariata

A to jest jakaś różnica?

Data: 2011-10-02 15:47:32
Autor: oyster
Użytkownik - Fresh napisał:

[...]

Fanatyk - ale w słusznej sprawie. :-D

Data: 2011-10-02 14:04:30
Autor: zdumiony
W dniu 2011-10-02 12:56, Antenka pisze:
Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
spadną...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Dobre, ile własności tyle wolności.

Data: 2011-10-02 18:50:21
Autor: swstr
Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz
> http://all.gloria.tv/?media=200974

Dobre, ile własności tyle wolności.

Ruscy pilnuja swojego , Niemcy swojego , Francja , UK to samo .
Ostatnio pisalem ze Hanka sprzedala SPEC , a gosc z tej grupy wyjechal mi ze
moge sobie kupic jego akcje . Ja mu globalnie systemowo a on mi lokalnie , wiec
nie wiem czy jest sens dalej tlumaczyc takiemu cala idee .
 A Natanek , hm na odpowiednie czasy stosuje sie odpowiednie metody .

Data: 2011-10-02 16:27:36
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 12:56:37 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
spadną...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Antenka

Napewno wszystkim debilom jak ty.

--
stevep

Data: 2011-10-02 09:11:00
Autor: Antenka
On 2 Paź, 16:27, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 02-10-2011 o 12:56:37 Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał(a):

> Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
> spadną...  :- /

>http://all.gloria.tv/?media=200974

> Antenka

Napewno wszystkim debilom jak ty.<

Już musiałeś wcisnąć te swoje trzy grosze, imbecylu?!
Pod każdym względem cię przewyższam, ty gnido, wszo POlszewicka o
bardzo bardzo małym rozumku, ty zero intelektualne! A teraz spadaj!

Antenka

P.s. Bo tobie prędzej guma strzeli i zgubisz własne kalesony, niż
klapy z oczu :-o))

Data: 2011-10-03 05:28:37
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 18:11:00 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Antenka

P.s. Bo tobie prędzej guma strzeli i zgubisz własne kalesony, niż
A popdniosłaś już nogę i ulżyłaś sobie kretynko?

--
stevep

Data: 2011-10-02 16:33:06
Autor: oyster
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Dziadziuś, tabletki na pierdzenie wziąłeś?

Data: 2011-10-02 16:35:59
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 16:33:06 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Załóż sobie pampersa na wredny pysk kretynie będzie mniej żygów.

--
stevep