Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz rządów postokrągłowostołowych!!! Koniecznie wysłuchajcie!!!

Data: 2011-10-02 14:04:30
Autor: zdumiony
Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz rządów postokrągłowostołowych!!! Koniecznie wysłuchajcie!!!
W dniu 2011-10-02 12:56, Antenka pisze:
Koniecznie odsłuchajcie! Może niektórym z was klapy z oczu
spadną...  :- /

http://all.gloria.tv/?media=200974

Dobre, ile własności tyle wolności.

Data: 2011-10-02 18:50:21
Autor: swstr
Kazanie ks. Piotr Natanka sprzed godziny z dnia 2 października 2011 r. - m.in. geneza tzw. "transformacji" w Polsce oraz
> http://all.gloria.tv/?media=200974

Dobre, ile własności tyle wolności.

Ruscy pilnuja swojego , Niemcy swojego , Francja , UK to samo .
Ostatnio pisalem ze Hanka sprzedala SPEC , a gosc z tej grupy wyjechal mi ze
moge sobie kupic jego akcje . Ja mu globalnie systemowo a on mi lokalnie , wiec
nie wiem czy jest sens dalej tlumaczyc takiemu cala idee .
 A Natanek , hm na odpowiednie czasy stosuje sie odpowiednie metody .