Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Data: 2010-11-25 13:19:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
Data: 2010-11-25 13:36:31
Autor: Panslavista
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:c6160$4cee5450$54702a04$2779news.chello.at...
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532

AR

Cóz tu przynioslo arema?

Data: 2010-11-25 13:40:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 13:19. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532

AR

Zobacz, jak wygląda ten ksiądz... przygrubawy, łysy, a przede wszystkim bez błysku inteligencji w oczach... toż 5-letnie dziecko popatrzy i powie, że emanuje raczej zupełnie przeciwną do niej wibracją. Jego patriotyzm nie jest autentyczny pierwszego sortu -- - powołuje się na Wyszyńskiego, a okazuje się być tylko kserobojem. Komorowski błądzi, ale w swym błądzeniu jest autentyczny, wywodzi się z najlepszej klasowo i intelektualnie części narodu polskiego, a że indywidualnie wykazuje odchyły w dziwnym kierunku (ta akcja z nadwiślańskim Pinochetem całkiem niefortunna), to jednak wierzę, że nie zdominują one jego prezydentury. To od razu widać, kto ma vis vitalis, a kto nie ma.

Data: 2010-11-25 06:02:55
Autor: Hans Kloss
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On 25 Lis, 13:40, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Zobacz, jak wygl±da ten ksi±dz... przygrubawy, ³ysy, a przede wszystkim bez
b³ysku inteligencji w oczach...[,...] Komorowski b³±dzi, ale w swym b³±dzeniu jest
autentyczny, wywodzi siê z

Nooo, to¶ teraz  pierdoln±³ jak chory w kube³. Dominuj±c± cech± owego
przedstawiciela " najlepszej klasowo i intelektualnie czê¶ci narodu"
jest bowiem g³upota w³a¶nie. Komoruski to ponoæ bêcwa³, dureñ,
przyg³up i mato³ w stopniu wrêcz nieprawdopodobnym. Jakie¶ wyobra¿enie
o jego bêcwalstwie daæ mog± jego w³asne przemówienia. Lecz osoba która
go zna osobi¶cie twierdzi ¿e i one bledn± w porównaniu z jego
wyczynami a vista. "G³upszy ni¿ Wa³êsa" taka by³a diagnoza jeszcze
zanim powsta³ pomys³ wysuniêcia jego kandydatury w wyborach
prezydenckich. Bardziej wyszczekany i "wykszta³cony" (historia LOL, ja
ciekaw jestem jakim cudem on maturê zda³?) ale ponoæ g³upszy.

To od razu widaæ, kto ma vis vitalis, a kto nie ma.
A niech sobie ma liswitalis ile dusza zapragnie, gen g³upoty i tak ju¿
zosta³ za jego przyczyn±  powielony bodaj piêciokrotnie. Hañba
narodowi który tak debilnego osobnika wybra³ sobie na przywódcê. Tfu!

Data: 2010-11-25 15:35:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

=============================

To ze glupi to jeszcze nie najwieksza jego wada,
to ze od lat jest politycznym eksponentem takich
jak ci http://niezalezna.pl/artykul/w_szponach_sowy_/31855/1
to juz znacznie powazniejsza sprawa.

AR

Data: 2010-11-25 06:51:59
Autor: Hans Kloss
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On 25 Lis, 15:35, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

to ze od lat jest politycznym eksponentem takich
jak ci http://niezalezna.pl/artykul/w_szponach_sowy_/31855/1
to juz znacznie powazniejsza sprawa.

Ale toto jest poniek±d g³ównie skutkiem jego g³upoty. Narodek zreszt±
¶wietnie wie z kim ma do czynienia a mimo to g³osuje nañ do¶æ
t³umnie..w g³owie siê nie mie¶ci. A zapewniam ¿e staæ go na duuu¿o
wiêcej ni¿ to zd±¿y³ pokazaæ do tej pory, najlepsze jest jeszcze przed
nami.
J-23

Data: 2010-11-25 16:37:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 15:51. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevilyn@gmail.com>

Ale toto jest poniekąd głównie skutkiem jego głupoty. Narodek zresztą
świetnie wie z kim ma do czynienia a mimo to głosuje nań dość
tłumnie..w głowie się nie mieści. A zapewniam że stać go na duuużo
więcej niż to zdążył pokazać do tej pory, najlepsze jest jeszcze przed
nami.
J-23

Wniosek -- - caÅ‚y naród polski z sowÄ…, czyli naród sam siÄ™ demokratycznie rozwiÄ…zaÅ‚. Z kolei kontrkandydaci w szponach Watykanu/Mossadu/HWCzego, to o czym my tu jeszcze mówimy??? Po co trujemy dupÄ™ obywatelom, którzy nie chcÄ… wtrÄ…cania siÄ™ w życie   ż a d n e j   ideologii. ZakÅ‚adam siÄ™, że songaż byÅ‚by za przyjÄ™ciem gabinetu zÅ‚ożonego z apolitycznych technokratów z Japonii gdyby paÅ„stwo byÅ‚o przez nich dobrze zarzÄ…dzane pod wzglÄ™dem technicznym i gdyby to oni podejmowali decyzje dotyczÄ…ce polityki wewnÄ™trznej czy zagranicznej. Obrona racji stanu, czyli tego, na czym każdemu patriocie zależy, przekÅ‚adaÅ‚aby siÄ™ na wymierne zarobki. Å»le pracujesz, prezydent RP odsyÅ‚a ciÄ™ do Tokio bez wliczenia do emerytury. Symbole narodowe te wspólne, nie-kontrowersyjne na obchodach paÅ„stwowycp lus nieograniczone prawo do "quasi-publicznych obchodów prywatnych" bez cenzury, media kablowe i cyfrowe bez koncesji, decyduje wolny rynek, każdy sÅ‚ucha i mówi co chce. To lepsze niż hoÅ‚ubienie sekt typu socjalizm, demoliberalizm, nacjonalizm, chadecja, syjonizm, ultramontanizm, NWO etc.

Data: 2010-11-25 14:00:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag
czwartek, 25 listopada 2010 13:19. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
<a_rem@poczta.onet.pl>

> http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532
>
> AR

Zobacz, jak wyglÄ…da ten ksiÄ…dz... przygrubawy, Å‚ysy, a przede wszystkim
[...]
siÄ™
[...]

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Komorowski jest czlowiekiem uczuciowym i dlatego proste,
   a prawdziwe slowa ksiedza kapelana Zarskiego spowodowaly,
   ze na chwile opadla maska cynicznego gracza politycznego
   i ukazala sie twarz czlowieka przestraszonego wlasnymi
   niegodziwosciami.

   AR

Data: 2010-11-25 14:24:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 14:00. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

[...]

Dobrze, że zwróciłeś uwagę na nazwisko kapelana, nie zaglądałem w tytularia kazania, ale nieomal je zgadłem. Może dlatego, że znałem kiedyś kogoś z tej rodziny i wiem, że powyższy typ konstytucyjny pyknika chodzi w niej genetycznie. Założę się też, że ma silny akcent i wyrazistą emocjonalną intonację, ale to jest dolny rejestr psyche, niższe czakramy. Dzisiejszy patriotyzm zaś powinien być raczej kwestią rozumu niż serca.

A o niegodziwości trudno oskarżać kogoś, kto dopiero się rozkręca, prędzej o oportunizm i zaniedbania -- - wydawało się przez dłuższy czas, ze celowo stał z boku, żeby nie ingerować w system. I tak solidarność klasowa/stanowa podpowiada mi, że hr. Komór na tym stanowisku mimo wszystko lepszy jest od Jarka. Wszyscy pamiętamy gafy jego zmarłego brata, ale miał on w sobie to coś, co przeważało nad niedociągnięciami (dlatego cenili go Juszczenko, Sakaszwili, Klaus), Jarosław zaś tego w sobie po prostu nie ma. Komór wyniósł z lędźwi przodków przynajmniej elan vital i kindersztubę.

Data: 2010-11-25 14:59:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

wyniósł z lędźwi przodków przynajmniej elan vital i kindersztubę.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Patriotyzm sprawa uczucia, czy rozumu?  Przypuszczam, ze w
   najwiekszej mierze jest patriotyzm sprawa wychowania w domu
   rodzinnym. To czym stanie sie on w doroslym zyciu danej osoby
   zalezec bedzie najczesciej od jej indywidualnych predyspozycji.

   AR

   P.S. Wysluchalem tej homilii i chce powiedziec, ze ton glosu
   ksiedza nie jest bynajmniej natarczywy.

Data: 2010-11-25 18:19:42
Autor: ^^he®sk^^
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 14:00:20 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 [...]

[...]

 te, mutant urbana. gdzie z tego tekstu wynika,  ze jakis bobr sie zdenerwowal?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-11-25 15:52:42
Autor: cyc
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:c6160$4cee5450$54702a04$2779news.chello.at...
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532

AR

Wszystko co wywodzi sie z RM jest gowno warte !.
Cynizm , obluda , falsz i materializm kieruje wlascicielami tej faszystowskiej tuby 1.

cyc

Data: 2010-11-25 16:05:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iclt7v$l01$1news.onet.pl...

> [...]

Wszystko co wywodzi sie z RM jest gowno warte !.
Cynizm , obluda , falsz i materializm kieruje wlascicielami tej faszystowskiej tuby 1.

   RM to jedyne miejsce w obszarze mediow, gdzie zwyczajni
   Polacy moga sie ze soba porozumiewac bez posrednictwa    zydowskiego faktora.    Nalezy ten fakt docenic, a nie wiecznie grymasic i narzekac
   Bog jeden wie na co.

   AR

Data: 2010-11-25 16:12:02
Autor: zazólcony
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:77608$4cee7b3a$54702a04$5502news.chello.at...

  Nalezy ten fakt docenic, a nie wiecznie grymasic i narzekac
  Bog jeden wie na co.

Moim zdanie to w tej sprawie Bóg chetnie umywa rece.
RM to nie Jego malpy i nie Jego cyrk.

Data: 2010-11-25 16:22:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zazólcony" <red@xop.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

>   Bog jeden wie na co.

Moim zdanie to w tej sprawie Bóg chetnie umywa rece.

   Moim zdaniem RM jest wlasnie Jego prezentem dla
   Polakow, ktorzy bez tego nie mieliby juz niczego, co
   byloby w polskich rekach.

   AR

Data: 2010-11-25 16:53:51
Autor: zazólcony
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:6ef35$4cee7f53$54702a04$5817news.chello.at...

  Moim zdaniem RM jest wlasnie Jego prezentem dla
  Polakow, ktorzy bez tego nie mieliby juz niczego, co
  byloby w polskich rekach.
No to albo ja Polak nie jestem (a Bóg tylko dla Polaków ?)
albo prezent nietrafiony ... Taki bez wyczucia ...
Cholera, posadzic Boga o brak wyczucia ? To dopiero herezja ...

Data: 2010-11-25 17:03:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

albo prezent nietrafiony ... Taki bez wyczucia ...
Cholera, posadzic Boga o brak wyczucia ? To dopiero herezja ...

    Moze i nie jestes. Skad ja to moge wiedziec?
    Prezent jak najbardziej trafiony i z wyczuciem,
    bo przynosi takie korzysci spoleczne, jak nic
    innego.

    AR

    P.S. Bog nie jest wprawdzie tylko dla Polakow,
    Polacy ciesza sie jednak jego szczegolnymi
    wzgledami.

Data: 2010-11-25 17:19:59
Autor: Si
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 17:03:48 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
   Moze i nie jestes. Skad ja to moge wiedziec?
   Prezent jak najbardziej trafiony i z wyczuciem,
   bo przynosi takie korzysci spoleczne, jak nic
   innego.

Wybacz w takim razie, ja jakos tych korzysci nie dostrzegam... no ale
zapewne dlatego ze nie naleze do "Rodziny"... :) Moglbys te korzysci
wymienic, jesli mozna bez ideologicznej doktrynacji...

   P.S. Bog nie jest wprawdzie tylko dla Polakow,
   Polacy ciesza sie jednak jego szczegolnymi
   wzgledami.

O ktorym bogu piszesz? i skad takie swiatle odkrycie? szczegolne
wzgledy? moze chcesz jeszcze doprecyzowac ze Polacy sa narodem
wybranym? hmmm z tego co sobie przypominam juz jeden narod wybrany
jest... biorac pod uwage epitety jakie na niego z Waszyh ust leca,
chcialbym teraz poczytac jak bedziecie tak sami na siebie nadawac  :)

Data: 2010-11-25 17:37:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Si" <s.zobniow@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

zapewne dlatego ze nie naleze do "Rodziny"... :) Moglbys te korzysci
wymienic, jesli mozna bez ideologicznej doktrynacji...

   Zlamanie monopolu merdiow.

> [...]

jest... biorac pod uwage epitety jakie na niego z Waszyh ust leca,
chcialbym teraz poczytac jak bedziecie tak sami na siebie nadawac  :)

   Jakiez to epitety leca?  Antysemita?

   AR

Data: 2010-11-25 17:58:46
Autor: Si
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 17:37:32 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
  Zlamanie monopolu merdiow.

Monopolu na co? na prawde? nikt nie ma takiego monopolu, zadne
istniejace media... To jest argument przemawiajacy tylko i wylacznie
do sluchaczy danej radiostacji/czytelnikow danej gazety... tym samym
argumentem mogliby sie posluzyc czytelnicy "Faktow i mitow", czy im
takze przyznasz racje? Kazde media maja wlasne interesy, maja swoich
wlascicieli, ktorzy pchaja je w pasujacym dla nich kierunku... czy to
jest TVP, TVN, NIE, czy tez RM...
[...]

Czytej ze zrozumieniem :) No chyba nie powiesz mi, iz o tzw "narodzie
wybranym", czyli Izraelu wszyscy wypowiadaja sie w superlatywach?
Przegladajac posty na  PSP mozna wnioskowac, iz nazwanie kogos zydem,
czy tez komuchem to najwieksza obelga...

Data: 2010-11-25 18:00:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Przegladajac posty na  PSP mozna wnioskowac, iz nazwanie kogos zydem,
czy tez komuchem to najwieksza obelga...

   Z antysemitami nie rozmawiam.

   AR

Data: 2010-11-25 18:06:54
Autor: Si
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 18:00:01 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Przegladajac posty na  PSP mozna wnioskowac, iz nazwanie kogos zydem,
czy tez komuchem to najwieksza obelga...

heh ???? To ja jeszcze raz ponowie swoja prosbe: Czytaj ze
zrozumieniem...

Gdzie z mojej wypowiedzi wnioskujesz iz jestem antysemita????

Poza tym ciekawi mnie w takim razie Twoje podejscie.. nie rozmawiasz z
antysemitami, a jednoczesnie sluchasz RM???

Data: 2010-11-25 17:23:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:909a2$4cee88eb$54702a04$6518news.chello.at...

> [...]

   AR

   P.S. Bog nie jest wprawdzie tylko dla Polakow,
   Polacy ciesza sie jednak jego szczegolnymi

Szczególnie w tym roku. Tak se ukochal Polaków, ze ich kilku powodziami obdarowal.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-11-25 17:07:12
Autor: cirrus
[...]

Zwyczajmi, czy prawdziwi?

--
stevep

Data: 2010-11-25 17:10:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>   zydowskiego faktora.
>   Nalezy ten fakt docenic, a nie wiecznie grymasic i narzekac

Zwyczajmi, czy prawdziwi?

-- stevep

   A jak ja napisalem?

   AR

Data: 2010-11-26 06:20:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 16:05. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

[...]

Co masz na myśli mówiąc zwyczajni, bo jak dla mnie to bardzo obraźliwy epitet kojarzący się z nijakością. I z gawiedzią szkolnych outsiderów podskakujących prymusom.

PS. żeby zostać w życiu   k i m Å›   i życia nie zmarnować, nie wolno w żadnym wypadkun być czÅ‚owiekiem  ż w y c z a j n y m .

Data: 2010-11-25 18:19:42
Autor: ^^he®sk^^
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 13:19:27 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532

AR

 najciekawsze jest na samym dole strony!  zaraz pod fotka szczesliwej rodziny.  zobaczcie !

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-11-25 18:30:06
Autor: Azor jest peda³em
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

U¿ytkownik "^^heRsk^^" <super.brednie.faktu@interia.pl> napisa³

najciekawsze jest na samym dole strony!
zaraz pod fotka szczesliwej rodziny.
zobaczcie !

Najciekawsze jest tu:

      Konta z³otówkowe
      - PKO BP S.A. II/O Toruñ
      nr 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130
      - Bank Pocztowy S.A. O/Toruñ
      nr 77 1320 1120 2565 1113 2000 0003
      z dopiskiem: "Dar na cele kultu religijnego"
     Konta walutowe
      EUR - PKO BP S.A. II/O Toruñ
      ul. Grudzi±dzka 4, 87-100 Toruñ
      nr 65 1020 5011 0000 9602 0105 7298
      Funty GBP - PKO BP S.A. II/O Toruñ
      ul. Grudzi±dzka 4, 87-100 Toruñ
      nr 08 1020 5011 0000 9502 0105 7306
      Dolary USD - PKO BP S.A. II/O Toruñ
      ul. Grudzi±dzka 4, 87-100 Toruñ
      nr 13 1020 5011 0000 9302 0105 7314
      (Ofiarodawcy spoza Polski przed numerem konta winni dopisaæ symbol PL, a po numerze: SWIFT - BPKOPLPW)

      Konto w USA
      RADIO MARYJA, P.O. BOX 39565
      CHICAGO, IL 60639-0565

      Konto w Kanadzie
      St. Stanislaus - St. Casimir's Polish Parishes - Credit Union Limited
      40 John St., Oakville, ONT L6K 1G8
      Numer konta: 84920

      Przemys³aw Warzywny

      --

      "Donald Tusk po trwaj±cej przez ca³e piêæ lat twardej walce politycznej rzuci³ na kolana najgro¼niejszego konkurenta, Jaros³awa Kaczyñskiego. Odebra³ mu ca³± w³adzê i pozbawia w³a¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-11-25 18:31:17
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 18:30, Azor jest peda³em pisze:
[...]

Polska - Hiszpania 0-6  :)

Data: 2010-11-26 18:12:30
Autor: .he®sk
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra