Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Data: 2010-11-25 13:40:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 13:19. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532

AR

Zobacz, jak wygląda ten ksiądz... przygrubawy, łysy, a przede wszystkim bez błysku inteligencji w oczach... toż 5-letnie dziecko popatrzy i powie, że emanuje raczej zupełnie przeciwną do niej wibracją. Jego patriotyzm nie jest autentyczny pierwszego sortu -- - powołuje się na Wyszyńskiego, a okazuje się być tylko kserobojem. Komorowski błądzi, ale w swym błądzeniu jest autentyczny, wywodzi się z najlepszej klasowo i intelektualnie części narodu polskiego, a że indywidualnie wykazuje odchyły w dziwnym kierunku (ta akcja z nadwiślańskim Pinochetem całkiem niefortunna), to jednak wierzę, że nie zdominują one jego prezydentury. To od razu widać, kto ma vis vitalis, a kto nie ma.

Data: 2010-11-25 06:02:55
Autor: Hans Kloss
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On 25 Lis, 13:40, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Zobacz, jak wygl±da ten ksi±dz... przygrubawy, ³ysy, a przede wszystkim bez
b³ysku inteligencji w oczach...[,...] Komorowski b³±dzi, ale w swym b³±dzeniu jest
autentyczny, wywodzi siê z

Nooo, to¶ teraz  pierdoln±³ jak chory w kube³. Dominuj±c± cech± owego
przedstawiciela " najlepszej klasowo i intelektualnie czê¶ci narodu"
jest bowiem g³upota w³a¶nie. Komoruski to ponoæ bêcwa³, dureñ,
przyg³up i mato³ w stopniu wrêcz nieprawdopodobnym. Jakie¶ wyobra¿enie
o jego bêcwalstwie daæ mog± jego w³asne przemówienia. Lecz osoba która
go zna osobi¶cie twierdzi ¿e i one bledn± w porównaniu z jego
wyczynami a vista. "G³upszy ni¿ Wa³êsa" taka by³a diagnoza jeszcze
zanim powsta³ pomys³ wysuniêcia jego kandydatury w wyborach
prezydenckich. Bardziej wyszczekany i "wykszta³cony" (historia LOL, ja
ciekaw jestem jakim cudem on maturê zda³?) ale ponoæ g³upszy.

To od razu widaæ, kto ma vis vitalis, a kto nie ma.
A niech sobie ma liswitalis ile dusza zapragnie, gen g³upoty i tak ju¿
zosta³ za jego przyczyn±  powielony bodaj piêciokrotnie. Hañba
narodowi który tak debilnego osobnika wybra³ sobie na przywódcê. Tfu!

Data: 2010-11-25 15:35:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

=============================

To ze glupi to jeszcze nie najwieksza jego wada,
to ze od lat jest politycznym eksponentem takich
jak ci http://niezalezna.pl/artykul/w_szponach_sowy_/31855/1
to juz znacznie powazniejsza sprawa.

AR

Data: 2010-11-25 06:51:59
Autor: Hans Kloss
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On 25 Lis, 15:35, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

to ze od lat jest politycznym eksponentem takich
jak ci http://niezalezna.pl/artykul/w_szponach_sowy_/31855/1
to juz znacznie powazniejsza sprawa.

Ale toto jest poniek±d g³ównie skutkiem jego g³upoty. Narodek zreszt±
¶wietnie wie z kim ma do czynienia a mimo to g³osuje nañ do¶æ
t³umnie..w g³owie siê nie mie¶ci. A zapewniam ¿e staæ go na duuu¿o
wiêcej ni¿ to zd±¿y³ pokazaæ do tej pory, najlepsze jest jeszcze przed
nami.
J-23

Data: 2010-11-25 16:37:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 15:51. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevilyn@gmail.com>

Ale toto jest poniekąd głównie skutkiem jego głupoty. Narodek zresztą
świetnie wie z kim ma do czynienia a mimo to głosuje nań dość
tłumnie..w głowie się nie mieści. A zapewniam że stać go na duuużo
więcej niż to zdążył pokazać do tej pory, najlepsze jest jeszcze przed
nami.
J-23

Wniosek -- - caÅ‚y naród polski z sowÄ…, czyli naród sam siÄ™ demokratycznie rozwiÄ…zaÅ‚. Z kolei kontrkandydaci w szponach Watykanu/Mossadu/HWCzego, to o czym my tu jeszcze mówimy??? Po co trujemy dupÄ™ obywatelom, którzy nie chcÄ… wtrÄ…cania siÄ™ w życie   ż a d n e j   ideologii. ZakÅ‚adam siÄ™, że songaż byÅ‚by za przyjÄ™ciem gabinetu zÅ‚ożonego z apolitycznych technokratów z Japonii gdyby paÅ„stwo byÅ‚o przez nich dobrze zarzÄ…dzane pod wzglÄ™dem technicznym i gdyby to oni podejmowali decyzje dotyczÄ…ce polityki wewnÄ™trznej czy zagranicznej. Obrona racji stanu, czyli tego, na czym każdemu patriocie zależy, przekÅ‚adaÅ‚aby siÄ™ na wymierne zarobki. Å»le pracujesz, prezydent RP odsyÅ‚a ciÄ™ do Tokio bez wliczenia do emerytury. Symbole narodowe te wspólne, nie-kontrowersyjne na obchodach paÅ„stwowycp lus nieograniczone prawo do "quasi-publicznych obchodów prywatnych" bez cenzury, media kablowe i cyfrowe bez koncesji, decyduje wolny rynek, każdy sÅ‚ucha i mówi co chce. To lepsze niż hoÅ‚ubienie sekt typu socjalizm, demoliberalizm, nacjonalizm, chadecja, syjonizm, ultramontanizm, NWO etc.

Data: 2010-11-25 14:00:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> schrieb im Newsbeitrag
czwartek, 25 listopada 2010 13:19. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
<a_rem@poczta.onet.pl>

> http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532
>
> AR

Zobacz, jak wyglÄ…da ten ksiÄ…dz... przygrubawy, Å‚ysy, a przede wszystkim
[...]
siÄ™
[...]

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Komorowski jest czlowiekiem uczuciowym i dlatego proste,
   a prawdziwe slowa ksiedza kapelana Zarskiego spowodowaly,
   ze na chwile opadla maska cynicznego gracza politycznego
   i ukazala sie twarz czlowieka przestraszonego wlasnymi
   niegodziwosciami.

   AR

Data: 2010-11-25 14:24:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 14:00. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

[...]

Dobrze, że zwróciłeś uwagę na nazwisko kapelana, nie zaglądałem w tytularia kazania, ale nieomal je zgadłem. Może dlatego, że znałem kiedyś kogoś z tej rodziny i wiem, że powyższy typ konstytucyjny pyknika chodzi w niej genetycznie. Założę się też, że ma silny akcent i wyrazistą emocjonalną intonację, ale to jest dolny rejestr psyche, niższe czakramy. Dzisiejszy patriotyzm zaś powinien być raczej kwestią rozumu niż serca.

A o niegodziwości trudno oskarżać kogoś, kto dopiero się rozkręca, prędzej o oportunizm i zaniedbania -- - wydawało się przez dłuższy czas, ze celowo stał z boku, żeby nie ingerować w system. I tak solidarność klasowa/stanowa podpowiada mi, że hr. Komór na tym stanowisku mimo wszystko lepszy jest od Jarka. Wszyscy pamiętamy gafy jego zmarłego brata, ale miał on w sobie to coś, co przeważało nad niedociągnięciami (dlatego cenili go Juszczenko, Sakaszwili, Klaus), Jarosław zaś tego w sobie po prostu nie ma. Komór wyniósł z lędźwi przodków przynajmniej elan vital i kindersztubę.

Data: 2010-11-25 14:59:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

wyniósł z lędźwi przodków przynajmniej elan vital i kindersztubę.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Patriotyzm sprawa uczucia, czy rozumu?  Przypuszczam, ze w
   najwiekszej mierze jest patriotyzm sprawa wychowania w domu
   rodzinnym. To czym stanie sie on w doroslym zyciu danej osoby
   zalezec bedzie najczesciej od jej indywidualnych predyspozycji.

   AR

   P.S. Wysluchalem tej homilii i chce powiedziec, ze ton glosu
   ksiedza nie jest bynajmniej natarczywy.

Data: 2010-11-25 18:19:42
Autor: ^^he®sk^^
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 14:00:20 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 [...]

[...]

 te, mutant urbana. gdzie z tego tekstu wynika,  ze jakis bobr sie zdenerwowal?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Kazanie, ktore wkurwilo Bobra