Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Data: 2010-11-25 15:52:42
Autor: cyc
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:c6160$4cee5450$54702a04$2779news.chello.at...
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=23532

AR

Wszystko co wywodzi sie z RM jest gowno warte !.
Cynizm , obluda , falsz i materializm kieruje wlascicielami tej faszystowskiej tuby 1.

cyc

Data: 2010-11-25 16:05:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iclt7v$l01$1news.onet.pl...

> [...]

Wszystko co wywodzi sie z RM jest gowno warte !.
Cynizm , obluda , falsz i materializm kieruje wlascicielami tej faszystowskiej tuby 1.

   RM to jedyne miejsce w obszarze mediow, gdzie zwyczajni
   Polacy moga sie ze soba porozumiewac bez posrednictwa    zydowskiego faktora.    Nalezy ten fakt docenic, a nie wiecznie grymasic i narzekac
   Bog jeden wie na co.

   AR

Data: 2010-11-25 16:12:02
Autor: zazólcony
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:77608$4cee7b3a$54702a04$5502news.chello.at...

  Nalezy ten fakt docenic, a nie wiecznie grymasic i narzekac
  Bog jeden wie na co.

Moim zdanie to w tej sprawie Bóg chetnie umywa rece.
RM to nie Jego malpy i nie Jego cyrk.

Data: 2010-11-25 16:22:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"zazólcony" <red@xop.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

>   Bog jeden wie na co.

Moim zdanie to w tej sprawie Bóg chetnie umywa rece.

   Moim zdaniem RM jest wlasnie Jego prezentem dla
   Polakow, ktorzy bez tego nie mieliby juz niczego, co
   byloby w polskich rekach.

   AR

Data: 2010-11-25 16:53:51
Autor: zazólcony
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:6ef35$4cee7f53$54702a04$5817news.chello.at...

  Moim zdaniem RM jest wlasnie Jego prezentem dla
  Polakow, ktorzy bez tego nie mieliby juz niczego, co
  byloby w polskich rekach.
No to albo ja Polak nie jestem (a Bóg tylko dla Polaków ?)
albo prezent nietrafiony ... Taki bez wyczucia ...
Cholera, posadzic Boga o brak wyczucia ? To dopiero herezja ...

Data: 2010-11-25 17:03:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

albo prezent nietrafiony ... Taki bez wyczucia ...
Cholera, posadzic Boga o brak wyczucia ? To dopiero herezja ...

    Moze i nie jestes. Skad ja to moge wiedziec?
    Prezent jak najbardziej trafiony i z wyczuciem,
    bo przynosi takie korzysci spoleczne, jak nic
    innego.

    AR

    P.S. Bog nie jest wprawdzie tylko dla Polakow,
    Polacy ciesza sie jednak jego szczegolnymi
    wzgledami.

Data: 2010-11-25 17:19:59
Autor: Si
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 17:03:48 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
   Moze i nie jestes. Skad ja to moge wiedziec?
   Prezent jak najbardziej trafiony i z wyczuciem,
   bo przynosi takie korzysci spoleczne, jak nic
   innego.

Wybacz w takim razie, ja jakos tych korzysci nie dostrzegam... no ale
zapewne dlatego ze nie naleze do "Rodziny"... :) Moglbys te korzysci
wymienic, jesli mozna bez ideologicznej doktrynacji...

   P.S. Bog nie jest wprawdzie tylko dla Polakow,
   Polacy ciesza sie jednak jego szczegolnymi
   wzgledami.

O ktorym bogu piszesz? i skad takie swiatle odkrycie? szczegolne
wzgledy? moze chcesz jeszcze doprecyzowac ze Polacy sa narodem
wybranym? hmmm z tego co sobie przypominam juz jeden narod wybrany
jest... biorac pod uwage epitety jakie na niego z Waszyh ust leca,
chcialbym teraz poczytac jak bedziecie tak sami na siebie nadawac  :)

Data: 2010-11-25 17:37:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Si" <s.zobniow@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

zapewne dlatego ze nie naleze do "Rodziny"... :) Moglbys te korzysci
wymienic, jesli mozna bez ideologicznej doktrynacji...

   Zlamanie monopolu merdiow.

> [...]

jest... biorac pod uwage epitety jakie na niego z Waszyh ust leca,
chcialbym teraz poczytac jak bedziecie tak sami na siebie nadawac  :)

   Jakiez to epitety leca?  Antysemita?

   AR

Data: 2010-11-25 17:58:46
Autor: Si
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 17:37:32 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
  Zlamanie monopolu merdiow.

Monopolu na co? na prawde? nikt nie ma takiego monopolu, zadne
istniejace media... To jest argument przemawiajacy tylko i wylacznie
do sluchaczy danej radiostacji/czytelnikow danej gazety... tym samym
argumentem mogliby sie posluzyc czytelnicy "Faktow i mitow", czy im
takze przyznasz racje? Kazde media maja wlasne interesy, maja swoich
wlascicieli, ktorzy pchaja je w pasujacym dla nich kierunku... czy to
jest TVP, TVN, NIE, czy tez RM...
[...]

Czytej ze zrozumieniem :) No chyba nie powiesz mi, iz o tzw "narodzie
wybranym", czyli Izraelu wszyscy wypowiadaja sie w superlatywach?
Przegladajac posty na  PSP mozna wnioskowac, iz nazwanie kogos zydem,
czy tez komuchem to najwieksza obelga...

Data: 2010-11-25 18:00:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Przegladajac posty na  PSP mozna wnioskowac, iz nazwanie kogos zydem,
czy tez komuchem to najwieksza obelga...

   Z antysemitami nie rozmawiam.

   AR

Data: 2010-11-25 18:06:54
Autor: Si
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
On Thu, 25 Nov 2010 18:00:01 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Przegladajac posty na  PSP mozna wnioskowac, iz nazwanie kogos zydem,
czy tez komuchem to najwieksza obelga...

heh ???? To ja jeszcze raz ponowie swoja prosbe: Czytaj ze
zrozumieniem...

Gdzie z mojej wypowiedzi wnioskujesz iz jestem antysemita????

Poza tym ciekawi mnie w takim razie Twoje podejscie.. nie rozmawiasz z
antysemitami, a jednoczesnie sluchasz RM???

Data: 2010-11-25 17:23:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:909a2$4cee88eb$54702a04$6518news.chello.at...

> [...]

   AR

   P.S. Bog nie jest wprawdzie tylko dla Polakow,
   Polacy ciesza sie jednak jego szczegolnymi

Szczególnie w tym roku. Tak se ukochal Polaków, ze ich kilku powodziami obdarowal.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-11-25 17:07:12
Autor: cirrus
[...]

Zwyczajmi, czy prawdziwi?

--
stevep

Data: 2010-11-25 17:10:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>   zydowskiego faktora.
>   Nalezy ten fakt docenic, a nie wiecznie grymasic i narzekac

Zwyczajmi, czy prawdziwi?

-- stevep

   A jak ja napisalem?

   AR

Data: 2010-11-26 06:20:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kazanie, ktore wkurwilo Bobra
czwartek, 25 listopada 2010 16:05. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski' <a_rem@poczta.onet.pl>

[...]

Co masz na myśli mówiąc zwyczajni, bo jak dla mnie to bardzo obraźliwy epitet kojarzący się z nijakością. I z gawiedzią szkolnych outsiderów podskakujących prymusom.

PS. żeby zostać w życiu   k i m Å›   i życia nie zmarnować, nie wolno w żadnym wypadkun być czÅ‚owiekiem  ż w y c z a j n y m .

Kazanie, ktore wkurwilo Bobra