Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej

Data: 2015-05-03 20:18:09
Autor: Marek Czaplicki
Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej

Mam pytanie. Czy dusza też z prochu powstała?

Data: 2015-05-03 20:49:29
Autor: abc
W dniu 2015-05-03 o 20:18, Marek Czaplicki pisze:
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 3 maja 2015 09:17:

Mam pytanie. Czy dusza też z prochu powstała?

Nie. Duszę stwarza Pan Bóg z niczego i jest ona nieśmiertelna

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-05-03 20:52:34
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 3 maja 2015 20:49:

[...]

No proszę. Dlaczego tylko dusza jest nieśmiertelna? Coś słyszałem o powstaniu z martwych. Ciałem i duszą. Wracając do tematu. Z czego Bóg stworzył proch ziemi, z którego to prochu stworzył człowieka?

Data: 2015-05-03 12:07:54
Autor: szklanynocnik
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Wracając do tematu. Z czego Bóg stworzył proch ziemi, z którego to prochu stworzył człowieka?

Z cząstek bardziej elementarnych:)

Data: 2015-05-03 14:33:28
Autor: szklanynocnik
Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> Z cząstek bardziej elementarnych:)

A je z czego?

Tego nawet najnowsza fizyka nie wie.

Data: 2015-05-04 15:15:54
Autor: Marek Czaplicki
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 3 maja 2015 23:33:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> Z cząstek bardziej elementarnych:)

A je z czego?

Tego nawet najnowsza fizyka nie wie.

Proponuję przeczytać
Tajemnice Wszechświata : podróż do granic fizyki / Anil Ananthaswamy ; przeł. Zofia Łomnicka.
Boska cząstka : jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie ? / Leon Lederman, Dick Teresi

Data: 2015-05-03 21:39:28
Autor: platformowe głupki
Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej
na początku był wielki bąk... tuska...
później dołączyły piergnięcia... gronkiewicz...
i mamy... nowy system...

Data: 2015-05-03 20:54:41
Autor: platformowe głupki
Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej
mi się wydaje, że Bóg to głosuje na donalta tuska, jak taki (ograniczony umysłowo) mógł stać się prezesem naczelnej organizacji pedalskiej...

Data: 2015-05-03 20:58:04
Autor: Marek Czaplicki
platformowe głupki pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 3 maja 2015 20:54:

mi się wydaje, że Bóg to głosuje na donalta tuska, jak taki (ograniczony
umysłowo) mógł stać się prezesem naczelnej organizacji pedalskiej...

A Tusk startuje w jakichś wyborach? Ostatnio podłapał fajną fuchę w Brukseli.

Data: 2015-05-03 21:06:56
Autor: platformowe głupki
Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej
no toć piszę, bo Sam Bóg go popiera...

ja niestety muszę się zadowalać losem "wbitego" dyrektywą do piekła...

Kazanie na NMP Królowej Korony Polskiej