Każda akcja Kaczyńskiego

Data: 2013-10-14 22:32:35
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego
....to demolka pozycji PiS-u i zmarnowana praca wielu ludzi.
jb

Data: 2013-10-14 15:37:00
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Dnia Mon, 14 Oct 2013 22:32:35 +0200, Jacek Biały napisał(a):

...to demolka pozycji PiS-u i zmarnowana praca wielu ludzi.
jb

Jak zwykle, glupek wrocil pod inna ksywka, ale melodia ta sama.

Data: 2013-10-14 21:00:40
Autor: Budzik
Każda akcja Kaczyńskiego
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

...to demolka pozycji PiS-u i zmarnowana praca wielu ludzi.
jb

Jak zwykle, glupek wrocil pod inna ksywka, ale melodia ta sama.

ROTFL! Uważasz, ze zmienianie nicków to coś złego? TY?!?!?!

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2013-10-14 16:23:14
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Dnia Mon, 14 Oct 2013 21:00:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Uwazam, ze tresowanie wielonikowych glupkow to pozyteczne zajecie.

Data: 2013-10-14 22:41:38
Autor: Budzik
Każda akcja Kaczyńskiego
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Uwazam, ze tresowanie wielonikowych glupkow to pozyteczne zajecie.

To juz wiemy, ze umiesz obrażac.
Pytanie, czy umiesz odpowiedzieć na zadane pytanie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2013-10-14 23:59:09
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Dnia Mon, 14 Oct 2013 22:41:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Nie potrafie i to chyba widac golym okiem, aby odpowiedziec na pytanie, potrzebny jest budzik albo zegar z kukulka.

Data: 2013-10-15 08:00:37
Autor: Budzik
Każda akcja Kaczyńskiego
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forst.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

potrzebny jest budzik albo zegar z kukulka.

Zeszlismy do poziomu kpin z nicka... Może jak bym sie przedstawił czyimś nickiem to byłoby to dla ciebie bardziej zrozumiałe?
Dziękuje za dyskusję.

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2013-10-15 09:41:12
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Dnia Tue, 15 Oct 2013 08:00:37 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Ja mam za soba grubo ponad 20 lat czytania usenetu, kiedy pojawia sie
kolejny marek zegarek czy jakis inny budzik i przypomina mi ze nie umie
odpowiedzieć na zadane pytanie, to tak sobie mysle, kurwa mac ale ta
mlodziez z PO jest wybitnie inteligentna, nic dziwnego ze to dzieki nim
Polska jest dzisiaj krajem mlekiem, miodem i autostradami plynaca.

Dziękuje za dyskusję.

Nie ma za co, niech ci donek wynagrodzi w dzieciach.

Data: 2013-10-15 16:00:36
Autor: Budzik
Każda akcja Kaczyńskiego
[...]

No i?
Chodzi o to, ile w tym czasie ników uzyłes czy co?

kiedy pojawia sie
kolejny marek zegarek czy jakis inny budzik i przypomina mi ze nie
umie odpowiedzieć na zadane pytanie,

A przy takim przypomnieniu ważny jest twój staż czy moj? Czy moze chodzi jeszcze o cos innego? Bo juz sie pogubiłem.
No chyba ze masz na myśli to, ze ogolnie nikt nie ma prawa zwrócic ci uwagi?

to tak sobie mysle, kurwa mac ale
ta mlodziez z PO jest wybitnie inteligentna, nic dziwnego ze to dzieki
nim Polska jest dzisiaj krajem mlekiem, miodem i autostradami plynaca.

To moze z wnioskowaniem u Ciebie sa jakies problemy?
Bo ja ani z PO ani tym bardziej niestety z młodzieży :(

Dziękuje za dyskusję.

Nie ma za co, niech ci donek wynagrodzi w dzieciach.

Zyczenie dzieci przyjmuje z całym dobrodziejstwem inwentarza.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2013-10-15 18:11:17
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Powiedz chamie dlaczego używasz moich danych? Dlaczego złodzieju podszywasz
sie pode mnie? Piszesz poparańcu z mx05.eternal-september.org i używasz
czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl. Nie stać cię psycholu na własny alias?
Masz rozdwojenie jaźni czy ci płacą za podszywanie się. Wystąp prostaku z
podniesioną przyłbicą i walcz na argumenty! Tacy jak ty zasilali kiedyś
szeregi UB i NKWD. Moralne odpadki ludzkie, największe łachudry społeczne.
Brzydzę się takimi smieciami jak ty.

Mark Woydak

Data: 2013-10-15 12:57:30
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:18t58lmq0mzjz.sz10stz07yzx.dlg40tude.net...

| Nie potrafie i to chyba widac golym okiem, aby odpowiedziec na pytanie,
| potrzebny jest budzik albo zegar z kukulka.

Mogę to rozumieć, że nie masz nic przeciwko moim nickom?
jb

Data: 2013-10-15 09:41:27
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Dnia Tue, 15 Oct 2013 12:57:30 +0200, Jacek Biały napisał(a):

| Nie potrafie i to chyba widac golym okiem, aby odpowiedziec na pytanie,
| potrzebny jest budzik albo zegar z kukulka.

Mogę to rozumieć, że nie masz nic przeciwko moim nickom?
jb

Obaj dobrze wiemy, ze masz jedna ksywke...od zawsze.

Data: 2013-10-15 18:11:02
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego

Data: 2013-10-15 22:35:54
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| >|

| >|

| Obaj dobrze wiemy, ze masz jedna ksywke...od zawsze.

No - nie jedną:
jr, Towarzysz gnój, miś z okienka i pewnie jeszcze parę innych (których nie pomnę z powodu upływu lat). Nie ukrywam wspólnego autorstwa, ani specjalnie się nie chwalę. Tylko nie wiem, co to tobie przeszkadza?

-biały

Data: 2013-10-15 22:00:34
Autor: Budzik
Każda akcja Kaczyńskiego
Osobnik posiadający mail @o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

wychodzi na to, ze na tej grupie sa 3 osoby...

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2013-10-16 18:44:20
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:15102013.7434ABEDbudzik61.poznan.pl...
[...]

Wygląda na to, że ten typek uzywa wielu nicków i korzysta z kilku serwerów. Chłopina nudzi się to albo chleje albo wali w klawiaturę bez opamiętania.

MW

Data: 2013-10-16 18:43:23
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l3k91o$rcd$1node2.news.atman.pl...

> [...]

pomnę z powodu upływu lat). Nie ukrywam wspólnego autorstwa, ani specjalnie się
nie chwalę. Tylko nie wiem, co to tobie przeszkadza?

Ten typ podpisujący się "Mark Woydak" to podszywacz pod moje dane.

MW

Data: 2013-10-14 23:35:09
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego

| Uwazam, ze tresowanie wielonikowych glupkow to pozyteczne zajecie.

Gorzej, jak dwóch głupków zderzy się pod jednym nikiem...
:-DDD
jb

Data: 2013-10-14 16:40:13
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego
Dnia Mon, 14 Oct 2013 23:35:09 +0200, Jacek Biały napisał(a):

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości

| Uwazam, ze tresowanie wielonikowych glupkow to pozyteczne zajecie.

Gorzej, jak dwóch głupków zderzy się pod jednym nikiem...

Nie przejmuj sie drobiazgami, ty masz misje do wypelnienia, szybko machnij
jakas odezwe do narodu, oni cie wszyscy tutaj uwaznie czytaja.

Data: 2013-10-15 05:56:39
Autor: Mark Woydak
Każda akcja Kaczyńskiego

Data: 2013-10-14 23:06:32
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:1wwhzh2r258z5.1274zupm5ei7e.dlg40tude.net...

| Jak zwykle, glupek wrocil pod inna ksywka, ale melodia ta sama.

Od wielu lat ta sama:
1) Wylansowanie 'śpiocha' na prezydenta RP
2) Spartaczenie IV RP
3) Niszczenie ludzi bardziej popularnych od siebie
4) Nieustanne pompowanie notowań PO swoja błazenadą

Wystarczy, czy mam się znowu rozpisywać?
jb

Data: 2013-10-14 23:06:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Każda akcja Kaczyńskiego
W dniu 2013-10-14 22:32, Jacek Biały pisze:
...to demolka pozycji PiS-u i zmarnowana praca wielu ludzi.

Jacek, nie przesadzaj.
Polecam (się):
http://oceania.salon24.pl/284705,musi-zostac-po-staremu

RZecz stara, ale wciąż aktualna. Jeszcze nie czas.
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

"Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"

Data: 2013-10-16 20:09:18
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:l3hmdp$seo$1news.vectranet.pl...
[...]

Jak Pan Bóg przykazał?
jb

Data: 2013-10-17 20:20:12
Autor: matusm
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l3hkd3$2pu$1node1.news.atman.pl...
...to demolka pozycji PiS-u i zmarnowana praca wielu ludzi.
jb

W koncu uczestnik okrągłostolowego pijaństwa,człowiek pierwszego Prezydenta PRL Bis konfidenta Bolka to musi się wywiazywac wg,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-10-17 21:34:56
Autor: Jacek Biały
Każda akcja Kaczyńskiego

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:l3p9or$f2a$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości
| >

| W koncu uczestnik okrągłostolowego pijaństwa,człowiek pierwszego Prezydenta
| PRL Bis konfidenta Bolka to musi się wywiazywac

W eseju 'Zwycięstwo prowokacji' J. Mackiewicz interesująco naświetlił pojęcie poputczyka. Otóż poputczyk wcale nie musi być świadomym współpracownikiem komunistów. Wystarczy, że jest im z kimś takim 'pa puti', czyli po drodze. Człowiek może być dopuszczony do rozgrywki nie tylko ze wzgledu na swoje przekonania, bo może wystarczyć na przykład jego profil psychologiczny, który sprawi, że w przyszłości stanie sie wygodnym przeciwnikiem.
No więc przypatrzmy się Kaczyńskiemu: Gdy Boluś zakończył jego eksploatację, ten poszedł z megafonem na ulicę i zaczął pomstować na 'zdrajcę' (co tylko podniosło pozycję Wałęsy). Schemat ten powtarza się do dziś.
jb

Każda akcja Kaczyńskiego