Każda niedziela upamiętnia Zmartwychwstanie

Data: 2011-05-29 09:46:10
Autor: abc
Każda niedziela upamiętnia Zmartwychwstanie
Niedziela to cotygodniowe święto upamiętniające zmartwychwstanie Jezusa, a
także dzieło stworzenia i zesłanie Ducha Świętego.

Właściwe przeżywanie niedzieli to nie tylko obowiązek uczestniczenia we Mszy
św., lecz także równocześnie powstrzymywanie się od prac i zajęć, które
utrudniają oddawanie Bogu czci, przeżywanie radości właściwej dniowi
Pańskiemu oraz korzystanie z należnego odpoczynku duchowego i fizycznego.

Polska nazwa dnia - niedziela pochodzi od staropolskiego i
słowiańskiego czasownika "dzielać" czyli pracować. Zwrot "nie dzielaj"
oznaczał "nie pracuj", co wskazuje iż jest to dzień odpoczynku.

Pisarze starochrześcijańscy używali w odniesieniu do niedzieli określenia
"dzień Słońca", gdyż dzień ten oświeca nam Jezus, wschodzące Słońce
sprawiedliwości.

Data: 2011-05-29 09:54:02
Autor: u2
Każda niedziela upamiętnia Zmartwych wstanie
W dniu 2011-05-29 09:46, abc pisze:
Niedziela to cotygodniowe ÂświĂŞto upamiĂŞtniajÂące zmartwychwstanie Jezusa, a
takÂże dzieÂło stworzenia i zesÂłanie Ducha ÂŚwiĂŞtego.

Nie kazdy z martwych wstaje w niedziele po sobotniej popijawie. Zwykle
wiekszosc umiera w niedziele po takiej libacji :)

Data: 2011-05-29 10:19:26
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de1fb9f$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ci tym razem udało się przeżyć?

BomBel

Data: 2011-05-29 10:42:05
Autor: u2

[...]

Ja zyje po bozemu, a nie tak jak ty.

Data: 2011-05-29 12:31:18
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de206e3$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co znaczy po bozemu? Stosujesz się do zasad swojej wiary? Jeżeli tak to czeka cię piekło i smołowanie. ;)

BomBel

Data: 2011-05-29 13:31:18
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 12:31, Leprechuan pisze:
Ja zyje po bozemu, a nie tak jak ty.

Co znaczy po bozemu? Stosujesz się do zasad swojej wiary? Jeżeli tak to
czeka cię piekło i smołowanie. ;)

Przeciez ty zydowski lewak, wlasnie zdradziles sie co myslisz o kosciele
katolickim. :)

Data: 2011-05-29 13:58:19
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ciekawe co myśli o "Religia TV" ?

Data: 2011-05-29 14:01:30
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 13:58, Grzegorz Z. pisze:
Przeciez ty zydowski lewak, wlasnie zdradziles sie co myslisz o kosciele
katolickim. :)
Ciekawe co myśli o "Religia TV"

Widzi wszedzie brzuchatych proboszczow i glodujace dzieci, to pewnie
zydowski lewak spod znaku palichuja.

Data: 2011-05-29 17:00:15
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

No ale przynajmniej obaj macie to w pakiecie.

Data: 2011-05-29 17:39:41
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:00, Grzegorz Z. pisze:
Widzi wszedzie brzuchatych proboszczow i glodujace dzieci, to pewnie
zydowski lewak spod znaku palichuja.
No ale przynajmniej obaj macie to w pakiecie.

No nie, zydki zwykle nie maja TV, ale maja za to internet tak jak ty
zgrzesiu :)

Data: 2011-05-29 17:59:14
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ale ja mam TV, nie płacę tylko dobrowolnych składek na WSI, tak jak ty.

Data: 2011-05-29 18:12:21
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:59, Grzegorz Z. pisze:
No nie, zydki zwykle nie maja TV
Ale ja mam TV, nie płacę tylko dobrowolnych składek na WSI, tak jak ty.

Jak placisz abonament RTV to placisz. Choc Donek chcial abys nie placil :)

Data: 2011-05-29 18:31:12
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-05-29 17:59, Grzegorz Z. pisze:
No nie, zydki zwykle nie maja TV
Ale ja mam TV, nie płacę tylko dobrowolnych składek na WSI, tak jak ty.

Jak placisz abonament RTV to placisz.

W jaki sposób płacąc abonament RTV bardziej finansuję WSI od ciebie,
płacącemu WSI za "pakiet" ? btw. ty posłuchałeś Donka i nie płacisz abonamentu RTV?

Data: 2011-05-29 18:41:29
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 18:31, Grzegorz Z. pisze:
> Jak placisz abonament RTV to placisz.
W jaki sposób płacąc abonament RTV bardziej finansuję WSI od ciebie,
płacącemu WSI za "pakiet" ?

Ja nie pisze, ze placisz wiecej. Moze ciebie nie stac. Mnie stac na te
kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke oraz
Polsat, widac pewna zmiane w opisywaniu przez nich rzeczywistosci. Juz
tak nie nadskakuja wrazej razwiedce z pelobandy :)

Data: 2011-05-29 19:06:58
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]

Ja nie pisze, ze placisz wiecej. Moze ciebie nie stac. Mnie stac na te
kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke

To jak ci się "przyjemnie ogląda n-kę" to nie czepiaj się Bacy i jego kóz.

Mam wyliczyć rzeczy i tematy jakie n-ka lansuje jako "normalne" i
"postępowe" ?

Data: 2011-05-29 19:22:09
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 19:06, Grzegorz Z. pisze:
Ja nie pisze, ze placisz wiecej. Moze ciebie nie stac. Mnie stac na te
> kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke
To jak ci się "przyjemnie ogląda n-kę" to nie czepiaj się Bacy i jego kóz

A co ma n-ka do tego kozojeba ?  :)

Data: 2011-05-29 20:40:10
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
> kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke
To jak ci się "przyjemnie ogląda n-kę" to nie czepiaj się Bacy i jego kóz

W n-ce lansują np. "słynnego polskiego reżysera". Albo "światowej sławy
historyka".

Data: 2011-05-29 15:12:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4de22148$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obiadek, kupka, paciorek.

--
stevep

Data: 2011-05-29 13:30:09
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Nektarem i ambrozją znaczy się?

Data: 2011-05-29 13:29:24
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Dobrze gadasz!

Każda niedziela upamiętnia Zmartwychwstanie