Kazda religia

Data: 2011-11-25 21:18:19
Autor: Dziki Kraj
Kazda religia
Predzej czy pozniej prowadzi do masowych zbrodni.

Data: 2011-11-25 21:24:57
Autor: abc
Kazda religia
O janczarach można poczytać np. tu  http://213.180.130.202/10609,haslo.html

"Janczarowie (z tureckiego "nowe wojsko"), regularna, doborowa piechota
turecka, utworzona ok. 1330. Początkowo do korpusu janczarów rekrutowano
jedynie młodych brańcow chrześcijańskich, poddawanych specjalnemu szkoleniu
ideologicznemu i religijnemu (przejście na islam), które powodowało, że
wychowani w fanatyzmie i ślepym posłuszeństwie janczarowie stali się trzonem
armii tureckiej."

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
Żydami wściekle atakują polskość i Kościół katolicki plując do własnego
gniazda.

Data: 2011-11-25 21:30:41
Autor: Dziki Kraj
Kazda religia

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ecff9ba$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widze ABC ze marza ci sie plonace stosy.
Pewnie w poprzednim wcieleniu byles inkwizytorem
z pochodnia w jednym reku i krucyfiksem w drugim.
Bo wiesz... to kwestia charakteru - nie wiary.

Data: 2011-11-25 21:32:48
Autor: abc
Kazda religia
Polecam książkę Romana Konika "W obronie Świętej Inkwizycji"
http://www.odk.pl/w-obronie-swietej-inkwizycji,1180.html

Recenzja Waldemara Łysiaka:  Książka Romana Konika druzgoce kłamliwą czarną
legendę Świętej Inkwizycji, stworzoną przez libertynów i jakobinów doby
Oświecenia, a później usilnie podtrzymywaną przez lewicowe salony Zachodu.
Dzięki tej książce Polacy mogą poznać prawdę o Świętym Oficjum. Za co
autorowi należą się podziękowania.

Recenzja: Rafała A. Ziemkiewicza:  Czarna legenda Świętej Inkwizycji to
jedno z największych pośród wielkich kłamstw, które ukształtoowały myślowe
nawyki człowieka współczesnego. Kłamstwo tak skuteczne, że w końcu ulegli mu
nawet obrońcy Kościoła, przyrównując do inkwizytorów swych komunistycznych
prześladowców. Pracę Romana Konika uważam za godny szacunku i polecenia
wszystkim akt intelektualnej odwagi, jakim jest poszukiwanie prawdy na
przekór ugruntowanym stereotypom.

Data: 2011-11-25 23:19:50
Autor: Dziki Kraj
Kazda religia

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ecffb90$0$8455$65785112news.neostrada.pl...
Polecam książkę Romana Konika "W obronie Świętej Inkwizycji"
http://www.odk.pl/w-obronie-swietej-inkwizycji,1180.html

Co mi tam ksiazki.
Ciebie sie pytam ABC.
Podpalil bys jakis stosik z inaczej myslacymi?
Kusi?

Data: 2011-11-27 00:51:49
Autor: sofu
Kazda religia

Użytkownik "Dziki Kraj" <dziki@kraj.pl> napisał w wiadomości news:4ecffaf2$0$8442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -

Raczej to była szczyna inkwizytora i taka pozostała po reinkarnacji.

sofu

Data: 2011-11-25 22:42:11
Autor: Marek Czaplicki
Kazda religia
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 25 listopad 2011 21:24:

Janczarowie Urbana, to ochrzczeni katolicy, którzy po wypraniu mózgów wraz z
Żydami wściekle atakują polskość i Kościół katolicki plując do własnego
gniazda.

Ciekawe jak to się odbywa? Takie "pranie mózgu". Czy Urban bierze delikwenta na stół? Razi go prądem, ładuje jakieś narkotyki, czy może poi wódką?

Data: 2011-11-25 22:36:46
Autor: Obserwator
Kazda religia
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Ciekawe jak to się odbywa? Takie "pranie mózgu". Czy Urban bierze delikwenta na stół? Razi go prądem, ładuje jakieś narkotyki, czy może poi wódką?

normalnie sie to odbywa: pisze sie bzdurne, klamliwe teksty, nastepnie
powielaja te klamstwa w kolejnych masmediach i...otrzymujemy oszoloma typu
czaplicki, ktory prostego zdania nie jest w stanie zrozumiec. Ale cyborg z wtpranym mozgiem uwaza, ze mysli sam, powtarzajac jak to cyborg
zakodowane mu przez te tuby propagandowe, brednie.

Akurat tobie czaplicki tlumaczylem kiedys ten temat przez 5 godzin.

Wlasnie tacy jak ty glosowali kiedys na PZPR, a dzisiaj glosuja glownie na PO.

W PRL-u byla Trybuna Robotnicza, a dzisaj jest GW.

Im bardziej prymitywny cyborg  w ten sposob jest zakodowany, tym wiecej
szczeka,szczegolnie kiedy uwaza, ze nie dostanie od razu w ryja, bo sie
schowal za komputerem:))

Data: 2011-11-25 22:46:55
Autor: Obserwator
Kazda religia

aha, cyborgi sa Tak beznadziejnie glupie, ze czytaja tylko tytuly Pisma
Swietego z Czerskiej.

Mozna im pod nos podsuwac np. wartosciow teksty i wyklady madrych ludzi, ale
niestety cyborg jest tak leniwy i strachliwy, ze sie nigdy nie odwazy
przeczytac czegos, co mu zakazali kaplani z GW.

Cyborg, nigdy nie odwazy sie samodzielnie myslec, bo sekta z Czerskiej
rzucilaby na niego klatwe i zostalby wylaczony ze wspolnoty ...cyborgow czytaj
baranow:))

(z łac. excommunicatio &#8211; poza wspólnotą, wyłączenie ze wspólnoty, pot. klątwa,
wyklęcie i anatema )

Data: 2011-11-25 23:46:14
Autor: Marek Czaplicki
Kazda religia
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 25 listopad 2011 23:36:

[...]

Jakież to proste zdania karzesz zrozumieć? Raz piszesz, że jak się ma jakiekolwiek wątpliwości to trzeba zadawać pytania. Potem masz pretensje jak pytania zadaje ktoś. Zdecyduj się w końcu panie OBSERWATOR ukrywający się jak tylko można i robiący pod siebie. Ja przynajmniej jak mam jakieś pytanie to nie boję się je zadać, jak zgadzam się z kimś to mu o tym mówię, jak się z kimś nie zgadzam to nie osikuję mu nogawek, jak TY. :-)

Data: 2011-11-27 00:52:53
Autor: sofu
Kazda religia

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jap23l$6nk$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -

ABC-kowi też ktoś kiedyś mózg wyprał skutecznie...

sofu

Data: 2011-11-27 00:03:41
Autor: MH
Kazda religia
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

> [...]

ABC-kowi też ktoś kiedyś mózg wyprał skutecznie...

Eeee tam.. To zwykły troll , jajca se tu robi...

MH

--

Kazda religia