Każda religia ogłupia?

Data: 2009-05-25 21:15:50
Autor: boukun
Każda religia ogłupia?
"W innym miejscu wyznawałbyś islam".
kicur
Powinniście się wstydzić.

W Polsce większość społeczeństwa to katolicy przynajmniej z założenia.

Rodzą się oni, zostają ochrzczeni i dzięki temu, nie używając tajemniczego organu, zwanego mózgiem, mogą przejść przez życie, wcale nie myśląc. Wszystko jest dla nich oczywiście na wszystko znają odpowiedź i są pewni jej słuszności.

Kobieta powinna rodzić i wychowywać dzieci. Po śmierci idzie się do nieba albo piekła. W piątki nie powinno się jeść mięsa. Homoseksualizm jest chorobą. Jest tylko jeden bóg. Bóg ma jednego syna. Świat został stworzony specjalnie dla nas, ludzi. Na mszy kawałek chleba zmienia się w prawdziwe ciało Jezusa, który, będąc sobą samym i jednocześnie własnym ojcem, jest z nami zawsze i wszędzie. Wytrysk poza pochwą jest zły.

Skąd oni wiedzą to wszystko?

Nauczyła ich tego jedyna słuszna religia. Która ma racje, bo sama mówi, że ją ma.

ALE.

Katoliku! Jeżeli urodziłbyś się a Arabii Saudyjskiej, dzisiaj wierzyłbyś, że to KORAN jest świętą księgą. Nie piłbyś alkoholu i uważał ślinę psów za nieczystą.

Katoliczko! Jeżeli urodziłabyś się w Bangkoku, byłabyś pewnie buddystką. Chciałbyś, by pewnego dnia twój syn został mnichem, bo to pomogłoby ci w przyszłym wcieleniu.

Ludzie! Gdybyście urodzili się w innej rodzinie, wierzylibyście pewnie w coś innego.

ALE zarówno teraz, jak w tej innej sytuacji bylibyście PEWNI, że to wasza religia ma racje.

Że to jedyna słuszna religia.

Religie istnieją tylko dlatego, bo opierają się na praniu mózgów NIEWINNYCH dzieci, które są zwyczajnie za głupie, żeby nie dać się omamić. Ludzie myślą, że to, co usłyszeli w dzieciństwie, to prawda. Jakkolwiek głupie by to było, w dorosłym życiu starają się tego nie kwestionować.

Jak się nie wstydzicie... własnej ślepoty?

http://kicur.pardon.pl/dyskusja/1878363/powinniscie_sie_wstydzic
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2009-05-27 08:35:22
Autor: Roman Rumian
Każda religia ogłupia?
(...)
[...]

1. Bokuny i inne histeryczne antyklerykały sa najlepszym przykładem do czego prowadzi brak religii i zasad.

2. Nie ma i nie było takiej cywilizacji, która przetrwałaby śmierć własnej religii, która ją stworzyła.

Piłujcie ta gałąź na której siedzicie dalej.

Roman Rumian

Data: 2009-05-27 08:52:09
Autor: boukun
Każda religia ogłupia?

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:gvin1r$upi$1news.agh.edu.pl...
(...)
[...]

Coś Pan Roman ma przeciwko mojemu prowadzeniu? czy ja rozpętałem może jakiś kataklizm?

2. Nie ma i nie było takiej cywilizacji, która przetrwałaby śmierć własnej religii, która ją stworzyła.

Jak istniała cywilizacja słowiańska, to nie było tu śladu po żydowskiej religii z Nazaretu, a po religiach naszych ślad zaginął. Z drugiej strony w Czechach, skąd narzucono nam żydowską religię, ślad po nie już prawie zaginął, a są bardziej ucywilizowani od nas.

Piłujcie ta gałąź na której siedzicie dalej.

Ja już nie siedżę na tej spruchniałej gałęzi, mój synek nie jest poddawany praniu mózgu.

Roman Rumian

"W innym miejscu wyznawałbyś islam".
Ludzie myślą, że
to, co usłyszeli w dzieciństwie, to prawda. Jak może dorosły człowiek tego nie kwestionować?

Data: 2009-05-27 09:22:10
Autor: CYC
Każda religia ogłupia?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gviogl$lin$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Rumian sadzi pewnie , ze wojny krzyzowe , inkwizycja , ewangelizacja ogniem i mieczem , czy inne jakze wazne dla rozwoju cywilizacji elementy , jak chocby prace naukowe o ilosci diablow na glowce od szpilki , tudziez cala masa innych "bogobojnych " przedsiewziec  sa Twoim a nie "pilnowaczy religii"  dzielem !!.
Ale Rumian  tak ma i juz .

cyc

Data: 2009-05-27 23:41:35
Autor: Adam
Każda religia ogłupia?
Ideowy patron niektórych tutaj mawiał, że "religia to opium dla ludu".
AC

Każda religia ogłupia?