Każde nagrywanie przestępstwa będzie karane [Zysk WOŚP z naruszenia dóbr osobistych niemca "jestem hitlerowcem"]

Data: 2020-03-05 16:45:52
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
https://wpolityce.pl/polityka/489853-sedzia-zwierzynska-powinna-przejsc-do-historii-wstydu
> Sędzia Zwierzyńska skazująca Natalię Nitek-Płażyńską na równi z
> pozwanym powinna przejść do historii. Wstydu
> ; opublikowano: 15 minut temu ; autor: PAP/Marcin Gadomski
> zechciał sobie pobluzgać na piśmie albo samemu się nagrać i obciążyć?
> [...] Hans G., Niemiec prowadzący na Pomorzu firmę POS System [...]

Może pani Wysoka Sędzia cierpi na tak poważną germanofobię że bez nagrań
w takie słowa padające przez kilka miesięcy by uwierzyła bez problemów?
Ja osobiście byłbym ciężko wątpiący bez zajścia recydywy w skazaniach
gdy o _wypowiedzenie_ podobnych słów pracownik _gołosłownie_ oskarżałby
pracodawcę być może z innych prawdziwych powodów.  W przypadku sporu
pracownik-pracodawca równość stron przeważnie nie zachodzi.
<ironia> Pani Wysoka sędzia *BARDZO CHCE* wierzyć pracownikom
oskarżającym gołosłownie pracodawcę?  *BRAWO!* ;-) </ironia>

WOŚP "gratuluje" zysku 10_000 PLN z naruszenia dóbr osobistych Hansa G.,
czyli niemca "jestem hitlerowcem".

--
A. Filip

Data: 2020-03-05 17:16:02
Autor: u2
W dniu 05.03.2020 o 16:45, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

takie mobbingowanie pracownicy trwało dłuższy czas zanim zdecydowała się nagrać tego niemieckiego szczura:)

Data: 2020-03-05 17:31:06
Autor: u2
W dniu 05.03.2020 o 17:16, u2 pisze:
takie mobbingowanie pracownicy trwało dłuższy czas zanim zdecydowała się nagrać tego niemieckiego szczura:)

właściciel firmy to osoba chora psychicznie i dlatego może mobbingować bezkarnie ?

https://www.facebook.com/POS1systems/

https://www.facebook.com/POS1systems/posts/1667420570175960

POS Systems sp z oo no właśnie Pan Hans ma od lat stwierdzoną chorobę psychiczną dwubiegunową, pomimo leczenia zdarzają mu się gorsze dni - czy w takim dniu wskazanym jest go prowokować i napuszczać do gwałtownych wypowiedzi i jeszcze to nagrywać... proszę sobie samemu na to odpowiedzieć;

Data: 2020-03-10 03:03:40
Autor: mrbluesky.pl
Każde nagrywanie przestępstwa będzie karane [Zysk WOŚP z naruszenia dóbr osobistych niemca "jestem hitlerowcem"]
Jesli nagrywajonc przestepstwo rzysparzasz niechcianej pracy sendzi nie dziw siem karze za wymuszanie POstemPOwania sendzi wbrew sobie

Data: 2020-03-10 11:43:58
Autor: u2
W dniu 10.03.2020 o 11:03, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Jesli nagrywajonc przestepstwo rzysparzasz niechcianej pracy sendzi
nie dziw siem karze za wymuszanie POstemPOwania sendzi wbrew sobie

ale ale jak Kittel nagrywał urodziny Hitlera to było oki ?:))))))))))

Każde nagrywanie przestępstwa będzie karane [Zysk WOŚP z naruszenia dóbr osobistych niemca "jestem hitlerowcem"]