Kazdemu kto podniesie reke na KRUS...

Data: 2010-07-01 09:42:39
Autor: he®sk
Kazdemu kto podniesie reke na KRUS...
....temu sie t± reke utnie!  Iles dziesiatek lat temu podobne slowa wyglosil Wl.Gomulka: "kazdemu kto podniesie reke na socjalizm wladza ludowa ta reke mu utnie!" prezes pis kontynuatorem I sekretarza KC PZPR ? aj waj aj waj!

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 12:41:43
Autor: mkałrwan jest debilem
Kazdemu kto podniesie reke na KRUS...
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał

[...]

Cyrankiewicz, nie Gomułka.

Przemysław Warzywny

--

"Je¶li już mamy być zło¶liwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-01 16:53:31
Autor: 'he®sk'
Kazdemu kto podniesie reke na KRUS...
On Thu, 1 Jul 2010 12:41:43 +0200, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

> socjalizm wladza ludowa ta reke mu utnie!"
>
> prezes pis kontynuatorem I sekretarza KC PZPR ? aj waj aj waj!

 chyba masz racje. sadzilem, ze tow. wieslaw. cyrankiewicz nie
 byl az takim oszolomem. ale fakt, tak gdzies tam pisal.

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 17:31:49
Autor: Bogdan Idzikowski

przed pisem@..pl> wrote:

> [...]

chyba masz racje. sadzilem, ze tow. wieslaw. cyrankiewicz nie
byl az takim oszolomem. ale fakt, tak gdzies tam pisal.

Nie pisał.
Wygłosił przemówienie.
Powiedział tak: "kto podniesie rękę na władzę ludową niech wie, iż ręka ta będzie mu odcięta".

Data: 2010-07-01 19:24:44
Autor: 'he®sk'
Kazdemu kto podniesie reke na KRUS...
On Thu, 1 Jul 2010 17:31:49 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> chyba masz racje. sadzilem, ze tow. wieslaw. cyrankiewicz nie
> byl az takim oszolomem. ale fakt, tak gdzies tam pisal.

Nie pisał.
Wygłosił przemówienie.
Powiedział tak: "kto podniesie rękę na władzę ludow± niech wie, iż ręka ta będzie mu odcięta".

 opieralem sie na pamiecim ulotnej. w internecie sa rozne opinie co do
 tego czy napisal czy powiedzial. wracajac do meritum sprawy: prezes
 pis kopiuje wzorce komunistyczne.

--

 HeSk

Data: 2010-07-01 19:41:23
Autor: Bogdan Idzikowski

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

opieralem sie na pamiecim ulotnej. w internecie sa rozne opinie co do
tego czy napisal czy powiedzial. wracajac do meritum sprawy: prezes

To nie ulega wątpliwości. Poczekajmy na czas po wyborach. Nie ważne czy wygra czy nie. Ale wtedy wyleje przez 2 m-ce nagromadzoną żółć. Będzie używanie.

Kazdemu kto podniesie reke na KRUS...