Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!

Data: 2010-07-01 02:00:39
Autor: Antenka
Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!
O to apeluje Antenka z psp, bo może apelować jako przedstawicielka KK
niehierarchicznego :-)).

Przedstawiciel POlszewi  "hrabia Bóbr" głosi poglądy niezgodne z nauką
KK, czyli stoi poza nim i chyba nie muszę przypominać jaką karę na
sibie ściąga - przede wszystkim Boską, a w drugiej kolejności
kościelną.

Antenka

Data: 2010-07-01 02:09:21
Autor: zbig
On 1 Lip, 11:00, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Kary kościelne????
"Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. Bo takim sądem, jakim
sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą.
Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a nie dostrzegasz belki we
własnym oku?" Mt 7,1-3

Data: 2010-07-01 11:16:12
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c2c533ba-febd-4d52-b700-803b9f0f584cc10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
a ty co zbig jehowy? moze wy jakis pleban?
awe

Data: 2010-07-01 09:18:41
Autor: apr...
Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
O to apeluje Antenka z psp, bo mo=BFe apelowa=E6 jako przedstawicielka KK
niehierarchicznego :-)).

Przedstawiciel POlszewi  "hrabia B=F3br" g=B3osi pogl=B1dy niezgodne z nauk=
=B1
KK, czyli stoi poza nim i chyba nie musz=EA przypomina=E6 jak=B1 kar=EA na
sibie =B6ci=B1ga - przede wszystkim Bosk=B1, a w drugiej kolejno=B6ci
ko=B6cieln=B1.

Antenka
POmijając kandydata bobra to jakimi cechami chrakteryzuje się kandydat kaczka, chociaż ma rodzinę, ksiądz oder zaczął już badać jego cuda, o co chodzi z tym katolicyzmem, czy wypaśne fury otyłych hierarchów i ich pańskie POsesje mają świadczyć o "boskości" ich urzędów, o co chodzi z tą religią, antenko ?

Data: 2010-07-01 09:38:07
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
pańskie
POsesje mają świadczyć o "boskości" ich urzędów, o co chodzi z tą religią, antenko ?

jeszcze a propos Polaków katolików, o jakich to pani mówisz osobach ?
ja wierzę, ale kk mam tam gdzie jego miejsce.
no i każdy mądry Polak nie powinien i nie głosuje na agentów wpływów, czy to ruskich, amerykańskich czy watykańskich.

Data: 2010-07-01 11:14:20
Autor: WW
W dniu 2010-07-01 11:00, Antenka pisze:
O to apeluje Antenka z psp, bo może apelować jako przedstawicielka KK
niehierarchicznego :-)).

Bo "nieważne, czy Polska będzie biedna czy bogata, ważne, aby była katolicka".

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!