Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!

Data: 2010-07-01 09:18:41
Autor: apr...
Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
O to apeluje Antenka z psp, bo mo=BFe apelowa=E6 jako przedstawicielka KK
niehierarchicznego :-)).

Przedstawiciel POlszewi  "hrabia B=F3br" g=B3osi pogl=B1dy niezgodne z nauk=
=B1
KK, czyli stoi poza nim i chyba nie musz=EA przypomina=E6 jak=B1 kar=EA na
sibie =B6ci=B1ga - przede wszystkim Bosk=B1, a w drugiej kolejno=B6ci
ko=B6cieln=B1.

Antenka
POmijając kandydata bobra to jakimi cechami chrakteryzuje się kandydat kaczka, chociaż ma rodzinę, ksiądz oder zaczął już badać jego cuda, o co chodzi z tym katolicyzmem, czy wypaśne fury otyłych hierarchów i ich pańskie POsesje mają świadczyć o "boskości" ich urzędów, o co chodzi z tą religią, antenko ?

Data: 2010-07-01 09:38:07
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
pańskie
POsesje mają świadczyć o "boskości" ich urzędów, o co chodzi z tą religią, antenko ?

jeszcze a propos Polaków katolików, o jakich to pani mówisz osobach ?
ja wierzę, ale kk mam tam gdzie jego miejsce.
no i każdy mądry Polak nie powinien i nie głosuje na agentów wpływów, czy to ruskich, amerykańskich czy watykańskich.

--

Każdy Polak - katolik głosuje na Jarosława Kaczyńskiego! No!