Kazdy Prawdziwy Polak jest za Obecnym NIERzadem

Data: 2009-10-05 15:02:26
Autor: awe
Kazdy Prawdziwy Polak jest za Obecnym NIERzadem
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,9872540,sort,1,title,Kaczynski-niemal-juz-wita-sie-z-gaska,wid,11562482,opinie.html

"zbuchu" a ci odpowiadają tobie prawda?Rysiu masz załatwione! na 90%" !!! Bingo!! Korupcyjna kumulacja Tuskowych urzędników! Po dwóch latach rządów premiera Tuska jedno jest niemal pewne. To ,że nas Polaków załatwili i nie na 90% ale już prawie totalnie na 100%, na perłowo! PO Polskę niemal ugotowało! Wychodzi im niemal wszystko! O polityce zagranicznej pisałem wielokrotnie. Dno totalne. Premier i jego minister Sikorski dygają jedynie jak dworskie fagasy to przed Putinem to przed Merkel. Żadnej koncepcji, żadnej wizji. Bez tołku jakby rzekli Rosjanie! Gospodarka, też żadnej polityki. Budżet napięty do granic wytrzymałości. Ale nadal silni w gębie. Tutaj są POtęgą! Tusk POtęgą jest i...Nowak! Rysiu masz załatwione. Zbysiu, Rysiu, Mirek, Grzechu. Tuskowa ferajna robi swoje. Ciężko pracują! I to jak ciężko! Dla tych typków sPOtykających się ukradkiem na stacjach paliw, cmentarzach bez znaczenia jest pół miliarda zł dopłat z kasyn na cele państwa! Oni miesiącami pracują aby ich szemrani kolesie od binga i black Jacka mogli suto obłowić się w kasynach i salonach gier! Oczywiście chyba nikt nie uwierzy, że Zbysiu i Mirek robią to za frico, za darmo! Ale Julia co to dzisiaj wystąpiła w radiowej trójce chyba bez majtek!, plotła, pitoliła jak zwykle od rzeczy! atakując CBA a nie Zbysia czy Mirka! Takie to peło. Po dwóch latach pracy cyt. " sporządziłam tabelkę i w układzie tabelarycznym dokonałam oceny pracy wszystkich służb, a CBA nie zajmuje tam pozycji najwyższej"!!! Tyle minister od pitolenia w rządzie Tuska! Tajna informacja przekazana premierowi dotarła oczywiście także do gości od miesięcy ugadujących się z ministrami Tuska. Deja vu! Przypomina mi to przeciek starachowicki, gdy niejaki Sobótka wiceminister msw i szef policji Kowalczyk ostrzegali świętokrzyskich mafioso powiązanych z posłami sld Długoszem i Jagiełlą przed akcją CBŚ!

Kazdy Prawdziwy Polak jest za Obecnym NIERzadem