Każdy ma coś na boku, siostra się tym już nie przejmuje

Data: 2018-06-05 13:28:13
Autor: boukun
Każdy ma coś na boku, siostra się tym już nie przejmuje
Romans żonatego mężczyzny, który dodatkowo ma dzieci, dotarł do jego rodzinnego miasta. Szwagier posła powiedział "Super Expressowi", że w domu Pięta bywa rzadko. Romans w ogóle go nie dziwi.

"Oni są rodziną tylko na papierze. Poseł u nas od dawna bywa tylko gościem. Każdy ma coś na boku, siostra się tym już nie przejmuje, a ja się nie wtrącam" - tłumaczy. Ale dodał, że jeśli siostra go poprosi, to "w ryj zawsze może dać, nawet politykowi".

Mieszkańców oburza nie tylko romans żonatego mężczyzny. "Nie dość, że zdradził rodzinę, to jeszcze okłamywał kochankę" - mówi jedna z sąsiadek.

Izabela Pek twierdzi z kolei, że intymne relacje łączyły ją tylko z posłem Stanisławem Piętą, z kolei prezydent Andrzej Duda to dla niej męski wzór. W rozmowie z Wirtualną Polską tłumaczy, dlaczego postanowiła ujawnić swój związek z politykiem PiS.

https://wiadomosci.wp.pl/afera-wokol-stanislawa-piety-szwagier-posla-pis-ostro-w-ryj-zawsze-moge-dac-nawet-politykowi-6259412182337153a

????
5h temu

To wszystko wina poprzedniej ekipy PO PSL a głównym podejrzanym jest Donald Tusk musi powstać komisja śledcza ????

kiki
4h temu

Szwagier! Szacunek!

polak
3h temu

Tak się bawi pis .........

Każdy ma coś na boku, siostra się tym już nie przejmuje