Każdy stanie przed trybunałem Chrystusa

Data: 2010-12-02 09:46:41
Autor: abc
Każdy stanie przed trybunałem Chrystusa
Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.
Na sądzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a więc z myśli,
słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie zatwierdzony na
sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnątrz wyroku na
sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakąś nie odpokutowaną.karę doczesną dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełności zadość sprawiedliwości Bożej.

Data: 2010-12-02 10:33:17
Autor: abc
a co z lefebrystami?
Dnia Thu, 2 Dec 2010 09:46:41 +0100, abc napisał(a):

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa

Kłamcy z sekty lefebrystów próbujący wprowadzić w błąd katolików też?

Data: 2010-12-02 10:47:26
Autor: Si
On Thu, 2 Dec 2010 09:46:41 +0100, "abc" <abc@wp.pl> wrote:

[...]

A wlasnie ze nie :P, po smierci czeka nas reinkarnacja :)

Data: 2010-12-02 12:19:07
Autor: Neko
Każdy stanie przed trybunałem Chrystusa
Użytkownik "Si" <s.zobniow@gmail.com> napisał

A wlasnie ze nie :P, po smierci czeka nas reinkarnacja :)

Mnie sie podoba idea reinkarnacji.

Po smierci chce byc LWEM! ;)

Data: 2010-12-02 12:27:06
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:id7vc8$req$1news.onet.pl...
Użytkownik "Si" <s.zobniow@gmail.com> napisał

A wlasnie ze nie :P, po smierci czeka nas reinkarnacja :)

Mnie sie podoba idea reinkarnacji.

Po smierci chce byc LWEM! ;)

A ja chce byś był czarny! ;-)

d.

Data: 2010-12-02 12:36:17
Autor: Nelius
[...]

Idea reinkarnacji podoba sie starotestamentowcom. Bo to jest zasada "oko za oko, ząb za ząb". Czyli za wszystko odplata w nastepnym wcieleniu. Jak masz dlug, muisz go oddac, nawet gdyby ci banki naliczyly milion % odsetek.

Jezus natomiast ZA DARMO DARUJE wszystkie dlugi i od razu, bez koniecznosci powtarzania wcielen, daje nam ZYCIE WIECZNE, milion razy wspanialsze od naszych wcielen. Bo to jest zycie w Bogu, wewnatrz niego, w Nim samym, czyli tak scisle zjednoczone, ze sam jestes poniekad Bogiem.

Zasade "oko za oko i ząb", czyli cała te zakochana reinkarnacje, zdecydowanie pozostawiam starotestamentowym, czyli Zydom, oraz Hindsom, nie porafiacym chyba przebaczac z serca. Oraz tym wszystkim ludziom ktorzy nigdy nikomu niczego nie darowali.

Na Sadzie Bozym Jezus NIKOGO nie skazuje na Pieklo!

Nelius

Data: 2010-12-02 12:43:33
Autor: Neko
Każdy stanie przed trybunałem Chrystusa
Użytkownik "Nelius" <nelius@o2.pl> napisał w

[...]

Aha, skoro daruje od razu wszystkie grzechy, to ide dzisiaj nagrzeszyc.

Potem pojde do kosciola, padne na kolana, pokajam sie, dwie zdrowaski
zmowie i... znowu pojde w tango! ;)))

[...]

Oj, oj... wiecej pokory...

Na Sadzie Bozym Jezus NIKOGO nie skazuje na Pieklo!

No jak to nie? Przeciez ksiadz od malego straszyl mnie piekłem
i gorącym kotłem. Kłamał? ;)))

Data: 2010-12-02 22:24:14
Autor: Nelius
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:id80q5$14b$1news.onet.pl...
Użytkownik "Nelius" <nelius@o2.pl> napisał w

Na Sadzie Bozym Jezus NIKOGO nie skazuje na Pieklo!

No jak to nie? Przeciez ksiadz od malego straszyl mnie piekłem
i gorącym kotłem. Kłamał? ;)))

Przeczytaj moje zdanie: "Na Sadzie Bozym Jezus NIKOGO nie skazuje na Pieklo!"  potem swoje zdziwienie: "No jak to nie? Przeciez ksiadz od malego straszyl mnie piekłem i gorącym kotłem. Kłamał? ;)))". Pzryjrzyj sie uwaznie swojemu smiechowi rowniez. Bo smiejesz sie sam ze swojego nieuctwa. Nie ma bowiem zadnej sprzecznosci miedzy tymi dwoma stwierdzeniami. Po prostu przesypiales na religii i nie wszystko zalapales, dlatego wybierasz reinkarnacje: czyli wolisz klapsy na dupe (gdy zaslugujesz na to) - czy wolisz darowanie win.

Sąd Bozy jest bardzo podobny w strukturze do sądu ziemskiego. W sądzie na ziemi zazwyczaj wystepuja 3 najwazniejsze postacie: Sędzia, prokurator-oskarzyciel, obrońca.
Na sądzie ostatecznym sądzić będzie Bóg-Ojciec, oskarzac bedzie Szatan, a bronic przed Pieklem - Jezus.
Ale Jezus moze na szali postawic swoja smierc na krzyzu - za Ciebie - i to moze przewazyc.
Ale musisz o to poprosic.
Jednak po smierci nie bedziesz miec innych nawykow niz tu na ziemi. Jesli tutaj o to nie poprosisz - to tam rowniez.

Nelius

Data: 2010-12-04 23:09:04
Autor: Si
On Thu, 2 Dec 2010 22:24:14 +0100, "Nelius" <nelius@o2.pl> wrote:

czyli wolisz klapsy na dupe (gdy zaslugujesz na to) - czy wolisz darowanie win.

Przepraszam ze wtrace... przez takie myslenie wlasnie byly krucjaty,
inkwizycja, itp... podejscie katolika: niewazne co robie, jezeli robie
to w imie swojego boga, tak czy tak on mi wszystko odpusci... to ja
juz wole te klapsy...

[...]

Jak rozumiem to jest pewnik? Opisujesz naoczna relacje?...

Dyskutujecie o doktrynach wiary, jakby byly to potwierdzone
organoleptycznie fakty... (ta przy okazji ciekawy jestem czy wiesz kto
ustalal podstawowe doktryny wiary kosciola rzymskokatolickiego w
czasie I soboru nicejskiego...) Kazda religia ma swoja wizje, co
kosciol, to inna wizja, tyle ze ludzie zapominaja ze to jest tylko i
wylacznie kwestia WIARY, jeden wierzy w boga inny w ufoludki... i
kazdy ma prawo do swojej wiary...

Data: 2010-12-04 23:11:14
Autor: u2
W dniu 2010-12-04 23:09, Si pisze:
Ale Jezus moze na szali postawic swoja smierc na krzyzu - za Ciebie - i to >moze przewazyc.
Jak rozumiem to jest pewnik? Opisujesz naoczna relacje?...

Uciekaj przed ukrzyżowanym Jezusem, zanim ciebie dopadnie :)

Data: 2010-12-02 20:37:55
Autor: Brooks
On Dec 2, 11:19 am, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U ytkownik "Si" <s.zobn...@gmail.com> napisa

> A wlasnie ze nie :P, po smierci czeka nas reinkarnacja :)

Mnie sie podoba idea reinkarnacji.

Po smierci chce byc LWEM! ;)

Zywym w zoo albo wypchanym w muzeum natury.

Data: 2010-12-02 12:18:31
Autor: Neko
Każdy stanie przed trybunałem Chrystusa
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

O rany! A muzulmanin czy buddysta tez staje przed trybunalem Chrystusa? :))))))'

Data: 2010-12-02 12:45:39
Autor: Neko
[...]

Hahahaha :))))))))))))))))

Zwizualizowalem sobie taka oto scenke:

Umiera Muzułmanin. Idzie uradowany do nieba, a tam zamiast
49 dziewic spotyka... Jezusa. :))))

Data: 2010-12-02 14:46:45
Autor: utrOne
W dniu 2010-12-02 12:45, Neko pisze:
[...]

"alllah akbar"

--

Pozdro

Data: 2010-12-02 16:32:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-02 12:41, abc pisze:
[...]

I słusznie - nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności.

Każdy stanie przed trybunałem Chrystusa