Kazimierz Kutz: ?l?zacy gin?li w polskich obozach koncentracyjnych

Data: 2011-02-02 02:11:22
Autor: muto2100
Kazimierz Kutz: ?l?zacy gin?li w polskich obozach koncentracyjnych
Dla   przypomnienia  Kazimierz   Kutz   to   jeszcze  niedawny
posel   z  ramienia  PO!

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kazimierz_kutz_slazacy_gineli_w_polskich_obozach_180264.html

Data: 2011-02-02 11:26:50
Autor: jerzy.n
Kazimierz Kutz: Slazacy gineli w polskich obozach koncentracyjnych

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
Dla   przypomnienia  Kazimierz   Kutz   to   jeszcze  niedawny
posel   z  ramienia  PO!

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kazimierz_kutz_slazacy_gineli_w_polskich_obozach_180264.html

A AK-owcy gineli w sowieckich obozach, najczesciej przekazani sowietom przez
Polaków, takie polskie losy widac ...

Data: 2011-02-02 03:48:32
Autor: muto2100
On 2 Lut, 11:26, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:e7f311cd-f056-436c-ad43-4bd132fd969fa28g2000vbo.googlegroups.com...

> [...]

A AK-owcy gineli w sowieckich obozach, najczesciej przekazani sowietom przez

nie  oto  chodzi-  i  wiecie   dobrze   ale  o   to  ze   jeszcze
niedawny   piesek    z  PO     dzis     szczeka  na  zawolanie
swoich  bylych    treserow      z  PO    pluje     nam  wszystkim  w
twarz     a    widze  ze     wielbiciele     PO   niewidza    w  jego
slowach   nic  mieobrazliwego    pod   naszym    adresem!   ale
gdyby     ten  Kutz    reprezentowal     PIS     to   bysmy
widzieli     reakcjie     tu  na  forum    rowniez      takich
spluwaczek  jak  tvn24     czy   Gazownia(Gwno  Prawda)

Data: 2011-02-02 11:46:24
Autor: Tomek
[...]

I czesto umierali za 1000-letnia Rzesze...
Tomek

Data: 2011-02-02 13:06:21
Autor: Ronald Kuczek
On 02/02/2011 11:46 AM, Tomek wrote:

I czesto umierali za 1000-letnia Rzesze...
Tomek

Kij ma dwa końce. Te czasy znam z relacji mojego ojca - w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych pracował jako młodzieniec na Śląsku i mówił o wręcz panującej nienawiści Ślązaków do "goroli" ale i vice versa. Animozje były potężne, a że za odezwanie się w języku niemieckim jeszcze dwadzieścia parę lat po wojnie można było dostać w zęby w tramwaju w dowolnym mieście w Polsce to też fakt, chociaż trudno się chyba komukolwiek dziwić. Kutz nakręcił parę filmów - lepszych czy gorszych niech oceniają krytycy a na starość, podobnie jak Wajdzie mu się we łbie miesza.

RK

Data: 2011-02-02 16:46:34
Autor: Rudy 102
[...]

Nie wiem jak bylo i mówiac prawde gówno mnie to obchodzi. Jezeli Kutz czuje sie pokrzywdzony niech poda winnych do sadu.

JanKos

Data: 2011-02-02 18:33:52
Autor: bolek
Kazimierz Kutz: Slazacy gineli w polskich obozach koncentracyjnych

Uzytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.org> napisal w wiadomosci news:4d497c5d$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To w takim razie niech AK-owcy pozwia do sadu zydów i NKWD.
Czesto to zreszta na jedno wychodzilo.

bolek

Kazimierz Kutz: ?l?zacy gin?li w polskich obozach koncentracyjnych