Kazimierz Kutz: Slazacy gineli w polskich obozach koncentracyjnych

Data: 2011-02-02 16:46:34
Autor: Rudy 102
Kazimierz Kutz: Slazacy gineli w polskich obozach koncentracyjnych

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e7f311cd-f056-436c-ad43-4bd132fd969fa28g2000vbo.googlegroups.com...
Dla   przypomnienia  Kazimierz   Kutz   to   jeszcze  niedawny
posel   z  ramienia  PO!

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kazimierz_kutz_slazacy_gineli_w_polskich_obozach_180264.html

Nie wiem jak bylo i mówiac prawde gówno mnie to obchodzi. Jezeli Kutz czuje sie pokrzywdzony niech poda winnych do sadu.

JanKos

Data: 2011-02-02 18:33:52
Autor: bolek
Kazimierz Kutz: Slazacy gineli w polskich obozach koncentracyjnych

Uzytkownik "Rudy 102" <rudy102@pancerni.org> napisal w wiadomosci news:4d497c5d$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To w takim razie niech AK-owcy pozwia do sadu zydów i NKWD.
Czesto to zreszta na jedno wychodzilo.

bolek

Kazimierz Kutz: Slazacy gineli w polskich obozach koncentracyjnych