Kazimierz Kutz: "To był dzień hańby"

Data: 2010-08-06 23:02:41
Autor: Grzegorz Z.
Kazimierz Kutz: "To był dzień hańby"
Data: 2010-08-06 16:07:31
Autor: precz z PO
Kazimierz Kutz: "To był dzień hańby"
Grzegorz Z. pisze:
http://www.onet.tv/to-dzien-hanby-rzadu-i-kosciola,7302758,1,klip.html#

Utrapienie z tym starcem pierdolonym :)

Kazimierz Kutz (PO) dla „Playboya”:
„Miałem 14 lat. Wchodzą do mojego pokoju trzy dziewczyny. Dwie mnie trzymały za ręce i nogi, a trzecia – taki wielki holenderski babus – mnie zgwałciła. Jak już było po wszystkim, to ubrałem się i spierdoliłem do ogrodu pod czereśnie”

Kazimierz Kutz:
"Parę lat temu w Gazecie Wyborczej ukazał się wywiad ze mną. Na tę okoliczność została zrobiona sesja. Ze mną i nagą modelką. Ale wkurwiło to moich kolegów. Mówili: Ciągle te dupy fotografują się z tym starcem pierdolonym"

Data: 2010-08-06 23:13:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 16:07:31 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
http://www.onet.tv/to-dzien-hanby-rzadu-i-kosciola,7302758,1,klip.html#

Utrapienie z tym starcem [-- -- ]

Wymyśliłeś sobie że jestem gejem i przed tymi myślami usiłujesz chować się
za jakimś pseudo-anonimizerem?

Odpuść sobie człowieku to twoje "rupta co chceta".

Ośmieszasz na tym forum obóz polityczny który jakoby "reprezentujesz".

:)

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 16:20:36
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
http://www.onet.tv/to-dzien-hanby-rzadu-i-kosciola,7302758,1,klip.html#

Utrapienie z tym starcem [-- -- ]

Wymyśliłeś sobie że jestem gejem

Nie, wyczytałem w twojej pedalskiej propagandzie.

>i przed tymi myślami usiłujesz chować się
za jakimś pseudo-anonimizerem?

:) :) :)

Odpuść sobie człowieku to twoje "rupta co chceta".

Ty pierwszy.

Ośmieszasz na tym forum obóz polityczny który jakoby "reprezentujesz".

To powinno cię cieszyć. Zaraziłeś się od Zenka pseudo psychologia
domowej roboty?

Data: 2010-08-06 23:31:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 16:20:36 -0500, precz z PO napisał(a):

Odpuść sobie człowieku to twoje "rupta co chceta".

Ty pierwszy.

Co "ja pierwszy" ? Przecież nie jestem gejem, to ty to sobie wymyśliłeś i teraz by to napisać
chowasz się za "anonimizerem" nerwowo zerkając na zegar gdy dochodzi 6
rano.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 16:36:20
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:
Dnia Fri, 06 Aug 2010 16:20:36 -0500, precz z PO napisał(a):

Odpuść sobie człowieku to twoje "rupta co chceta".
Ty pierwszy.

Co "ja pierwszy" ?

Pierwszy naucz się traktować ludzi w taki sposób w jaki
sam chcesz być traktowany.

Przecież nie jestem gejem, to ty to sobie wymyśliłeś i teraz by to napisać
chowasz się za "anonimizerem" nerwowo zerkając na zegar gdy dochodzi 6
rano.

że co? :) Robisz sobie okresowe badania? U psychologa też?

Data: 2010-08-06 23:51:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 16:36:20 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

To znaczy jak mam "was" traktować? Wymyślać że np. jesteście Hobbitami i pisać na psp przez Aioe.org?

(tak jak ty sobie wymyśliłeś że ja jestem gejem)

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 16:55:38
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie nas, bo to nie PZPR...kiedy przyjdzie ci ochota napisać
"zdechł pies" pamiętaj o tym, że pedał też kiedyś zdechnie
i pies przybiegnie odlać się na twoje życie.

Wymyślać że np. jesteście Hobbitami i pisać na psp przez Aioe.org?

Nie jesteś specjalnie inteligentny i na to już nic nie poradzę :)

Data: 2010-08-07 00:09:24
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie nas, bo to nie PZPR...

Was, sam tak przecież pisałeś w liczbie mnogiej.

No to jak?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 17:12:52
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Gdzie i kiedy tak napisałem?

No to jak?

Tak jak już wcześniej napisałem, nie jesteś specjalnie
inteligentny, nic na to nie poradzę, ale byłoby dobrze
dla Polski, aby takich ludzi jak ty, trzymać z daleka
od urn wyborczych.

Data: 2010-08-07 00:16:10
Autor: Grzegorz Z.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 17:22:11
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. wrote:
[...]

Zorientowałeś się że szczysz sobie po nóżkach?
Trochę późno, ale z drugiej strony, nic więcej
nie można od ciebie oczekiwać.

Data: 2010-08-07 00:29:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 17:22:11 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Zorientowałeś się że

No ale to ty pisałeś o "ludziach" w liczbie mnogiej, (nie pisałeś "naucz
się trakować mnie") jak mam ich traktować. Czyli moje "was" nie PZPR a odpowiedź na twoje własne słowa.

Może lepiej idź na spacer? Dobre powietrze jest po deszczu.

Przy okazji sprawdzisz czy kżyrz jeszcze jest, czy nie uległ nawałnicy.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 17:34:54
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Od kiedy "ludzi" oznacza "was"? Po górkę do szkoły miałeś
jak hesk i lorn?

Może lepiej idź na spacer? Dobre powietrze jest po deszczu.

Może pooglądaj sobie obrazki przed spaniem, a dobre rady
zostaw dla prokuratora :)

Przy okazji sprawdzisz czy kżyrz jeszcze jest, czy nie uległ nawałnicy.

Spokojna twoja pedalska rozczochrana, policja przypilnuje

Data: 2010-08-07 00:39:09
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Od kiedy "ludzi" oznacza "was"?

Od kiedy rzeczownik "ludzie" to liczba pojedyncza?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 17:42:10
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Od kiedy "ludzi" oznacza "was"? No poszukaj sobie w michnikowej
gazecie, a jak znajdziesz to się zgłoś.

Data: 2010-08-07 00:59:37
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. wrote:
[...]

A kogo miałeś na myśli pisząc "Pierwszy naucz się traktować ludzi w taki
sposób w jaki sam chcesz być traktowany" ?

Tylko jednego Zenka i nikogo więcej?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 18:07:05
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Kogo? Ludzi. Poszperaj w swoim gnoju który tutaj płodzisz i może
znajdziesz odpowiedź.

Tylko jednego Zenka i nikogo więcej?

Znowu ci się nóżki zaplatały i zgubiłeś się po drodze.
Na dzisiaj chyba wystarczy tego tłumaczenia, z ciebie
i tak nic lepszego nie wyrośnie, to szkoda czasu.

Data: 2010-08-07 01:11:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 18:07:05 -0500, precz z PO napisał(a):

[...]

Kogo? Ludzi.

Czyli was też!

Chyba że za ludzi się nie uważacie.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 18:15:34
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Rozmowa z tobą, przypomina próbę tłumaczenia palikotowi znaczenie
słowa "cham". Nie zrozumiesz, za trudne, szkoda czasu...pretensje
miej do rodziców o te wybrakowane geny które dostałeś.

Data: 2010-08-07 01:21:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 18:15:34 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Rozmowa z tobą

Pisząc używasz określenia "z ludźmi" a gdy ja odpowiadam "z wami" to masz
pretensje.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 18:26:31
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Gdzie i kiedy? Potrafisz czytać? Cytować nie potrafisz?
Nie moja wina.

a gdy ja odpowiadam "z wami"

Nie za wami, tylko "was". Mataczysz jak typowy oszust z PO

to masz pretensje.

Pomogę ci bo wyraźnie widać, że nie nadążasz. Odszukaj swój
wątek "Zdechł pies" i udowodnij mi jaki ja mam z tym związek.
Rozumiesz czy za trudne dla wykształciuch z awansu?

Data: 2010-08-07 01:40:58
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Gdzie i kiedy?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 18:46:22
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Znowu zauważyłeś że naszczałeś sobie na nóżki? :)
Pomogę ci raz jeszcze. Poszukaj w tym zdaniu
określenia "z ludźmi":

"Pierwszy naucz się traktować ludzi w taki sposób w jaki
sam chcesz być traktowany"

Jeżeli nie znajdziesz, pierdolnij się głową o ścianę
raz jeszcze :)

Data: 2010-08-07 02:04:30
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Poszukaj w tym zdaniu
określenia "z ludźmi":

A ty poszukaj w tym zdaniu określenia w liczbie pojedynczej.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 19:07:26
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Chętnie, ale jak pokażesz mi w tym zdaniu określenie "was".

Data: 2010-08-07 02:12:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 19:07:26 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

"Ludzie" w tym zdaniu to nie "wy" ? Jeśli nie wy to kto?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 19:15:55
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

"Ludzie" w tym zdaniu to nie "wy" ?

Ile razy trzeba ci tłumaczyć? Tutaj masz przykład:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/
thread/2d34f63d80bbfe22/bcd9e146b6bdc3f3?q=zdech%C5%82+pies#bcd9e146b6bdc3f3

Data: 2010-08-07 02:22:46
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

"Link, który wybrałeś może być niepoprawny lub źle zapisany."

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 19:26:15
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:

"Link, który wybrałeś może być niepoprawny lub źle zapisany."

Pomogę ci pedalska sieroto:

Data: 2010-08-07 02:34:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 19:26:15 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:

"Link, który wybrałeś może być niepoprawny lub źle zapisany."

Pomogę ci [-- -- ] sieroto:

W dniu 2010-07-12 21:16, Grzegorz Z. pisze:
 > Zdechł pies!!!
 > hehehehehehehehehhehehe

Jak mój post ma się do kwestii tego czy i ty zaliczasz się do "ludzi" z
twojego postu?

I po raz enty przypominam ci - nie jestem gejem.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 19:39:02
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:

> [...]

 > Zdechł pies!!!
 > hehehehehehehehehhehehe

Jak mój post ma się do kwestii tego czy i ty zaliczasz się do "ludzi" z

Pomogę ci raz jeszcze twoim własnym pytaniem: "A kogo miałeś na myśli pisząc" zdechł pies?

I po raz enty przypominam ci - nie jestem gejem.

A co mnie to może pedale obchodzić? Stosuje twoje
własne zasady, powinieneś się z tego cieszyć:

Data: 2010-08-07 02:45:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 19:39:02 -0500, precz z PO napisał(a):

Jak mój post ma się do kwestii tego czy i ty zaliczasz się do "ludzi" z
twojego postu?

Pomogę ci raz jeszcze twoim własnym pytaniem: "A kogo miałeś na myśli pisząc" zdechł pies?

O tym później.

Najpierw ty wytłumacz kim są "ludzie" z twojego postu i czy ty nie jesteś
jednym z nich - innymi słowy czy bardziej przejmujesz się moim odnoszeniem
się do Zenka czy do waszych.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 19:46:51
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Później to możesz sobie w pupie podłubać :)

Data: 2010-08-07 03:00:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 19:46:51 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Czyli już wiesz kogo miałem na myśli pisząc:

"To znaczy jak mam "was" traktować?"

.... i mogę przyjąć że już nie muszę ci niczego w tej kwestii wyjaśniać i
tłumaczyć.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 20:04:54
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie wiem. Kogo?

... i mogę przyjąć że już nie muszę ci niczego w tej kwestii wyjaśniać i
tłumaczyć.

Żeby cokolwiek wyjaśnić, musiałbyś umieść logicznie
myśleć, a to dla ciebie jest przeszkoda o wiele za
wysoka do pokonania.

Data: 2010-08-07 03:07:13
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ciebie i tych którzy mają zbliżone do twoich poglądy - przeciwieństwo
Zenka.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 20:11:29
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Może teraz zrozumiesz, kogo ja mam na myśli pisząc
"pedalski propagandysta"...ciebie i pedałów którzy
mają zbliżone poglądy do twoich :)

Data: 2010-08-07 03:17:34
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nadal nie wiem czy ty zrozumiałeś.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 20:23:36
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:

Nadal nie wiem czy ty zrozumiałeś.

Wystarczy na dzisiaj, z tobą to tak jak z lornem, można się
bawić do rana, a ja mam ciekawsze zajęcia przed sobą.

Data: 2010-08-07 03:37:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 06 Aug 2010 20:23:36 -0500, precz z PO napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:

Nadal nie wiem czy ty zrozumiałeś.

Wystarczy na dzisiaj

Nie ma sprawy, zastanów się jutro i wrócimy do tematu.

Notte!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 20:46:14
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:

Nadal nie wiem czy ty zrozumiałeś.
Wystarczy na dzisiaj

Nie ma sprawy, zastanów się jutro i wrócimy do tematu.

Nie wrócimy, nie mam zamiaru powtarzać ci raz jeszcze
to wszystko czego dzisiaj nie zrozumiałeś. Zabawa z
kotem może się znudzić i właśnie ja się znudziłem :)

Data: 2010-08-07 11:49:13
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:

Nadal nie wiem czy ty zrozumiałeś.
Wystarczy na dzisiaj

Nie ma sprawy, zastanów się jutro i wrócimy do tematu.

Nie wrócimy

Are you chicken?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-08 14:23:38
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:

Nadal nie wiem czy ty zrozumiałeś.
Wystarczy na dzisiaj
Nie ma sprawy, zastanów się jutro i wrócimy do tematu.
Nie wrócimy

Are you chicken?

Nadal wyciągasz swoje wnioski z dupy, zacznij myśleć
a nie palikocić.

Data: 2010-08-08 22:04:35
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:

[...]

are you chicken?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-08 15:07:11
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:

[...]

No dobra, nauczyłeś się trzech wyrazów po angielsku,
a teraz biegnij pogadać sobie z MH...wykształciuchu :)

Data: 2010-08-08 22:11:05
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Uciekasz od sprawy?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-08 15:18:57
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Tak, czekam aż dostanę wezwanie do prokuratury.
Tylko nie zapomnij o tym w poniedziałek :)

Data: 2010-08-09 00:11:35
Autor: Grzegorz Z.

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Znaczy uciekasz.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 02:23:14
Autor: precz z PO

Grzegorz Z. pisze:

[...]

Znaczy, zacznij myśleć, a ja nadal czekam na policję
i prokuratora.

Data: 2010-08-09 14:01:41
Autor: Grzegorz Z.
Kazimierz Kutz: "To był dzień hańby"
Dnia Mon, 09 Aug 2010 02:23:14 -0500, precz z PO napisał(a):

Uciekasz od sprawy?
Tak, czekam

Znaczy

Znaczy, zacznij myśleć, ja myślałem całą sobotę i niedzielę
i pewne rzeczy zaczynam rozumieć.

Tak trzymaj.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 01:22:49
Autor: Lorn
Kazimierz Kutz: "To był dzień hańby"
W dniu 2010-08-07 01:15, precz z PO pisze:
Rozmowa z tobą

Ależ z ciebie *pajac* i troll, ale za to zabawny troll wijesz się ja piskorz :>

Data: 2010-08-06 23:20:45
Autor: Lorn

Grzegorz Z. pisze:
http://www.onet.tv/to-dzien-hanby-rzadu-i-kosciola,7302758,1,klip.html#

Utrapienie z tym starcem [-- -- ]

Wymyśliłeś sobie

Otrzymał *myśl* sms`em :>

Data: 2010-08-06 23:18:47
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 23:07, precz z PO pisze:
Grzegorz Z. pisze:
http://www.onet.tv/to-dzien-hanby-rzadu-i-kosciola,7302758,1,klip.html#

Utrapienie z tym starcem pierdolonym :)

Kolejny komentarz w stylu 'głupi, ale zawsze komentarz' :)

Data: 2010-08-06 16:22:20
Autor: precz z PO
Grzegorz Z. pisze:
http://www.onet.tv/to-dzien-hanby-rzadu-i-kosciola,7302758,1,klip.html#

Utrapienie z tym starcem pierdolonym :)

Kolejny komentarz w stylu 'głupi, ale zawsze komentarz' :)

Idź spać dzidziuś :)