Kazimierz Marcinkiewicz wróci do polityki?

Data: 2013-09-12 00:57:53
Autor: Jacek Biały
Kazimierz Marcinkiewicz wróci do polityki?
- Nie wiem, czy iść do PO, czy robić coś nowego. Rozwój wypadków jest dynamiczny
i wszystko może się zdarzyć. Byłem premierem i wiem, że Polskę można zmieniać,
nawet mając prezesa PiS na plecach. Jeśli się chce, to można. Gdybym mógł
jeszcze rządzić, chciałbym zmieniać Polskę" - deklaruje w RMF FM Marcinkiewicz.
http://www.polskatimes.pl/artykul/985367,kazimierz-marcinkiewicz-wroci-do-polityki-temu-co-widze-w-polsce-mowie-no-no-no,id,t.html

No i co Państwo myślą? Pan premier uczyni w końcu łaskę PO, czy lżejszy mu był pan prezes na plecach?  :-]]
jb

Kazimierz Marcinkiewicz wróci do polityki?