KeepItSimple i telefon w sprawie podejrzanej transakcji

Data: 2010-04-26 13:26:47
Autor: Homzik
KeepItSimple i telefon w sprawie podejrzanej transakcji
Dzisiaj ekipa Open Finance + Getin Noble milo mnie zaskoczyla, wczoraj
powiazalem swoja karte KeepItSimple z PayPalem, dzis telefon czy na
pewno blokady na karcie to moja zasluga czy tez moze zrobil to kto
inny gdyz, jak wiadomo, w przypadku PayPala wystarczy powiazac karte
raz, a pozniej gdy ktos ukradnie nam dane do logowania, nie bedzie
musial podawac numeru karty, kodu CVV2 czy danych osobowych.

Data: 2010-04-27 09:43:50
Autor: Rafal M
On 26 Kwi, 22:26, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:
[...]

I tak dlugo, u mnie rekord to telefon z banku po kolo 1 minucie od
transakcji w necie.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-04-28 18:06:10
Autor: kashmiri
KeepItSimple i telefon w sprawie podejrzanej transakcji
Rafal M (<rafal.markiewicz@gmail.com>) ma odwage pisac:

Citi?

Data: 2010-04-28 10:26:19
Autor: Rafal M
On 28 Kwi, 16:06, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:

> I tak dlugo, u mnie rekord to telefon z banku po kolo 1 minucie od
> transakcji w necie.

Citi?

Multi

Pozdrawiam
Rafal

KeepItSimple i telefon w sprawie podejrzanej transakcji