Kelly's Spider

Data: 2009-12-15 09:27:03
Autor: ikov
Kelly's Spider
No wi臋c tak:
w艂a艣nie w pokoju stan膮艂 czwarty rower do kolekcji - Kelly's Spider. Szczerze m贸wi膮c wszed艂em do sklepu z zamiarem rozejrzenia si臋, ale pod wp艂ywem 呕ony wyszed艂em z zakupem. Jak na razie zrobi艂em ponad 80km i je藕dzi si臋 ca艂kiem dobrze (pod moj膮 wag膮 na mrozie amortyzator do艣膰 twardy), tarcz贸wki o dziwo hamuj膮 przyzwoicie i coraz ostrzej, przerzutki precyzyjne. Wiem 偶e za t膮 cen臋 cud贸w i ramy lekkiej jak pi贸rko spodziewa膰 si臋 nie mo偶na (przede wszystkim w kwestii amora, ale przedtem mia艂em sztywniaka). Kupi艂em go te偶 z my艣l膮 o bazie do p贸藕niejszych zmian o ile b臋d膮 艣rodki, bo do starego sprz臋ta nic nie pasuje. Dziwi mnie tylko bardzo ma艂a ilo艣膰 informacji w necie o tym sprz臋cie - troch臋  komentarzy pojawi艂o si臋 w okolicach 2006 r., a potem pojedyncze wzmianki. Kto艣 zna przyczyn臋?

Generalnie chcia艂em kupi膰 Unibike Evolution, ale ci臋偶ko go dosta膰, a szczeg贸lnie w wybranym rozmiarze.

--
ikov.bikestats.pl

Data: 2009-12-15 09:51:17
Autor: szaman
Kelly's Spider
ikov wytworzy艂 w szalonym umy艣le, a nast臋pnie przela艂 w posta膰 elektroniczn膮 to, co nast臋puje::
No wi臋c tak:
w艂a艣nie w pokoju stan膮艂 czwarty rower do kolekcji - Kelly's Spider. Szczerze m贸wi膮c wszed艂em do sklepu z zamiarem rozejrzenia si臋, ale pod wp艂ywem 呕ony wyszed艂em z zakupem.

呕ony pozazdro艣ci膰:)

sz

Data: 2009-12-15 23:00:44
Autor: D偶ejm
Kelly's Spider
No wi臋c tak:
w艂a艣nie w pokoju stan膮艂 czwarty rower do kolekcji - Kelly's Spider. Szczerze m贸wi膮c wszed艂em do sklepu z zamiarem rozejrzenia si臋, ale pod wp艂ywem 呕ony wyszed艂em z zakupem. [...]

Bo o kellysach chyba ma艂o si臋 pisze. W ko艅cu to nie giant czy jaki艣tam scott, czy co tam jest modne ;).
Ale to fajne rowery s膮. Ja ju偶 mam dwa :).

pozdro
D偶

Kelly's Spider