[SKRADZIONO] Kellys SCRAPE

Data: 2009-05-19 19:22:17
Autor: Glexu
[SKRADZIONO] Kellys SCRAPE
Dzisiaj straciłem swój rower :( Skradziono mi go w Niemczech, blisko Polskiej granicy (jakieś 60km od Szczecinia) więc jest duże prawdopodobieństwo że rower trafi do Polski na handel.
Jakby ktoś z Was trafił gdziekolwiek na "okazję" to trzymać sie od niej z daleka i ewentualnie dać mi znać.

Rower praktycznie nowy, przejechał 600km. Znaków szczególnych nie ma.
Z rzeczy dokupionych do niego to srebrny koszyk na bidon "KELLYS" i zwykła podstawka  z kabelkiem i sensorem pod licznik SIGMA - licznik został mi w kieszeni. Nr ramy: -- 08028773

A rower wygląda dokładnie tak: http://allegro.pl/item629963472_rower_kellys_scarpe_grey_2009r_od_ss_raty.html

pozdrawiam,
Glexu

Data: 2009-05-19 13:00:46
Autor: Ramein
Kellys SCRAPE
Nie wiem skąd te podejrzenia. Ukradli Ci go w Niemczech i zrobili to
tzw. echte Deutsche.
Czy jeśli kogoś zamordują w Polsce blisko niemieckiej granicy, to
znaczy, że zrobił to jakiś esesman?!?!?!?!?
Rozumiem Twoje wzburzenie, ale poczułem się nieco urażony;(

Data: 2009-05-20 00:54:46
Autor: Titus Atomicus
Kellys SCRAPE
In article <c54234f0-9285-4561-ac01-3d1d23cecef6@v17g2000vbb.googlegroups.com>,
 Ramein <ramein@wp.pl> wrote:

Rozumiem Twoje wzburzenie, ale poczułem się nieco urażony;(

A niby dlaczego?
A podejrzenie stad, ze zdaje sie Polacy bardziej kradna.

TA

Data: 2009-05-20 08:39:23
Autor: AL
Kellys SCRAPE
 Ramein <ramein@wp.pl> wrote:

Rozumiem Twoje wzburzenie, ale poczułem się nieco urażony;(

A niby dlaczego?
A podejrzenie stad, ze zdaje sie Polacy bardziej kradna.

ta,
a np. w Berlinie wszystkie rowery stojace przy barierkach slupkach z pokrzywionymi ramami, kolami, zdekompletowane - to tez wina Polakow?

kolega (Niemiec) mowil mi, ze u nich to plaga i strach zostawic czasami rower - zwlaszcza wieczorem.

taki stereotyp sie wyrobil, ze jak cos ukradzione, zniszczone to wina Polakow - tak jakby inne nacje byly swiete.

Osobiscie mnie to wkurza - ogladajac tym bardziej reklamy, ktore te stereotypy tylko poglebiaja.
A dodatkowo - my Polacy, miast obalac te stereotypy, sami je poglebiamy.

Taka dygresja - widzialem jakis program przygotowawczy do Eurowizji w Moskwie i tam obalali taki stereotyp:  "Wowi sie na swiecie, ze Rosjanie duzo pija alkoholu" i spikerka usilnie mowila do kamery "To nieprawda".
(a jak jest kazdy wie :)
Wazne, zeby z tymi stereotypami walczyc, a nie je poglebiac.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-20 07:36:24
Autor: Glexu
Kellys SCRAPE
Ramein pisze:
Nie wiem skąd te podejrzenia.
Dlatego, że więcej tam Polaków takich szukających "okazji" niż Niemców ogólnie tam mieszkających.

Rozumiem Twoje wzburzenie, ale poczułem się nieco urażony;(
Nie miałem na celu obrażania kogokolwiek. No chyba że złodzieja mojego roweru

[SKRADZIONO] Kellys SCRAPE