Kellys czy Unibike?

Data: 2011-05-31 09:40:54
Autor: Wehrwolf
Kellys czy Unibike?
Data: 2011-05-31 11:24:12
Autor: Piotrpo
Kellys czy Unibike?
On 31 Maj, 18:40, Wehrwolf <kamil.wojta...@gmail.com> wrote:
Witam. Chciałbym usłyszeć wasze zdanie o tych dwóch rowerach:

http://www.unibike.pl/globetrottergts.html

http://kellysbike.com/index.php?id=pl_archive_detail&product_id=21413....

Który by¶cie wybrali?

Unibike - fajna kierownica, mostek ahead, nie epatuje tyln±
przerzutk±, lowrider w komplecie. Nie wiem ile kosztuje Kelly's, ale
ostatnio maj± generalnie chore ceny.

Data: 2011-05-31 20:13:11
Autor: ToMasz
Kellys czy Unibike?
Wehrwolf pisze:
Witam. Chciałbym usłyszeć wasze zdanie o tych dwóch rowerach:

http://www.unibike.pl/globetrottergts.html

http://kellysbike.com/index.php?id=pl_archive_detail&product_id=21413&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=243&subcat_id=252

Który by¶cie wybrali?
w jakim sensie? JA bym wybrał inne zastosowanie dla luĽnych 3 ty¶ zł.
Wydaje mi sie ze za t± kwotę poskładasz o wiele bardziej dopasowany
rower, albo lepszy albo tańszy. Pytanie czy wiesz czego chcesz?

inna odpowiedĽ: ten rower który lepiej pasuje do Twojego ciała, o czym
sie przekonasz siadajac na jednym i drugim.  na ¶lepo ten który niema aheda.

ToMasz

Data: 2011-06-01 08:02:09
Autor: bans
Kellys czy Unibike?
W dniu 2011-05-31 20:13, ToMasz pisze:

  na ¶lepo ten który niema aheda.

No to mamy za i przeciw ahead, teraz proszę was obu (ciebie i Piotrpo) o uzasadnienia swojego zdania (ja jestem za ahead)

PS. "Nie ma" piszemy osobno.

--
bans

Data: 2011-06-01 01:19:13
Autor: Piotrpo
Kellys czy Unibike?
On 1 Cze, 08:02, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-31 20:13, ToMasz pisze:

>   na ¶lepo ten który niema aheda.

No to mamy za i przeciw ahead, teraz proszę was obu (ciebie i Piotrpo) o
uzasadnienia swojego zdania (ja jestem za ahead)

Waga, sztywno¶ć, dostępno¶ć czę¶ci, jako¶ć czę¶ci (mostek, stery,
widelec). Pod klasyczne stery robi się w tej chwili jedynie jakie¶
kompletne g.. Jedyna zaleta klasyków, to łatwiejsza zmiana wysoko¶ci
kierownicy, a ustawia się to raz i spokój. Prywatnie, to w moim
odczuciu jedynym bardziej archaicznym rozwi±zaniem stosowanym w
rowerach jest nakręcany wolnobieg.

Data: 2011-06-01 10:28:01
Autor: bans
Kellys czy Unibike?
W dniu 2011-06-01 10:19, Piotrpo pisze:

[...]

Zgadzam się, zatem czekam na uzasadnienie drugiej strony (bo przyznam, że mnie zdanie ToMasza zdziwiło)

--
bans

Data: 2011-06-01 11:05:27
Autor: Fabian
Kellys czy Unibike?
W dniu 01.06.2011 10:28, bans pisze:
[...]

Chyba wybiórczo czytasz grupę ;) Ja czytałem tutaj już kilka razy wywód
ToMasza na temat wyższo¶ci sterów klasycznych nad aheadem.

Fabian.

Data: 2011-06-01 08:45:07
Autor: Ludek Vasta
Kellys czy Unibike?
On 31/05/2011 20:13, ToMasz wrote:
Wydaje mi sie ze za t± kwotę poskładasz o wiele bardziej dopasowany
rower, albo lepszy albo tańszy.

Przyznam się, że jako¶ nie zrozumiałem opcji "za t± kwotę poskładasz [...] tańszy [rower]".

Ludek

Data: 2011-06-01 07:00:21
Autor: Ryszard Mikke
Kellys czy Unibike?
Wehrwolf <kamil.wojtalik@gmail.com> napisał(a):
Witam. Chcia=B3bym us=B3ysze=E6 wasze zdanie o tych dw=F3ch rowerach:

http://www.unibike.pl/globetrottergts.html

http://kellysbike.com/index.php?id=3Dpl_archive_detail&product_id=3D21413&c=
ountries_id=3D170&countries_name=3Dpl&cat_id=3D243&subcat_id=3D252

Kt=F3ry by=B6cie wybrali?

No jakbys mi przystawil pistolet do glowy i kazal natychmiast wybierac, to
wybralbym Unibike.

Ale bez pistoletu, to bym spytal, co, gdzie, jak i ile wlasciwie chcesz tym
rowerem robic.

rmikke

Data: 2011-06-03 13:05:19
Autor: Silinde Ringeril
Kellys czy Unibike?
W dniu 2011-05-31 18:40, Wehrwolf pisze:
[...]

Mam tego Unibike'a, ale egzemplarz sprzed paru lat, u mnie druga przerzutka jest w tylnej piaście. Odbyłem na nim wyprawę na Słowację (przez góry) oraz kawałek wyprawy do Szwecji. Kawałek, bo po wylądowaniu w Ostersund sp*&^%$liło się Shimano, coś tam w tylnej piaście. Objawy były takie, że na żadnym biegu nie łapał, czyli mogłem sobie pokręcić pedałami w przód i w tył, a jechać odpychając się kulasami.
Ponieważ sam nie potrafię naprawić roweru, udałem się do najbliższego warsztatu. Wspomnianej części nie było w całej Skandynawii, czas oczekiwania 2 tygodnie. Z Bydgoszczy mógłbym ściągnąć, ale koszty ekspresowej przesyłki całego koła były na poziomie tysiąca złotych. Oszczędzę dłuższych opisów, dość powiedzieć, że taniej i szybciej było mi kupić nowy rower (Fuji), a Unibike'a dać znajomym, żeby mi do Ojczyzny przywieźli.

Generalnie jednak jestem zeń bardzo zadowolony, jeździ się bardzo wygodnie. Poza wspomnianym elementem nic się nigdy nie psuło.
Natomiast bałbym się już chyba jechać w podobnie niecywilizowane miejsca (sic!).
No, ale w bieżącej wersji, jak widzę, przerzutka nie jest już w piaście, więc może jest to bezpieczniejsze w sensie mniejszego ryzyka wystąpienia podobnie nieszczęśliwej awarii?

SR

Kellys czy Unibike?