Kellys czy Unibike?

Data: 2011-05-31 20:13:11
Autor: ToMasz
Kellys czy Unibike?
Wehrwolf pisze:
Witam. Chciałbym usłyszeć wasze zdanie o tych dwóch rowerach:

http://www.unibike.pl/globetrottergts.html

http://kellysbike.com/index.php?id=pl_archive_detail&product_id=21413&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=243&subcat_id=252

Który byście wybrali?
w jakim sensie? JA bym wybrał inne zastosowanie dla luźnych 3 tyś zł.
Wydaje mi sie ze za tą kwotę poskładasz o wiele bardziej dopasowany
rower, albo lepszy albo tańszy. Pytanie czy wiesz czego chcesz?

inna odpowiedź: ten rower który lepiej pasuje do Twojego ciała, o czym
sie przekonasz siadajac na jednym i drugim.  na ślepo ten który niema aheda.

ToMasz

Data: 2011-06-01 08:02:09
Autor: bans
Kellys czy Unibike?
W dniu 2011-05-31 20:13, ToMasz pisze:

  na ślepo ten który niema aheda.

No to mamy za i przeciw ahead, teraz proszę was obu (ciebie i Piotrpo) o uzasadnienia swojego zdania (ja jestem za ahead)

PS. "Nie ma" piszemy osobno.

--
bans

Data: 2011-06-01 01:19:13
Autor: Piotrpo
Kellys czy Unibike?
On 1 Cze, 08:02, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-31 20:13, ToMasz pisze:

>   na ślepo ten który niema aheda.

No to mamy za i przeciw ahead, teraz proszę was obu (ciebie i Piotrpo) o
uzasadnienia swojego zdania (ja jestem za ahead)

Waga, sztywność, dostępność części, jakość części (mostek, stery,
widelec). Pod klasyczne stery robi się w tej chwili jedynie jakieś
kompletne g.. Jedyna zaleta klasyków, to łatwiejsza zmiana wysokości
kierownicy, a ustawia się to raz i spokój. Prywatnie, to w moim
odczuciu jedynym bardziej archaicznym rozwiązaniem stosowanym w
rowerach jest nakręcany wolnobieg.

Data: 2011-06-01 10:28:01
Autor: bans
Kellys czy Unibike?
W dniu 2011-06-01 10:19, Piotrpo pisze:

[...]

Zgadzam się, zatem czekam na uzasadnienie drugiej strony (bo przyznam, że mnie zdanie ToMasza zdziwiło)

--
bans

Data: 2011-06-01 11:05:27
Autor: Fabian
Kellys czy Unibike?
W dniu 01.06.2011 10:28, bans pisze:
[...]

Chyba wybiórczo czytasz grupę ;) Ja czytałem tutaj już kilka razy wywód
ToMasza na temat wyższości sterów klasycznych nad aheadem.

Fabian.

Data: 2011-06-01 08:45:07
Autor: Ludek Vasta
Kellys czy Unibike?
On 31/05/2011 20:13, ToMasz wrote:
Wydaje mi sie ze za tą kwotę poskładasz o wiele bardziej dopasowany
rower, albo lepszy albo tańszy.

Przyznam się, że jakoś nie zrozumiałem opcji "za tą kwotę poskładasz [...] tańszy [rower]".

Ludek

Kellys czy Unibike?