Kempa

Data: 2010-01-22 10:40:54
Autor: # he®sk #
Kempa

Poznym wieczorem ogladalem czesc zalosnego spektaklu w wykonaniu
samiczki losia. Kto wyslal do komisji ta kobiecine ?! Sluchajac
jej "pytan" chcialo sie rzygac! "co pan robil 28 sierpnia o godz
13:30 i kto byl na tym spotkaniu", "ile razy od lipca do pazdziernika
spotkal sie pan z kolegami i z kim", "co panowie jedliscie w czasie
spotkania 17 wrzesnia" ? "czy mial pan ze soba telefon komorkowy
i czy bateria byla naladowana"? tego typu teksty serwowala poslanka
PiS, bedaca rzekomo prawnikiem. Nie pomagalo ciagle zwracnie uwagi
przez przewodniczacego. Ta kobiecina musiala byc na lekkim oszolomie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:58:27
Autor: Slawek SWP
Kempa
Użytkownik # he®sk # napisał:

[...]

Nie czepiaj się, taka już rola przewodniczącego. Przyznaję niewdzięczna i zostawia niesmak ale ktoś to musi robić...

--
SĹ‚awek SWP

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-01-22 11:34:04
Autor: Jadrys
Kempa
W dniu 2010-01-22 10:40, # he®sk # pisze:
[...]

Ja słuchając p. Kempy odnoszę zupełnie odmienne wrażenie od twojego.. Jest jak najbardziej kompetentna. Pani poseł zadaje bardzo dociekliwe pytania więc to pewnie cie denerwuje tak że nie potrafisz jej ocenić obiektywnie.

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # he®sk #
Kempa
On Fri, 22 Jan 2010 11:34:04 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> PiS, bedaca rzekomo prawnikiem. Nie pomagalo ciagle zwracnie uwagi
> przez przewodniczacego. Ta kobiecina musiala byc na lekkim oszolomie.

Ja słuchaj±c p. Kempy odnoszę zupełnie odmienne wrażenie od twojego..

kazdy moze miec wlasne zdanie i to jest w porzadku.

Jest jak najbardziej kompetentna.

 moze jest ale sposob zadawania pytan byl zalosny.
 ogladalem jej popisy ok 20:30.
Pani poseł zadaje bardzo dociekliwe pytania

 nie wnoszace nic do sprawy. jej zadaniem  bylo zdenerwowanie chlebka
 przez zadawanie bezsensownych pytan.

więc to pewnie cie denerwuje tak że nie potrafisz jej ocenić obiektywnie.

 bezsensowne a wrecz glupie pytania budza jedynie litosc.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 16:29:44
Autor: Jadrys
Kempa
W dniu 2010-01-22 12:58, # he®sk # pisze:

Ja słuchając p. Kempy odnoszę zupełnie odmienne wrażenie od twojego..

kazdy moze miec wlasne zdanie i to jest w porzadku.

Jasne.

Jest jak najbardziej kompetentna.

  moze jest ale sposob zadawania pytan byl zalosny.
  ogladalem jej popisy ok 20:30.

Ależ tu nie chodzi o styl zadawania pytań (moim zdaniem trochę chaotyczny), ale o sam sens.. A sens jej pytań dotyka samego sedna sprawy. - I właśnie oto chodzi... Platformiani członkowie komisji chcieliby rozmydlić sprawę tak żeby nie można było jednoznacznie wydać werdyktu w tej sprawie.. A to dzielna kobieta nie daje się "zbić z pantałyku".. Brawo pani Kempa.

Pani poseł zadaje bardzo dociekliwe pytania

  nie wnoszace nic do sprawy. jej zadaniem  bylo zdenerwowanie chlebka
  przez zadawanie bezsensownych pytan.

J.W.

więc to pewnie cie denerwuje tak że nie potrafisz jej ocenić
obiektywnie.

  bezsensowne a wrecz glupie pytania budza jedynie litosc.

Zapominasz o starym chińskim przysłowiu - "nie ma głupich pytań, są tylko głupioe odpowiedzi"..

Data: 2010-01-22 14:19:54
Autor: u2
Kempa
W dniu 2010-01-22 11:34, Jadrys pisze:

[...]

Podobne wrażenie odnoszę słuchając Bartosza Arłukowicza i Zbigniewa
Wassermanna. Pełen profesjonalizm i dążenie do wyjaśnienia afery, a nie
do ściemniania tak jak robią kolesie z peło.

Data: 2010-01-22 15:52:30
Autor: cirrus
Kempa
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjc8ql$5jg$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Podobne wrażenie odnoszę słuchaj±c Bartosza Arłukowicza i Zbigniewa
Wassermanna. Pełen profesjonalizm i d±żenie do wyja¶nienia afery, a nie
do ¶ciemniania tak jak robi± kolesie z peło.

A ogl±dałe¶ końcówkę przesłuchania i zadawanie pytań dla ich zadawania bez jakiegokolwiek sensu?

--
stevep

Data: 2010-01-22 15:59:32
Autor: cirrus
Kempa
[...]

"Profesjonalizm" podobny do CBA z Mariuszem Kamińskim, zupełny amator Michnik potrafił zdobyć dowód na Rywina, a cbaowscy "specjali¶ci na poowców ani rusz, na dodatek Michnik twierdził, że jest analfabet± w obsłudze urzadzeń technicznych.
Wytłumaczenia s± dwa:
albo w CBA byli specjali¶ci jak z koziej dupy tr±ba,
albo poowców nie było na czym zlapać
Oba bardzo niekorzystne dla PiS.
--
stevep

Data: 2010-01-22 07:30:43
Autor: zbig
Kempa
On 22 Sty, 15:59, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hjc8ql$5jg$5atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

urzadzeń technicznych.
Wytłumaczenia s± dwa:
albo w CBA byli specjali¶ci jak z koziej dupy tr±ba,

Co do Klempy , to dzis pokazała jaki ma mały móżdżek. Próba rozpętania
gigantycznej awantury pokazała jej niekontrolowana zajadło¶ć.
Zachowywała sie jak jaka¶ jebnięta.

Data: 2010-01-22 16:32:31
Autor: Jadrys
Kempa
W dniu 2010-01-22 14:19, u2 pisze:
[...]

Otóż to.. Tym ludziom wydaje sie zależeć na wyjaśnieniu tej sprawy.

Data: 2010-01-22 15:51:11
Autor: cirrus
Kempa
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjbuut$n9k$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-22 10:40, # heRsk # pisze:
[...]
Ja słuchaj±c p. Kempy odnoszę zupełnie odmienne wrażenie od twojego.. Jest jak najbardziej kompetentna. Pani poseł zadaje bardzo dociekliwe pytania więc to pewnie cie denerwuje tak że nie potrafisz jej ocenić obiektywnie.

Ty zawsze kompetencje inaczej, zupełnie jak w przypadku "kultury" antenki.

--
stevep

Data: 2010-01-22 16:36:46
Autor: Jadrys
Kempa
W dniu 2010-01-22 15:51, cirrus pisze:

[...]

Moje spostrzeżenia s± obiektywne (pani Kempa ani mnie ziembi ani grzeje), ale tobie Stefan miło¶ć do Platformy przysłania całkowicia obiektywizm.

Data: 2010-01-22 12:16:16
Autor: the_foe
Kempa
W dniu 2010-01-22 10:40, # he®sk # pisze:
bedaca rzekomo prawnikiem

w Polsce zawod prawniczy jest reglamentowany (juz na poziomie Konstytucji) i zeby sie tytulawac tym zawodem trzeba miec aplikacje, co jest trudniejsze niz skonczenie studiow prawniczych.
To jest kuriozum, bo nawet prof. prawa nie jest prawnikiem, jesli nie ma aplikacji.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 12:42:48
Autor: Artur Borubar
Kempa

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w

[...]

Jak się dowiedziała, że nie jest prawniczk±, tylko administratywistk±, to utraciła umiejętno¶c przesłuchiwania ;-))

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-22 15:49:50
Autor: cirrus
Kempa
Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqoil5dkta0k022sj7b7qkbukb0t973nml4ax.com...
[...]

Na dodatek zamiast pochwały dostała opieprz od prezia i st±d ta dzika awantura zwi±zana z nieobecno¶ci± Drzewieckiego.

--
stevep

Kempa