Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki

Data: 2010-07-22 14:12:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki
Beata Kempa, posłanka PiS chce by zachowaniem Mirosława Sekuły, szefa komisji hazardowej zajęła się poselska komisja etyki. Złożyła już specjalny wniosek w tej sprawie

http://wyborcza.pl/1,75248,8165967,Kempa_doniosla_na_Sekule_do_komisji_etyki.html

Chodzi o środowe posiedzenie komisji hazardowej, które zaczęło się od łez posłanki PiS. Zanim się rozpoczęło, śledczy spotkali się bez kamer.

- Wtedy poprosiłam o urlop. A ten zaczął na mnie krzyczeć, walnął ręką w stół, mówił, żebym zabrała się do roboty. Nie wytrzymałam. Przewodniczący od początku traktuje mnie źle - opowiada Beata Kempa. Gdy po spotkaniu śledczych przyszła na posiedzenie komisji nie wytrzymała. - Panie przewodniczący nie jestem w stanie mówić - rozpłakała się przed kamerami. A Sekuła ogłosił przerwę.

Dziś Kempa złożyła wniosek o ukaranie Sekuły w poselskiej komisji etyki. - Napisałam, że jego zachowanie uwłacza mojej godności i powadze Sejmu - mówi.

- Cóż, pani poseł ma prawo złożyć taki wniosek, chociaż według mnie jest on bezpodstawny - mówi Mirosław Sekuła. I opisuje własną wersję wydarzeń: - Beata Kempa i Bartosz Arłukowicz chcieli wymusić na mnie przerwanie obrad komisji do 20 września, a uzasadnieniem pani poseł było, że ona musi wyjechać na urlop. Odpowiedziałem, że nie ma mowy, że do roboty mamy się wziąć - mówi. Dodaje: - Nie podejrzewam, że taka twarda i zaprawiona w bojach posłnaka przejęła się tak moimi słowami, że ma się zabrać do roboty.

Godności pani poseł uwłacza wszystko. Nawet zapytanie o wykształcenie.

Data: 2010-07-22 14:15:14
Autor: jadrys
Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki
Beata Kempa, posłanka PiS chce by zachowaniem Mirosława Sekuły, szefa komisji hazardowej zajęła się poselska komisja etyki. Złożyła już specjalny wniosek w tej sprawie

A co ta cała komisja etyki może zrobić temu gnojowi - pupilkowi Tuska?

Data: 2010-07-22 14:25:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i29cos$a5c$1news.onet.pl...
[...]

A gdyby nie był pupilem Tuska? To by gnojem nie był?
W tym momencie słoma z butów ci wylazła!

Data: 2010-07-22 14:38:03
Autor: jadrys
[...]

Wtedy by działał na rzecz wyjaśnienia tej spawy i wskazania winnych. W takim wypadku zasługiwałby na szacunek każdego uczciwego Polaka.
A tak jest zwykła szmatą postawiona przez kolesi do torpedowania pracy tej komisji. Powiem Ci - tacy sterowani z kulis ludzie wzbudzają we mnie obrzydzenie. - Przynależność partyjna nie na to żadnego znaczenia.
Cóż, każdego co się domaga sprawiedliwości możesz oceniać że mu słoma wyłazi z butów... tylko czy będziesz miał rację?

Data: 2010-07-22 06:37:33
Autor: SzalonyKapelusznik
On 22 Lip, 14:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

[...]

Odmowienie zatrzymania pracy komisji na dwa miesiace to dzialanie
majace na celu storpedowanie pracy komisji? Musisz oglosic to drukiem.
Przerwa w pracy przyspiesza w czasie jej zakonczenie.

Data: 2010-07-24 14:16:25
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-22 15:37, SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

To nie jest jedyny zarzut do przewodniczęcego tej komisji. praktycznie on na każdym kroku utrudnia prawidłowy jej przebieg.

Data: 2010-07-22 14:55:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i29e63$evk$1news.onet.pl...

[...]

Cofam słowa o słomie. Po tym, co napisałeś współczuję ci serdecznie. Jeśli sądziłeś, że jakakolwiek komisja sejmowa służy do wyjaśnienia czegokolwiek to byłeś w błędnym błędzie. Było już wiele tych komisji i żadna, dosłownie żadna nic nie wyjaśniła. Jeśli jest inaczej to mnie poinformuj.
Ta komisja nie wyjaśniła żadnej afery, bo jej nie było.
Ponad to twierdzę, że wszyscy Polacy są uczciwi i zasługują na szacunek.

Data: 2010-07-24 14:16:35
Autor: jadrys
[...]

I też ja nie popieram powoływania komisji którym nie chodzi o prawdę, tylko o jej zakamuflowanie.  To przecież skandal żeby przewodniczącym takiej komisji był partyjny kumper podejrzanych.. To coś takiego jakby postawiono ich adwokata do pełnienia tej funkcji.
Oj ja nie sadzę że wszyscy Polacy są uczciwi i zasługują na szacunek. - Sporo gnojów mieniących się Polakami widziałbym w pasiaku w kamieniołomach..

Data: 2010-07-22 14:32:36
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Gnojowi powiadasz, wszystkich sądzisz wg. siebie?

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-22 14:47:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-22 14:32, mkałrwan jest debilem pisze:

[...]

Moja opinia o tym osobniku jest dla ciebie niewygodna, Jacku?  Zawsze nazwie gnojem kogoś kto działa przeciw czemuś po co został powołany. gdyby miał choć 1/10 energii pani Kempy w wyjaśnianiu tej sprawy to już teraz mielibyśmy raport i wskazanych winnych, ale pan S. całą swoja energię kieruje na torpedowanie prac tej komisji.

Data: 2010-07-22 15:09:30
Autor: mkałrwan jest debilem
Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Moja opinia o tym osobniku jest dla ciebie niewygodna, Jacku?

Przede wszystkim jest nieprawdziwa.

Zawsze
nazwie gnojem kogoś kto działa przeciw czemuś po co został powołany.

W jaki sposób poseł Sekuła działa przeciw przewodniczeniu komisji?

gdyby miał choć 1/10 energii pani Kempy w wyjaśnianiu tej sprawy to już teraz mielibyśmy raport i wskazanych winnych, ale pan S. całą swoja energię kieruje na torpedowanie prac tej komisji.

Projekt raportu właśnie powstał, a Kempa robi wszystko, by go torpedowac, bo to oznaczałoby zakończenie prac komisji. Przypomnij sobie, że ta komisja powstała na życzenie pisu, a Wassermann i Kempa obiecywali wykazac korupcję PO. Obecnie sytuacja jest taka, że pomimo obietnic nie można wskazac winnych. Jedynym winnym, któremu możnaby postawic prokuratorskie zarzuty, był Gosiewski. Tylko, że był posłem pisu.
Napisałeś: "  A co ta cała komisja etyki może zrobić temu gnojowi - pupilkowi Tuska?" Możesz wytłumaczyc co wspólnego z komisją ma premier Tusk? W skład komisji wchodzą cztery osoby, po jednej z PO, PiS, SLD i PSL.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-24 14:16:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-22 15:09, mkałrwan jest debilem pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Moja opinia o tym osobniku jest dla ciebie niewygodna, Jacku?

Przede wszystkim jest nieprawdziwa.

Obserwowałem przez jakiś czas pracę tej komisji, i widziałem na własne oczy co wyprawia w niej  S.

Zawsze
nazwie gnojem kogoś kto działa przeciw czemuś po co został powołany.

W jaki sposób poseł Sekuła działa przeciw przewodniczeniu komisji?

On działa w kierunku utrudniania prowadzonego śledztwa. W ten sposób żeby nigdy prawda nie została ogłoszona.

[...]

Jest to projekt opracowany przez S. Nikt uczciwy sie pod nim nie podpisze.

Tusk jest szefem PO i te koalicyjki z PSL i SLD pazernych na podział łupów. Jednym słowem - T. może wszystko w tym sejmie.

Data: 2010-07-22 14:32:22
Autor: [heÂŽsk]
Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki
On Thu, 22 Jul 2010 14:12:34 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Beata Kempa, posłanka PiS chce by zachowaniem Mirosława Sekuły, szefa komisji hazardowej zajęła się poselska komisja etyki. Złożyła już specjalny wniosek w tej sprawie

 samiczka losia jest niezla. potrafi plakac na zamowienie

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-22 16:24:19
Autor: Krzysztof
Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki
A kiedy pani Kempa zrezygnuje z mandatu poselskiego ? Z tak słaba psychiką trzeba się leczyć, siedzieć w domu dzieci bawic , a nie politykowac.

K.

Kempa doniosła na Sekułę do komisji etyki