Kempa gdzie jestes jak jest prawdziwa AFERA !!!!

Data: 2010-02-18 18:20:26
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Kempa gdzie jestes jak jest prawdziwa AFERA !!!!
http://sport.onet.pl/imprezy/vancouver-2010/cudowne-wiazania-simona-ammanna-bez-homologacji,1,3179350,wiadomosc.html

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-02-18 18:28:57
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Kempa gdzie jestes jak jest prawdziwa AFERA !!!!
interesuje sie pilka nozna a nie skokami co za ciota heheheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-02-18 20:00:03
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Kempa gdzie jestes jak jest prawdziwa AFERA !!!!
- z kim graliscie
- z zolnierzami (buhahaha na sali)
- a skad ci zolnierze
- z wojska polskie (BUHAHAHAHA)

ajlajkit

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-02-18 18:30:19
Autor: awe
Kempa gdzie jestes jak jest prawdziwa AFERA !!!!
Zglos to tej pani od dorsza:-)
awe

Kempa gdzie jestes jak jest prawdziwa AFERA !!!!