Kempa listy pisze!

Data: 2014-01-29 17:21:26
Autor: MarkWoydak
Kempa listy pisze!
Tym razem do żony Tuska. Zatroskana jak jasna cholera! http://tnij.org/sethmtr Przydałoby się zapytać: co tam pani komisarz u Starucha? Wciąż go pani wspiera?

MW

Data: 2014-01-29 19:39:44
Autor: stevep
Kempa listy pisze!
W dniu .01.2014 o 17:21 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

Tym razem do żony Tuska. Zatroskana jak jasna cholera!  http://tnij.org/sethmtr Przydałoby się zapytać: co tam pani komisarz u  Starucha? Wciąż go pani wspiera?

MW

No trzeba by podobnie jak jeden z PiS-u o Pawłowicz, że wolałby kozę  wyruchać.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 10:54:58
Autor: Trybun
Kempa listy pisze!
W dniu 2014-01-29 17:21, MarkWoydak pisze:
Tym razem do żony Tuska. Zatroskana jak jasna cholera! http://tnij.org/sethmtr Przydałoby się zapytać: co tam pani komisarz u Starucha? Wciąż go pani wspiera?

MW

Tak, porządna babka jeżeli ją porównać do POówek. Nie wybiera sobie koloru służbowego auta, i nie przydziela sobie premii idących w dziesiątki tys zł.

Data: 2014-01-30 11:56:05
Autor: stevep
Kempa listy pisze!
W dniu .01.2014 o 10:54 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Dlatego cnotliwa bo brzydka i nie ma okazji sobie przydzielać.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 16:47:06
Autor: MarkWoydak
Kempa listy pisze!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lcd7hu$3hi$2node1.news.atman.pl...
[...]

Mówiąc wprost samo złoto. Ach zapomniałem, wg ciebie kibole to nie bandyci stadionowi tylko polscy patrioci.

MW

Data: 2014-01-30 17:39:15
Autor: stevep
Kempa listy pisze!
W dniu .01.2014 o 16:47 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Aż dziw bierze, że nie wystawiają ich jako kandydatów do PE.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 19:06:10
Autor: Trybun
Kempa listy pisze!
W dniu 2014-01-30 16:47, MarkWoydak pisze:

[...]

W porównani do tych z PO to istotnie anioł(a). Gdy ktoś wydaje ukaz który się opiera na stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej wobec kibiców to tylko można im współczuć. Pani Kempa właśnie im współczuje. Wiesz - gdybyś był normalnym wolnym człowoekiem, a nie niewolnikiem u jaśnie pana to z pewnością także innym wartościom zacząłbyś hołdować.

Data: 2014-01-30 19:24:15
Autor: MarkWoydak
Kempa listy pisze!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:lce4b7$sqc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co to jest "ukaz"? Nie kibiców tylko KIBOLI! Jestem wolnym  człowiekiem, co ci z tym niewolnikiem? Mas zjakies zadawnione kompleksy?

MW

Kempa listy pisze!