Kempa na wojnie i w TV Trwam.

Data: 2010-01-06 17:48:08
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Jestem pełna podziwu dla zdolności aktorskich posłanki PiS Beaty Kempy. Pokaz swych umiejętności dała we wtorek. Przed południem na posiedzeniu hazardowej komisji śledczej, a wieczorem w TVN 24 i TV Trwam. Ujrzałam dwie różne kobiety. Przemiana Kempy mnie zafascynowała.

Kempa na wojnie

Przed południem posłanka Kempa zeznawała jako świadek przed posłami z komisji śledczej. Dla niej była to wojna (na słowa). Więc zagrała kobietę, której przyszło walczyć z kilkoma wrogrami na raz (Mirosław Sekuła, Jarosław Urbaniak i Sławomir Neumann).

I tak Kempa była: bezwzględna, przebiegła, pewna siebie, wszechwiedząca, przekonana o swej nieomylności, sprytna, zaciekła, zajadła, uparta, groźna, surowa, pouczająca, opryskliwa, złośliwa. Była naprawdę bezlitosna dla posłów PO. Niezwykle dużo mówiła. Nie dała sobie przerywać, przeciwnie, przerywała innym, czym zbijała ich z pantałyku. Zawsze jej musiało być na wierzchu.

Jak zawodowa aktorka pracowała całym ciałem. Rzucała różne spojrzenia (oczy szeroko otwarte na znak zdziwienia nad głupotą pytań lub przymknięte na znak, że przejrzała cyznizm wroga). Pracowała rękoma np. przekładała dokumenty (czyli jestem profesjonalistką), coś zapisywała (jestem cały czas skoncentrowana), machała rękoma (brak mi słów dla intelektualnego ubóstwa wroga).

I kręciła głową z niedowierzaniem, że musi posłom PO tłumaczyć oczywiste fakty (np. że jest prawnikiem po prawie administracyjnym).

Równie bojowa była w studiu TVN24, gdzie spotkała się z członkami komisji - Neumannem z PO i Bartoszem Arłukowiczem z SLD. Choć tego pierwszego obdarzała uśmiechem pełnym jadu, a drugiego - chłodnej uprzejmości (bo przecież jest po jej stronie, no i nie zadawał tak głupich i płytkich pytań, jak posłowie PO).

To był sygnał, że Kempa potrafi zagrać co chce.

Kempa w raju

Póżniej w TV Trwam była już zupełnie inną Kempą. Serio. Była delikatna, miła, uprzejma, łagodna. Wręcz czarująca. Z widzami stacji o. Rydzyka dzieliła się swoją wiedzą nie okazując im wyższości. Była wyrozumiała dla - łagodnie ujmując - nie najtrafniejszych pytań prowadzącego. Ba, czasem, gdy brakowało mu słowa, niczym troskliwa matka, podrzucała właściwe. Wszystko okraszała ujmującym uśmiechem skromnej posłanki PiS.

Pożegnała się słowami "Szczęść Boże" i "zawsze cieszę się, gdy tu przychodzę". Całym jestestwem dawała do zrozumienia, że w tym studiu czuje się jak w raju.

Może więc tam już zostanie?

http://wyborcza.pl/1,75968,7424833,Kempa___kobieta_w_raju.html

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-06 18:36:28
Autor: = heÂŽsk =
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
On Wed, 6 Jan 2010 17:48:08 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

 [...]

Po?egna?a si? s?owami "Szcz?Âś? Bo?e" i "zawsze ciesz? si?, gdy tu przychodz?". Ca?ym jestestwem dawa?a do zrozumienia, ?e w tym studiu czuje si? jak w raju.

 jest taka "prowadzaca" w tvp, nazywa sie bodajze schymalla  albo jakos tak. tez pelni misje dziejowa pis. tez "swieta".
 --

 HeSk

Data: 2010-01-06 22:11:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:

[...]

Mógłbyś nie wklejać tu artykułów chronionych prawami autorskimi?
Chcesz, aby szkolny kolega Tomcia Grossa i Josefa Blassa od Lotto, jego
eminencja nadredahtor gazowni pozwał Cię za łamanie praw autorkich?
--
Pit

Data: 2010-01-07 10:02:30
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:

Czy moglbys sie wyprozniac w swoim domu, nie zasmradzajac psp?

Data: 2010-01-07 12:38:04
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Czy moglbys sie wyprozniac w swoim domu, nie zasmradzajac psp?

Gdybyś mieszkał bliżej, mógłbym się wypróżniac w twoim domu. Niekoniecznie w ustępie, jeżeli takowy posiadasz...

Przemek

Data: 2010-01-07 15:25:26
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Prosze bardzo, przyjedz i sie wyproznij w moim domu..!
Wiem jednakze, ze nie skorzystasz, bo jestes tchorzem smierdzacym!

Data: 2010-01-07 15:30:13
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Prosze bardzo, przyjedz i sie wyproznij w moim domu..!
Wiem jednakze, ze nie skorzystasz, bo jestes tchorzem smierdzacym!

Kto jest tchórzem, to można się było przekonac w wakacje 2008 r. Ale mam dla ciebie propozycje. Jak przyjedziesz do mojego miasta, to zrobię to na ciebie.

Przemek

Data: 2010-01-09 09:20:56
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.

Data: 2010-01-09 14:25:57
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

 Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.

Dobrze, tylko się znowu nie zerżnij w portki ze strachu.

Przemek

Data: 2010-01-09 17:28:48
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

  Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.

Dobrze, tylko się znowu nie zerżnij w portki ze strachu.

Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- -

To chyba nie w moje gacie lape wsadzales, pieszczochu-ekskremenciarzu!
A ze strachu, to ty ganiales po calej Polsce wykrzykujac
'a ku ku! Tutaj tym razem jestem, zlap mnie!':)Jajcarz!
Ty 'odwazny' tchorzu, zadeklarowales sie, ze wyproznisz sie
w moim mieszkaniu i co.., zgodzilem sie, a ty poldupki ze strachu scisnales i chodu!

Data: 2010-01-09 17:44:41
Autor: = heÂŽsk =
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
On Sat, 09 Jan 2010 17:28:48 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

Artur Borubar wrote:
> Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał
>
>   Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.
>

> Dobrze, tylko się znowu nie zerżnij w portki ze strachu.
>
> Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

 a mi obiecal,ze narysuje karykature w stylu dunskim
 i opublikuje w internecie.tez dal chodu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-09 18:22:39
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.

Artur Borubar wrote:
UĹźytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>   napisał

[...]

Juz lepiej, aby ci nic nie rysowal, bo sadzac po 'wyproznieniowej' inklinacji, to moze sa to jego, te dziela 'palcem po scianie' miejskich szaletow...

Kempa na wojnie i w TV Trwam.