Kempa na wojnie i w TV Trwam.

Data: 2010-01-07 10:02:30
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:

Czy moglbys sie wyprozniac w swoim domu, nie zasmradzajac psp?

Data: 2010-01-07 12:38:04
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Czy moglbys sie wyprozniac w swoim domu, nie zasmradzajac psp?

Gdybyś mieszkał bliżej, mógłbym się wypróżniac w twoim domu. Niekoniecznie w ustępie, jeżeli takowy posiadasz...

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-07 15:25:26
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Prosze bardzo, przyjedz i sie wyproznij w moim domu..!
Wiem jednakze, ze nie skorzystasz, bo jestes tchorzem smierdzacym!

Data: 2010-01-07 15:30:13
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Prosze bardzo, przyjedz i sie wyproznij w moim domu..!
Wiem jednakze, ze nie skorzystasz, bo jestes tchorzem smierdzacym!

Kto jest tchórzem, to można się było przekonac w wakacje 2008 r. Ale mam dla ciebie propozycje. Jak przyjedziesz do mojego miasta, to zrobię to na ciebie.

Przemek

Data: 2010-01-09 09:20:56
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.

Data: 2010-01-09 14:25:57
Autor: Artur Borubar
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

 Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.

Dobrze, tylko się znowu nie zerżnij w portki ze strachu.

Przemek

Data: 2010-01-09 17:28:48
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
Artur Borubar wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

  Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.

Dobrze, tylko się znowu nie zerżnij w portki ze strachu.

Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- -

To chyba nie w moje gacie lape wsadzales, pieszczochu-ekskremenciarzu!
A ze strachu, to ty ganiales po calej Polsce wykrzykujac
'a ku ku! Tutaj tym razem jestem, zlap mnie!':)Jajcarz!
Ty 'odwazny' tchorzu, zadeklarowales sie, ze wyproznisz sie
w moim mieszkaniu i co.., zgodzilem sie, a ty poldupki ze strachu scisnales i chodu!

Data: 2010-01-09 17:44:41
Autor: = heÂŽsk =
Kempa na wojnie i w TV Trwam.
On Sat, 09 Jan 2010 17:28:48 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

Artur Borubar wrote:
> Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał
>
>   Dam ci znac jak bede mial urlop i ochote na wyjazd na wies.
>

> Dobrze, tylko się znowu nie zerżnij w portki ze strachu.
>
> Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

 a mi obiecal,ze narysuje karykature w stylu dunskim
 i opublikuje w internecie.tez dal chodu ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-09 18:22:39
Autor: HaMMeR
Kempa na wojnie i w TV Trwam.

Artur Borubar wrote:
UĹźytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>   napisał

[...]

Juz lepiej, aby ci nic nie rysowal, bo sadzac po 'wyproznieniowej' inklinacji, to moze sa to jego, te dziela 'palcem po scianie' miejskich szaletow...

Kempa na wojnie i w TV Trwam.