Kempa to Kozio?ek Mato?ek czy Mi? Colargol?

Data: 2011-02-10 21:54:11
Autor: Przemysław Warzywny
Kempa to Kozio?ek Mato?ek czy Mi? Colargol?
Bunt w szeregach świętokrzyskiego PiS - działacze nie chcą nowej szefowej, Beaty Kempy. - Jakby jako pełnomocnika przysłali nam tu Koziołka Matołka czy Misia Colargola to i tak musielibyśmy to zaakceptować - denerwował się europoseł Jacek Włosowicz. Kempie też puściły nerwy: - Teraz ja tu jestem gospodarzem! - stwierdziła.

http://www.tvn24.pl/-1,1692312,0,1,8222przyslali-nam-misia-colargola-w-teczce8221,wiadomosc.html

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-10 22:46:20
Autor: CeSaR
[...]

Wypada im tylko współczuć...
Mieć taką szefową to już lepiej się do PJN-u hurtowo zapisać

Kempa to Kozio?ek Mato?ek czy Mi? Colargol?