Kempowa piknie podsumowana !

Data: 2010-07-24 14:58:20
Autor: konus
Kempowa piknie podsumowana !
TVN 24 zaserwowalo widzom krociutki klip z Kempowa w roli glownej .
Wyciagnieto z ostatnich dni jej charakterystyczne i doskonale charakteryzujace ja zachowania . Cytowano odnoszenie sie do szefa komisji , pokazano bez ciec jej chamstwo wobec jej oponentow , nieprzebieranie w slowach , rzucanie dokumentami strone Sekuly , jej " analize" podsumowania i td.
Na koncu pokazano jej niby zly , ktore dla mnie byly marna proba odegrania ucisnionej niewinnosci , byly jedna wielka , na uzytek mediow , komedia .
Ten krotki filmik doskonale zcharakteryzowal poslanke w tym jej niekwestionowane chamstwo , , charakterystyczna dla pisowcow arogancje , jej oblude i niebotyczny falsz .
Nigdy jej nie lubialem ale to zestawienie , ktore tak naprawde nie bylo dla mnie zadnym szokiem , ale ktore podane w pigulce zadzialalo mocniej niz chamstwo rozwadniane czasem , doprowadzilo do tego , ze chce mi sie zygac na sam widok tej aroganckiej , bezczelnej i z ciagle tlustymi wlosami prawej reki Jaroslawa Wrednego .

kwakwa

Data: 2010-07-24 15:03:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i2eo1h$sno$1news.onet.pl...
[...]

Faktycznie. Ta pani jest bardzo arogancka i bezczelna.

Data: 2010-07-24 15:08:08
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 14:58, konus pisze:
TVN 24 zaserwowalo widzom krociutki klip z Kempowa w roli glownej .
Wyciagnieto z ostatnich dni jej charakterystyczne i doskonale
charakteryzujace ja zachowania .

kwakwa

I opatrzono stosownym komentarzem zeby nie było miejsca na domysły? Znam takie metody, prekursorem takiego stylu był niejaki Joseph G.  - Minister propagandy w III Rzeszy.

Data: 2010-07-24 15:17:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2eosl$v2u$1news.onet.pl...
[...]

Szkoda, że nie umieszczono jej zachowań z czasu, gdy była bodajże wiceministrem sprawiedliwości w rządzie PiS. To była jazda!

Data: 2010-07-24 20:07:32
Autor: jadrys
[...]

Za rządów PiS-u był zastój w rozkradaniu Polski i większych  aferach.

Data: 2010-07-25 15:41:20
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2fa5j$evo$2news.onet.pl...

[...]

Dlatego , ze Kaczynski tak mowi ? .
Afer bylo wiecej niz za najgorszych czasow a zlodziejstwo bylo powszechne .
Jedyny czas , kiedy nie kradziono i to w majestacie prawa a jesli to byly to w porownaniu z dzisiejszymi zlodziejstwami ledwie namiastki , to byly czasy tzw. komuny .
Fakt , ze Kaczynski nie ma konta w banku nie swiadczy o tym , ze za jego rzadow nie kradziono , ha i to jak !.

kwakwa

Data: 2010-07-25 19:20:58
Autor: Polok_prawdziwy
konus wrote:

[...]

Miołem tego JAMDRYSA za mondżejsego chopa, ale łodkond z AMTENKOM zadować siem poconł, to wełbie musiem popsekrencało i cheba maryniosparka doniego psemawio...

Data: 2010-07-25 20:08:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-25 19:20, Polok_prawdziwy pisze:
konus wrote:

[...]

Ja ciebie baco też miałem za mniej zaślepionego blaskiem PO i Tuska..

Data: 2010-07-25 20:43:18
Autor: Polok_prawdziwy

konus wrote:

[...]

JAMDRYSIE, toci ina pamińć padło...!?

- jus ci kiedysik tłumacyłem, ze ani PIS, ani PEŁO, ani nowet SLD (bo tes CYGONY i KLENCNIKI) domie nie psemawio...!

Ale PIS, ztom PSYKRUTKOM POKRAKOM, WADZY żONDNOM nacele, wybitnie siem do prowadzenio 40-milijonowego pańctwa nienadaje...!

Syćkie, wture wkomitywem z Watykonem i Hamerykonami wchodzom ZDALEKA STRAśNIE MI śMIERDZOM i basta...!!!

Data: 2010-07-25 20:05:07
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-25 15:41, konus pisze:
[...]

Dlatego że ja pamiętam ten czas - rządy PiS-u. I jakoś poza jakimś incydentem z narkotykami w kancelarii Prezydenta nie przypominam sobie żadnych afer czy "prywatyzacji", prywatyzacja w 99-ciu, a nawet 100 % = złodziejstwo.

Data: 2010-07-25 20:49:19
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

[...]

JAMDRYSIE, straśnie siem rozdrobnios i wontku całościowego niekumos...!

Ten KONUS vel CYCEKKLAPNINTY racjem łokrutnom mo - NIEKRADLI ino "zakomuny"...!

Po 89-ym siem zacenło...!!!

I powim ci sceże, ze cy wturosik łobecno partyjo mie zapewni, ze troseckem mniej Narud łokrodać bedzie, tomieto niezadowalo - jaknarazie, to SYćKIE na RABUNEK (wten, cy inksy sposub) I ROZDAWNICTWO nastawione som...!!!

Data: 2010-07-24 15:54:14
Autor: konus
[...]

Nie ! nie opatrzono zadnym komentarzem  . Sama relacja wystarczyla za wszystko .

kwakwa

Data: 2010-07-24 20:06:51
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 15:54, konus pisze:
[...]

To naprawde duża niespodzianka. Jak znam tą stację to oni nigdy nie pozostawiają miejsca na domysły i watpliwości. - zawsze na koniec relacji z jakiegos wydarzenia pokazują jakiegoś pajaca do wyjaśnienia jaki to PiS jest złe a PO dobre..

Data: 2010-07-25 10:42:12
Autor: Jerzy Tabortowski
Kempowa piknie podsumowana !
Nigdy jej nie lubialem ...

Lekcji języka polskiego też, prolu.

Data: 2010-07-25 15:45:00
Autor: konus

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c4bf8e4$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
Nigdy jej nie lubialem ...

Lekcji języka polskiego też, prolu.

a na ....j  mnie to !!W Polsce wystarczy , ze umiesz odpowiednia ilosc paciezy i ksiazeczke do nabozenstwa na pamiec . To tak "ubogaca" , ze reszta w tym osobista kultura , jest niepotrzebna .Zgadza sie Toborowski ? .

kwakwa

Data: 2010-07-25 19:06:19
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Jak szczyl, jak pragnę zdrowia, jak szczyl w piaskownicy.

Data: 2010-07-26 09:52:46
Autor: konus

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4c4c6f14$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczyl, powiadasz , Toborowski ? .
Zwracanie sie w ten spsob do adwersarza to tez  element pisowskiej kultury ? ..
Toborowski nie wie pewnie , ze bezczelne , publiczne i przy uzyciu epitetow pod adresem krytykowanego , wytykanie bledow jest nie tylko zwyczajowym ale kulturowym chamstwem ?.
Wynika to Toborowski z conajmniej 2 przyczyn .
Po pierwsze dlatego , ze blad moze wynikac ze zwyczajnego zagapienia sie i pospiechu a po drugie , ze byc moze jest to wynik defektu , zwanego dysortografia , co w swojej klinicznej materii zblizone jest a nawet jest czescia dyslekcji , czy dysfunkcji .
Toborowski jednak mierzy madrosc prawdziwego Polaka wylacznie po tym czy umie poprawnie napisac np." papiez " , lub czy jest wystarczajaco w swoich pogladach faszystowski .
Toborowski musicie wiedziec , z tacy jak Ty to margines a wrecz sciek naszego publicznego zycia i choc stanowicie jego zakale i wciaz odradzajacy sie zaczyn , to jednak stanowicie ledwie symbol tego co przyjmowane jest przez Polakow z obrzydzeniem i wasz polaczony z chamstwem wrzask majacy sprawiac wrazenie sily nie robi na Polakach zadnego wrazenia .

kwakwa

Data: 2010-07-26 10:29:27
Autor: Polok_prawdziwy
konus wrote:

[...]

"TY GUPI", "HUJ", "KURWA", "PEDAŁ", "CI JEBNEM", "NIEWIEżONCY", "NIE CHODZI DO KOśCIOŁA" "WYśMIWO SIEM Z NASEGO NOJMONDZEJSEGO CHOPA POLOKA-PAPIOżA", "ŁOBRAżO POLCKOM GODNOść" itp.

- to som ich "wybitne" i JEDYNE muretorycne ergumenty...

Łocywistałocywistość, dochodzi jesce dotego tupanie nuzkami i płakanie Maryn...

Data: 2010-07-26 17:44:33
Autor: Jerzy Tabortowski
Kempowa piknie podsumowana !
Użyje mimo wszystko frazeologii z piaskownicy.
Kto się przezywa ten sam się tak nazywa :)
To na poziomie "kwakwa". I tyle.

Data: 2010-07-25 12:09:56
Autor: Polok_prawdziwy
Kempowa piknie podsumowana !
konus wrote:

Tsebaby tom Marynem łodpowiednio wymolestować, potem sprać i do goruw i  psontanio zagonić...

Myślem, ze toby jom usceńśliwiło...

Data: 2010-07-26 01:46:19
Autor: Antenka
On 24 Lip, 14:58, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
[...]

Bo ona jest z prawdy, a ty z kłamstwa. Kłamstwo z krótkimi konusowymi
nózkami, boi się PRAWDY w wykonaniu Beatki. :-P
Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
 urlopu od POlszewika Sekuły!

Antenka

P.s. Najpierw niech Kopacz zrobi porządek z ociekającymi oliwą
kudłami! :P

Data: 2010-07-26 13:18:40
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Bo ona jest z prawdy, a ty z kłamstwa. Kłamstwo z krótkimi konusowymi
nózkami, boi się PRAWDY w wykonaniu Beatki. :-P
Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
 urlopu od POlszewika Sekuły!

Cycory fajniste mo - mugbym jom napocekaniu wydźgać...

Data: 2010-07-26 06:08:52
Autor: Antenka
On 26 Lip, 13:18, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:
> [...]
> Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
>  urlopu od POlszewika Sekuły!

Cycory fajniste mo - mugbym jom napocekaniu wydźgać...

Odejdź zboku!

Antenka

Data: 2010-07-26 17:47:16
Autor: konus

Antenka wrote:
> [...]
> Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
> urlopu od POlszewika Sekuły!

Cycory fajniste mo - mugbym jom napocekaniu wydźgać...

znaczy , ze jakby chcial potrzymac cos innego , owalnego , podluznego i nalezacego do wikarego , wtedy dla Ciebie nie bylby zbokiem ?
Dziwne preferencje , iscie rydzykowe !.

kwakwa

Kempowa piknie podsumowana !