Kempowa piknie podsumowana !

Data: 2010-07-24 15:03:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Kempowa piknie podsumowana !

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i2eo1h$sno$1news.onet.pl...
TVN 24 zaserwowalo widzom krociutki klip z Kempowa w roli glownej .
Wyciagnieto z ostatnich dni jej charakterystyczne i doskonale charakteryzujace ja zachowania . Cytowano odnoszenie sie do szefa komisji , pokazano bez ciec jej chamstwo wobec jej oponentow , nieprzebieranie w slowach , rzucanie dokumentami strone Sekuly , jej " analize" podsumowania i td.
Na koncu pokazano jej niby zly , ktore dla mnie byly marna proba odegrania ucisnionej niewinnosci , byly jedna wielka , na uzytek mediow , komedia .
Ten krotki filmik doskonale zcharakteryzowal poslanke w tym jej niekwestionowane chamstwo , , charakterystyczna dla pisowcow arogancje , jej oblude i niebotyczny falsz .
Nigdy jej nie lubialem ale to zestawienie , ktore tak naprawde nie bylo dla mnie zadnym szokiem , ale ktore podane w pigulce zadzialalo mocniej niz chamstwo rozwadniane czasem , doprowadzilo do tego , ze chce mi sie zygac na sam widok tej aroganckiej , bezczelnej i z ciagle tlustymi wlosami prawej reki Jaroslawa Wrednego .

Faktycznie. Ta pani jest bardzo arogancka i bezczelna.

Kempowa piknie podsumowana !