Kempowa piknie podsumowana !

Data: 2010-07-26 01:46:19
Autor: Antenka
Kempowa piknie podsumowana !
On 24 Lip, 14:58, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
TVN 24 zaserwowalo widzom krociutki klip z Kempowa w roli glownej .
Wyciagnieto z ostatnich dni jej charakterystyczne i doskonale
charakteryzujace ja zachowania . Cytowano odnoszenie sie do szefa komisji ,
pokazano bez ciec jej chamstwo wobec jej oponentow , nieprzebieranie w
slowach , rzucanie dokumentami strone Sekuly , jej " analize" podsumowania i
td.
Na koncu pokazano jej niby zly , ktore dla mnie byly marna proba odegrania
ucisnionej niewinnosci , byly jedna wielka , na uzytek mediow , komedia .
Ten krotki filmik doskonale zcharakteryzowal poslanke w tym jej
niekwestionowane chamstwo , , charakterystyczna dla pisowcow arogancje , jej
oblude i niebotyczny falsz .
Nigdy jej nie lubialem ale to zestawienie , ktore tak naprawde nie bylo dla
mnie zadnym szokiem , ale ktore podane w pigulce zadzialalo mocniej niz
chamstwo rozwadniane czasem , doprowadzilo do tego , ze chce mi sie zygac na
sam widok tej aroganckiej , bezczelnej i z ciagle tlustymi wlosami prawej
reki Jaroslawa Wrednego .

kwakwa

Bo ona jest z prawdy, a ty z kłamstwa. Kłamstwo z krótkimi konusowymi
nózkami, boi się PRAWDY w wykonaniu Beatki. :-P
Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
 urlopu od POlszewika Sekuły!

Antenka

P.s. Najpierw niech Kopacz zrobi porządek z ociekającymi oliwą
kudłami! :P

Data: 2010-07-26 13:18:40
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Bo ona jest z prawdy, a ty z kłamstwa. Kłamstwo z krótkimi konusowymi
nózkami, boi się PRAWDY w wykonaniu Beatki. :-P
Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
 urlopu od POlszewika Sekuły!

Cycory fajniste mo - mugbym jom napocekaniu wydźgać...

Data: 2010-07-26 06:08:52
Autor: Antenka
On 26 Lip, 13:18, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:
> [...]
> Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
>  urlopu od POlszewika Sekuły!

Cycory fajniste mo - mugbym jom napocekaniu wydźgać...

Odejdź zboku!

Antenka

Data: 2010-07-26 17:47:16
Autor: konus

Antenka wrote:
> [...]
> Brawo Becia, tak trzymaj! Jestes debeściarą! Miłego
> urlopu od POlszewika Sekuły!

Cycory fajniste mo - mugbym jom napocekaniu wydźgać...

znaczy , ze jakby chcial potrzymac cos innego , owalnego , podluznego i nalezacego do wikarego , wtedy dla Ciebie nie bylby zbokiem ?
Dziwne preferencje , iscie rydzykowe !.

kwakwa

Kempowa piknie podsumowana !