Kevin Spacey

Data: 2013-09-22 16:21:13
Autor: J.F.
Kevin Spacey

Znacie takiego pana ? A powinniscie, bo to teraz bedzie twarz banku
https://blog.bzwbk.pl/2013/09/kevin-spacey-w-reklamie-banku-zachodniego-wbk

Ciekawe ... -przyjechal w teczce ? -ktos w Polsce naprawde mysli ze przyciagnie klientow ?
-byl najtanszy ?

Komentarze pod wpisem chyba podzielaja moje watpliwosci.

J.

Data: 2013-09-22 09:34:40
Autor: witek
Kevin Spacey
J.F. wrote:

Znacie takiego pana ?

naprawde nie ogladałeś American Beauty?
wstydz sie.

[...]

to w ramach akcji "znani aktorzy w reklamie".
czy przyciagnie czy nie to zalezy co zaprezentuje.
Chuck mimo glupich reklam wyszedl jednak bankowi na plus.

mysle, ze kryterium bylo gdzies po srodku
Nie musi byc najtanszy, ma byc skuteczny
najwyrazniej ktos kto ogladał co ma prezentowac doszedl do wniosku ze za ta kwote ktora chcial to sie ciagle opłaca.

Data: 2013-09-22 18:44:42
Autor: S
Kevin Spacey
W dniu 2013-09-22 16:34, witek pisze:
J.F. wrote:

Znacie takiego pana ?

naprawde nie ogladałeś American Beauty?
wstydz sie.

Albo "K-Pax" czy "Północ w ogrodzie dobra i zła"... Jeszcze pamiętam "Życie za życie" z nim i Kate Winslet. Pewnie parę innych filmów by się znalazło - niezły aktor.

-ktos w Polsce naprawde mysli ze przyciagnie klientow ?

I przyciągnie. Ale zupełnie innych niż Chuck czy Banderas.

-byl najtanszy ?

Na pewno nie. W moim przekonaniu najdroższy z dotychczasowych. Chuck, Banderas czy Cleese to nieco przebrzmiałe gwiazdy.

najwyrazniej ktos kto ogladał co ma prezentowac doszedl do wniosku ze za
ta kwote ktora chcial to sie ciagle opłaca.

Nie było do tej pory postaci, która by przyciągnęła zamożnego klienta, intelektualistę po 40-stce. ;-) Albo komik, albo dla kobiet przystojniaczek nieco posunięty w latach, albo bohater dowcipów (bo już chyba mało kto pamięta serial z Chuckiem). A ten to tak klasa... Douglasa, Gere - według mnie oczywiście ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-09-22 20:24:02
Autor: ikarek
Kevin Spacey
J.F. wrote:

[...]

"Podejrzani"!!! :) A bliżej tematyki finansów, to jeszcze "Chciwość"
o ostatnim kryzysie (film dość średni, ale strawny). A jak kryzys
i ciężki los amerykańskiego człowieka pracy, to oczywiście
"Glengarry Glen Ross"!

[...]

Całkowicie się zgadzam. Ten wątek to chyba prowokacja :)

Data: 2013-09-22 11:43:15
Autor: luc
Kevin Spacey
W dniu niedziela, 22 wrze¶nia 2013 20:24:02 UTC+2 u¿ytkownik ikarek napisa³:
U¿ytkownik "S" <as@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l1n6q0$h78$1node2.news.atman.pl...

> Albo "K-Pax" czy "Pó³noc w ogrodzie dobra i z³a"... Jeszcze pamiêtam > "¯ycie za ¿ycie" z nim i Kate Winslet. Pewnie parê innych filmów by siê > znalaz³o - niez³y aktor.

"Podejrzani"!!! :) A bli¿ej tematyki finansów, to jeszcze "Chciwo¶æ"

o ostatnim kryzysie (film do¶æ ¶redni, ale strawny). A jak kryzys

i ciê¿ki los amerykañskiego cz³owieka pracy, to oczywi¶cie

"Glengarry Glen Ross"!

W wubeku to chyba "House of Cards" nie ogl±dali. Postaæ grana tam przez Kevina jako¶ mi nie le¿y po drodze z "godnym polecenia"...

pzdrwm
luc

Data: 2013-09-22 22:24:02
Autor: S
Kevin Spacey
W dniu 2013-09-22 20:43, luc pisze:
W wubeku to chyba "House of Cards" nie ogl±dali. Postaæ grana tam przez Kevina jako¶ mi nie le¿y po drodze z "godnym polecenia"...

Jeszcze gra³ w "Przyzwoity przestêpca" czy jako¶ tak. Mia³ dwie ¿ony i by³ z³odziejem ;-) Ale sympatycznym ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-09-24 02:03:15
Autor: Titus Atomicus
Kevin Spacey
In article <l1njl7$tsb$1@node2.news.atman.pl>, S <as@wp.pl> wrote:

> [...]

Jeszcze gra³ w "Przyzwoity przestêpca" czy jako¶ tak. Mia³ dwie ¿ony i by³ z³odziejem ;-) Ale sympatycznym ;-)

I jako Jack Vincennes w 'Tajemnice Los Angeles'. A w ogole to dyrektoruje i czasem gra w Old Vic w Londynie...
--
TA

Data: 2013-09-22 19:00:09
Autor: Budzik
Kevin Spacey
Osobnik posiadaj±cy mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Znacie takiego pana ?

Ty tak na serio pytasz?
dodam jeszcze np. Swetnych Podejrzanych tudziez swietne kino akcji Negocjator, czy np. Swimming with the Sharks i wiele innych.
Generalnie uwielbiam Spaceya wiec nie bede obiektywny.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-09-22 19:39:29
Autor: neoniusz
Kevin Spacey
W dniu 22.09.2013 16:21, J.F. pisze:
Znacie takiego pana ?
-byl najtanszy ?

Spod jakiego kamienia wyszedles? Czemu stawiasz spacje przed pytajnikiem? Niby jestes takim ekspertem we wszystkich dziedzinach i na wszystkich grupach a jednak cos nie wychodzi.

Data: 2013-09-22 22:40:41
Autor: PiteR
Kevin Spacey
J.F. pisze tak:

Znacie takiego pana ?

znamy :) w Siedem gra³ i w L.A. Confidential

A powinniscie, bo to teraz bedzie twarz banku
https://blog.bzwbk.pl/2013/09/kevin-spacey-w-reklamie-banku-zachodn
iego-wbk

pomo¿e jak umar³emu kadzid³o

--