Kevin Spacey i Krzystof Zanusssi w Rossmannie

Data: 2014-09-28 14:51:06
Autor: Titus Atomicus
Kevin Spacey i Krzystof Zanusssi w Rossmannie
Witam,
Ostatnio podczas zakupow w Rossmannie wcisnieto mi darmowa gazetke Rossmanna pt Skarb.
A tam oprocz katalogu produktow - wywiady. M.in. wlasnie z Kevinem Spacey. I z Krzysztofem Zanussim.
--
TA

Data: 2014-09-29 11:44:06
Autor: Maciek
Kevin Spacey i Krzystof Zanusssi w Rossmannie
Dnia Sun, 28 Sep 2014 14:51:06 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Ostatnio podczas zakupow w Rossmannie wcisnieto mi darmowa gazetke Rossmanna pt Skarb.
A tam oprocz katalogu produktow - wywiady. M.in. wlasnie z Kevinem Spacey. I z Krzysztofem Zanussim.

Czyli Rossmann bedzie probowal dotrzec do bogatszych, lepiej wyksztalconych
klientow ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-09-30 18:57:37
Autor: Titus Atomicus
Kevin Spacey i Krzystof Zanusssi w Rossmannie
In article <542ad5c3$0$62382$b1db1813$a307dbb3@news.astraweb.com>,
 Sonn <paszolwon@poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2014-09-29 11:44, Maciek pisze:

> Czyli Rossmann bedzie probowal dotrzec do bogatszych, lepiej wyksztalconych
> klientow ;)

10/10

A co, dotad Rossmann byl tylko dla ubogich, niewyksztalconych, z malych wsi?
--
TA

Kevin Spacey i Krzystof Zanusssi w Rossmannie